מנועי בית שמש: ההסכם מול פראט אנד וויטני יגדל משמעותית

יצרנית הרכיבים למנועי סילון מרחיבה את ההסכם מול החברה האמריקאית, כך שההכנסות צפויות לגדול בכ-530 מיליון דולר, ולהסתכם בכ-640 מיליון דולר

יצרנית הרכיבים למנועי סילון, חברת מנועי בית שמש  (מב"ש), מדווחת הבוקר (ה') לבורסה על הגדלה מהותית של ההסכם שלה עם פראט אנד וויטני האמריקאית.

מדובר בהרחבה שנייה של ההסכם, שנחתם בין שתי החברות בדצמבר אשתקד. ההכנסות של מב"ש, הנמצאת בשליטת קרן פימי (מחזיקה 40.4% מההון), צפויות לגדול כתוצאה מההרחבה הנוכחית של ההסכם בכ-530 מיליון דולר, ולהסתכם בכ-640 מיליון דולר.

במסגרת ההרחבה החדשה, תפתח ותייצר מב"ש פריטים חדשים נוספים עבור פרויקטים מובילים של פראט אנד ויטני בשוק האזרחי, בשנים 2018 עד 2026.

בחברה מוסיפים כי ההערכות לייצור תעשה בהדרגה ותמשך כשלוש שנים עד להיקף מלא.

שווי השוק של מב"ש בבורסה עומד על 492 מיליון שקל לפני פתיחת המסחר היום, לאחר ירידה של 20% במניה בשלושת החודשים האחרונים.

רם דרורי, מנכ"ל מנועי בית שמש, ציין היום כי "ההזמנות החדשות מכפילות את היקף הסכמי המסגרת ארוכי הטווח שלנו, אשר מהווים את התשתית להתפתחותה וצמיחתה של החברה. הרחבת ההסכם הנוכחית הינה הבעת אמון חשובה מאד, של אחד מהשחקנים המובילים בשוק ייצור מנועי הסילון בעולם, אשר מבוססת על עמידה של החברה ברמת דרישות גבוהה לאורך זמן ועל יחסי אמון טובים ויציבים בין החברות. עיקר העסקה הינה לטובת מנועים חדשים למטוסים צרי גוף, שמהווים את מנוע הצמיחה העיקרי בשוק התעופה. בקרוב נתחיל בהרחבת המפעל על מנת לעמוד ביעדי הייצור של פריטים חדשים נוספים החל משנת 2018".