מתי ואיך אפשר להיפגש עם נשיא קיידנס העולמית?

וגם: מינויים חדשים בפסגות, אקסלנס ולאומי שוקי הון

אדר סגל, אייל ולדמן, ליפ-בו טאן וסנג'אי לאל  / צילום: איתי שרמר
אדר סגל, אייל ולדמן, ליפ-בו טאן וסנג'אי לאל / צילום: איתי שרמר

עניין של תפיסה

מתי ואיך אפשר להיפגש עם נשיא קיידנס העולמית?

אתמול (ג') נערך הכנס השנתי של חברת התוכנה והשבבים קיידנס ישראל, שאותו פתח ליפ-בו טאן, נשיא ומנכ"ל החברה העולמית, המכהן גם כיו"ר קרן וולדן אינטרנשיונל שאותה ייסד. טאן הגיע יחד עם סנג'אי לאל, סגן נשיא קיידנס EMEA.

טאן הגיע אמנם לישראל ליומיים בלבד, אבל זו לא הפעם הראשונה שלו בארץ. "הייתי רוצה להיפגש פה עם כמה שיותר לקוחות ויזמים, אבל זמני מוגבל", הוא אמר והוסיף: "הזמן היחיד שנותר לי הוא ב-6 בבוקר, אז ניתן לתפוס אותי כשאצא לשחיית בוקר בחוף הים שלכם".

עוד התגאה טאן: "אנו ממשיכים לצמוח אורגנית, עם השקעה רבה בחדשנות הטכנולוגית שלנו, שבאה לידי ביטוי רק ב-3 השנים האחרונות בעשרות פיתוחים חדשים. אנו צומחים גם על-ידי רכישות של חברות שמשלימות את הטכנולוגיה שלנו".

אדר סגל, מנהל מרכז המכירות והתמיכה של קיידנס ישראל, דיבר על התפיסה הארגונית-תרבותית של החברה: "מדובר בשילוב יוצא דופן של צניעות, הקשבה אמיתית ללקוח ובניית צוותי עבודה, המשלבים מכירות, פיתוח ותמיכה, כדי לתת מענה מקסימלי לדרישות השוק".

עם זאת, לצערנו, למרות הנכונות הרבה של התפיסה הארגונית-תרבותית, הכנס בלט בקהל שהיה גברי בעיקר.

את אורח הכנס, איל וולדמן, מייסד ומנכ"ל מלנוקס, הגדיר טאן כחבר טוב ושותף לעסקים, ואף ציין כי קרן וולדן הייתה אחד המשקיעים הראשונים של החברה.

אדר סגל, אייל ולדמן, ליפ-בו טאן וסנג'אי לאל  / צילום: איתי שרמר
 אדר סגל, אייל ולדמן, ליפ-בו טאן וסנג'אי לאל / צילום: איתי שרמר

מינויים חדשים בפסגות, אקסלנס ולאומי שוקי הון

שינויים פרסונליים בהובלת כמה מהפעילויות הפיננסיות של כמה מגופי ניהול ההשקעות הבולטים במשק: בית ההשקעות פסגות, שבניהולו של ברק סורני, הודיע על הצטרפותו של רוני פילו כמי שיוביל את הפעילות החדשה של ניהול תיקים עבור לקוחות עשירים בעלי תחכום פיננסי - המוכרים כ"לקוחות כשירים" - וזאת "כחלק מהאסטרטגיה של בית ההשקעות להמשיך ולצמוח בתחום זה". פילו ימונה לסמנכ"ל לקוחות כשירים בחברת פסגות ניירות ערך.

בתפקידו הקודם שימש פילו משנה למנכ"ל חברת ניהול התיקים של בית ההשקעות אי.בי.אי. בפסגות הוסיפו כי החברה "עתידה גם לרכוש את קרן הגידור פרטו אופטימום, שאותה הוביל בשנה האחרונה".

כמו כן, מאיר פילוס, שכיהן כמנכ"ל אקסלנס גמל ב-4 השנים האחרונות, הודיע על סיום תפקידו ומעברו לכהן כמנכ"ל לאומי שוקי הון.

עתה מודיעים הפניקס, שמחזיקה באקסלנס, ובית ההשקעות, כי מי שיחליף אותו בתפקיד הוא אורי קיסוס, ששימש בעבר העוזר האישי של מנכ"ל הפניקס, איל לפידות, ובמאי האחרון מונה לתפקיד מנהל עסקים ראשי.

אגב, לפני כמה חודשים הודיעו הפניקס ואקסלנס כי קיסוס ימונה למנכ"ל משותף לצד פילוס. בתפקיד החדש ינהל קיסוס את פעילויות הגמל וההשתלמות של אקסלנס והפניקס.