את המותג נוקיה הספידו כבר מספר רב של פעמים אך הוא ממשיך לחזור ולהמציא את עצמו מחדש ונראה שהשנה, HMD, החברה המחזיקה במותג, הולכת בכיוון הנכון. אחרי ההשקה של הנוקיה 3310 שנחשב כגימיק כדי לעניין שוב את הקהל שלה, היא מתפנה לדבר האמיתי והציגה אמש (ד') בלונדון את מכשיר הדגל הראשון שלה לשנת 2017 - הנוקיה 8.

החברה זנחה את הרפתקאות מכשירי הווינדוס פון והולכת על המוכר והבטוח - מכשיר אנדרואיד כשהיא מבטיחה שהנוקיה 8 יריץ אנדרואיד נקי בלי אפליקציות מיותרות שיכבידו על המערכת.

הנוקיה 8 מגיע עם מסך LCD ברזולוציה של 2560x 1440 ובגודל 5.3 אינצ'ים ולמרות שמדובר במסך LCD ולא LED, הצליחה החברה לשלב את פונקציית "המסך התמידי" שתמיד יציג מידע גם כשהמסך כבוי.

המעבד בנוקיה 8 הוא מסוג סנאפדרגון 835 מרובע ליבות החזק והמהיר של קוואלקום שאמור להתמודד היטב עם משימות, אבל נראה שהדגש בנוקיה 8 הוא בעיקר על מערכת הצילום שלו. במכשיר משולבות 2 עדשות אחוריות מתוצרת קרל זייס, האחת מונוכרומית והשנייה צבעונית, מה שאומר שתהיה אפשרות לצילום באפקט "בוקה" עם תחושה של עומק שדה בצילום, בדיוק כפי שעשתה וואווי.

העדשות האחוריות ברזולוציה של 13 מגה פיקסל במפתח צמצם של 2.0 ואפילו עם מייצב תמונה אופטי לקבל תמונות חדות גם בזמן תנועה. ובעזרת העדשות האחוריות והעדשה הקדמית תוכלו לצלם וידאו במקביל כשנוקיה אף הטמיעה אפשרות לצילום וידאו לייב ישירות מאפליקציית המצלמה ליוטיוב או לפייסבוק.

בכל הקשור לאודיו, אנחנו מקבלים שלושה מיקרופונים שתפקידם ללכוד את השמע מסביב ב 360 מעלות כשביחד עם צילומי וידאו באיכות 4K יתנו למשתמש חווית מולטימדיה משופרת

הנוקיה 8 מגיע בארבעה צבעים - כחול, נחושת, כחול מוברש ומתכת, ויימכר במחיר של כ-700 דולר באירופה, כשגם לישראל הוא אמור להגיע.

באדיבות אלי חבוש, HTmag.co.il