הולמס פלייס חותכת את מחיר ההנפקה בת"א בכ-40%

החברה הסכימה לקיצוץ דרמטי בשוויה ■ בעלי הולמס פלייס ויתרו על חלק הארי של הצעת מכר שביקשו לקיים בהנפקה ■ ההנפקה תתקיים ככל הידוע לפי שווי 220 מ' ש' לפני הכסף

הנפקתה הראשונית של רשת מועדוני הכושר הולמס פלייס (Holmes Place) בבורסה בתל-אביב צפויה לצאת השבוע לדרך, לאחר שהחברה הסכימה לקיצוץ דרמטי של קרוב ל-40% בשוויה - כך נודע ל"גלובס". בנוסף ויתרו בעלי הולמס פלייס על חלק הארי של הצעת מכר שביקשו לקיים במסגרת ההנפקה.

ככל הידוע תתבצע הנפקת הולמס פלייס לפי שווי חברה של כ-220 מיליון שקל לפני הכסף, לעומת שווי מקסימום של 350 מיליון שקל שתוכנן תחילה. במסגרת ההנפקה מתכננת החברה לגייס כ-55 מיליון שקל תמורת כ-20% ממניותיה. בנוסף ימכרו בהנפקה בני הזוג אלן ומורין פישר יחד עם נתן קירש, בעלי רשת הולמס פלייס העולמית, מניות קיימות תמורת כ-25 מיליון שקל נוספים.

בעלי המניות הנוספים של הולמס פלייס, בראשות גרין לנטרן של ריצ'י הנטר, יוסף עליאש, ודניאל בן-רעי, וכן בנק הפועלים ומוטי בן-משה, יוותרו על מכירת המניות שתכננו. את ההנפקה מובילה דיסקונט חיתום.

הולמס פלייס מפעילה כיום 34 מועדוני בריאות וכושר, ובמחצית השנה היו לה כ-113 אלף מנויים, מה שהציב אותה לפי הנתונים שהציגה כרשת הגדולה בישראל למועדוני כושר ובריאות. בעלי הולמס פלייס מעוניינים לנצל את הגאות בתחום הכושר והבריאות, את צמיחת פעילות זו בארץ ובעולם וכן את הביקושים הגבוהים הנרשמים למרבית הנפקות האקוויטי הראשוניות הנעשות בשוק המקומי.