שיאומי הייתה מהיצרניות הראשונות להציג מכשיר נטול שוליים. לפני יותר משנה הציגה החברה את ה-Mi MIX, שהיה כבר אז פורץ דרך, ולימד את אפל דבר או שניים על עיצוב מכשירים. היום, מציגה החברה הסינית את הדגם השני של ה-MIX, ביחד עם מכשיר נוסף - המיועד לשוק הביניים.

ה-Mi MIX 2, קטן יותר מקודמו, ומשלב מסך FULL HD בגודל 5.99 אינץ', המגיע ממש עד השוליים, וביחס של 18:9, שהפך כבר לסטנדרט במסכי סמארטפונים.

מתחת למכסה המנוע תוכלו למצוא מפרט מרשים למדי, הכולל את המעבד החדש של קואלקום, הסנאפדרגון 835, וזיכרון עבודה של 6GB, ובדגם הפרימיום של המכשיר נוכל למצוא כבר זיכרון של 8GB. גם כאן המצלמה הקדמית נמצאת בתחתית המכשיר, ומגיעה באיכות של 5 מגה-פיקסלים, בעוד שהאחורית - בעלת חיישן של סוני - באיכות של 12 מגה-פיקסלים.

מחירו הרשמי של Mi Mix 2 בחו"ל עומד על 1,800 שקל לגרסה בעלת זיכרון אחסון של 64GB, ומגיע עד לכ-2,500 שקל לגרסת הפרימיום בעלת זיכרון עבודה של 8GB וזיכרון אחסון של 128GB.

יחד עם ה-Mi MIX, הכריזה שיאומי על ה-Mi Note 3, מכשיר פרימיום בדרגת ביניים, המגיע עם מסך של 5.5 אינץ' ברזולוציית FULL HD, מעבד מתומן ליבות של קואלקום מדגם 660 וזיכרון עבודה של 6GB.

בגב המכשיר משולבות שתי עדשות מצלמה באיכות של 12 מגה-פיקסל - האחת תצלם בזווית צרה והשנייה בזווית רחבה לאפקט זום בזמן הצילום, ובשילוב שתי העדשות ניתן יהיה ליצור תמונות בעלות עומק שדה. בקדמת המכשיר נקבל כבר עדשת מצלמה באיכות של 16 מגה-פיקסלים שתשמש גם כרכיב אבטחה לסמארטפון באמצעות זיהוי הפנים של המשתמש.

מחיר ה-Mi Note 3 מתחיל ב-1,300 שקל לדגם בעל זיכרון אחסון של 64GB, ועד ל-1,600 שקל לדגם עם זיכרון 128GB.

שני המכשירים צפויים להגיע גם לישראל על-ידי היבואנית המילטון.

באדיבות אלי חבוש, HTmag.co.il