המסחר בוול סטריט הסתיים היום (ד') בעליות מתונות, על רקע היציבות בבורסות אירופה.

 

בגזרת המאקרו, מדד המחירים ליצרן עלה בחודש אוגוסט ב-0.3% בעוד ההערכות היו לעלייה של 0.3%, מדד הליבה ליצרן עלה ב-0.1%. מלאי הנפט בארה"ב ממשיכים לגדול כשבשבוע החולף עלו המלאים ב-5.9 מיליון חביות לעומת התחזיות המוקדמות שצפו עלייה של 4.1 מיליון חביות ועלייה של 4.6 מיליון חביות לפני שבועיים. בתגובה עלו מחירי הנפט  .

לא פורסמו היום דוחות רבעוניים משמעותיים, אך מחר לאחר הנעילה יפורסמו דוחות אורקל .

הסיפור של הימים האחרונים נמצא בשוק האג"ח. התשואות של הממשלתי ל-10 שנים הגיעו בשבוע שעבר לרמות של 2.06% ומאז הפרסומים על נזקי ההוריקן בפלורידה, שצפויים להיות נמוכים משמעותית מההערכות הראשונות חזרו תשואות האג"ח לעלות, ולשקף טוב יותר את הסיכונים של הכלכלה האמריקאית בעידן טראמפ. כאמור, תשואות האג"ח עשו מהלך של כמעט 12 נקודות בשבוע והן נסחרות היום ברמה של 2.18%.

מניית טבע  המשיכה לבלוט על רקע מינויו של קאר שולץ למנכ"ל החברה. עלות שכרו של שולץ בטבע נאמדת בעד 100 מיליון דולר ב-5 שנים. סכום זה יתקבל רק אם שולץ יעמוד בכל היעדים שיוצבו לו ויקבל בהתאם את הבונוס המקסימלי מדי שנה.

מנכ"ל אפל , טים קוק, עלה אמש (ג') על הבמה בתיאטרון סטיב ג'ובס שבקומפלקס אפל בקליפורניה, והציג את הדור החדש של מוצרי החברה. בין היתר הושקו מכשירי האייפון 8, אייפון 8 פלוס, דור חדש לשעון "Apple Watch" שיכלול גם יכולת סלולרית, טלוויזית "אפל TV" שתעבוד בטכנולוגיית 4K. לבסוף, הושק מכשיר האייפון X שישמש כמכשיר הדגל החדש של החברה, יורכב כולו מזכוכית ויכלול טכנולוגיית זיהוי פנים מתקדמת. מכשיר הדגל יגיע לחנויות ב-3 בנובמבר ויימכר (גרסת 64 ג'יגה) ב-1,000 דולר.