*** הכתבה בשיתוף קבוצת סקאלה

נכון להיום פועלות בזירת ההתחדשות העירונית יותר מאלף חברות, המתחרות על תשומת הלב של התושבים. השאלה הגדולה היא כיצד אלה יכולות לבדל עצמן לעומת כל האחרות. לדברי מוטי ויזל, המנכ"ל והבעלים של V CELL, חברה המעניקה שירותי מחקר ויעוץ אסטרטגי לארגונים, "נקודת המוצא כשמדברים על מיתוג, או על הרצון להיות שונה מאחרים היא מול כמה שחקנים אתה מתחרה ובאיזה שוק אתה מתמודד. במקרה של התחדשות עירונית, מתמודדים בשני העולמות - בצד הצרכן, שאמור להכיר ולבחור בך כחברה שתקדם את הפרוייקט ומהצד השני מול המתחרים שלך בחיי היומיום". לדבריו, מי שאין לו חברת אם, או שנוסד במהלך השנים האחרונות, יידרש להשקיע כסף רב במטרה לייצר לעצמו יתרון יחסי.

אבי זייתן, מומחה לשיווק ואסטרטגיה, מסביר כי "חברות ההתחדשות העירונית חייבות להבין כי עליהן להחדיר ברמה הרגשית את הערך והבידול שלהן, לייצר סיפור שהפלטפורמה שלו היא המדיה - ליצור מופעים ואירועים של תוכן בעמודי הפייסבוק, בכתבות וידאו. כל זאת במטרה לחשוף אנשים לנרטיב שמספר את הסיפור של החברה. בדרך זו נוצר משהו שהוא מעבר למוצר - חברה שיש לנו תחושות ורגשות כלפיה ואז מתרחש שינוי בתפיסה".

בשורה התחתונה, ככל שחברה תשקיע יותר במיתוג, כך היא תזכה באהדה גדולה יותר מצד הלקוחות וככל שחברות ימתגו עצמן גבוה יותר, כך הן יוכלו למנף זאת בעסקת המכירה ולגבות פרמיה גבוהה יותר.