"ישראל היא מוצר שצריך למכור אותו באמצעות נגיעה ברגש"

המנכ"לית הזו עומדת באתגר גדול - להציג את הצדדים החיוביים של ישראל למשפיעני רשת מובילים בעולם

ג'ואנה / איור: גיל ג'בלי
ג'ואנה / איור: גיל ג'בלי

*** הכתבה בשיתוף סמסונג

בתוך כל האתגרים של מדינת ישראל בזירה הדיפלומטית, המנכ"לית הזו עומדת באתגר גדול. ההישגים של הארגון שהיא עומדת בראשו מבחינה מספרית ותדמיתית הם יוצאים מן הכלל, כאשר גולת הכותרת היא להביא ארצה מספר גדול של משלחות משפיעני רשת, שמגיעים לטעום מישראל ולהציג את הצדדים הייחודיים והחיוביים שלה לעולם.

The Doers: "ישראל היא מוצר שצריך למכור אותו באמצעות נגיעה ברגש"

loading

אלו מפיצים את הבשורה ברשתות החברתיות במהירות ומשקפים ישראל אחרת, טובה יותר מזו שרואים בחדשות ויוצרים שינוי אמיתי. אם תשאלו אותה, היא תספר לכם שלרוב האנשים בעולם המערבי אין דעה שלילית על ישראל, אלא פשוט אין להם דעה עליה. כאן בדיוק טמונה ההזדמנות ביצירת השפעה משמעותית על הדור הבא של מקבלי ההחלטות שחיים ברשתות החברתיות.

יש אנשים. ויש אנשים שעושים. הם לא מפחדים לעשות את זה בגדול, ובעיקר לא מפחדים לנסות את מה שהם מאמינים בו.  אתגרים - לא עוצרים אותם, אלא מניעים אותם. כל אחד מהם הוא אמנם אדם אחר, בתחום שונה לחלוטין. אבל יש להם משהו אחד משותף, משהו שמאחד בינהם. כשהם שומעים את הביטוי ״אי אפשר״ הם יחייכו בעדינות, העיניים שלהם יתחילו לזרוח והפנים שלהם כבר יעבירו לכם את המסר: אין כזה דבר ״אי אפשר״. 

15 אנשים. 15 סיפורים. 15 דיוקנים של אנשים שנועדו לעשות Bigger things

רוצים ללמוד עוד על היכולות של Galaxy note 8? הקליקו כאן >>>

רוצה להשאר מעודכן/ת בנושא הסיפורים הגדולים של השבוע?
✓ הרישום בוצע בהצלחה!
צרו איתנו קשר *5988