היינמן זכתה במכרז הדיוטי פרי בנתב"ג יחד עם ג'יימס ריצ'רדסון

היינמן משווקת מוצרי LTPCCD, כלומר בישום, קוסמטיקה, טיפוח, סיגריות ואלכוהול, והיא פועלת בנמלי תעופה ברחבי העולם, בהם פרנקפורט, ברלין, בודפשט, קלן, דורטמונד, אוסלו, פיזה, סידני, זלצבורג ועוד

דיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון נתב"ג / צילום:  תמר מצפי
דיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון נתב"ג / צילום: תמר מצפי

חברת "היינמן" (Heinemann), המפעילה חנויות דיוטי פרי בנמלי תעופה ברחבי העולם, תחל לפעול בישראל מהיום (1.1.18). החברה זכתה במכרז הדיוטי פרי בנתב"ג יחד עם חברת ג'יימס ריצ'רדסון.

הציפייה היא שהיינמן תוכל להציע גם לנוסעים היוצאים מנתב"ג מחרים תחרותיים ומגוון של מוצרים אותם היא משווקת בעולם. אין הכרח שנפגוש בישראל את המחירים (ובעיקר את המבצעים) המוצעים בנמלי תעופה אחרים, אולם זו הציפייה - בעיקר על רקע כוח הקנייה של היינמן אל מול הספקים ברחבי העולם. זאת ועוד, הציפייה היא לראות בישראל מוצרים שמוכרת היינמן בבלעדיות, דוגמת מהדורות מיוחדות של משקאות אלכוהוליים, מארזי שוקולדים ועוד.

היינמן משווקת מוצרי LTPCCD, כלומר בישום, קוסמטיקה, טיפוח, סיגריות ואלכוהול, והיא פועלת בנמלי תעופה ברחבי העולם, בהם פרנקפורט, ברלין, בודפשט, קלן, דורטמונד, אוסלו, פיזה, סידני, זלצבורג ועוד. גימיק נחמד הוא שהחברה מאפשרת לרוכשים בנמל תעופה במדינה מסוימת להחליף מוצר שרכשו בכל אחת מחנויות הדיוטי פרי שהיא מפעילה. בנוסף, באתר שלה מציעה היינמן להזמין מראש מוצרים ולאסוף אותם עם ההגעה לשדה (בחלק מנמלי התעופה) - שירות שזמין כעת גם באתר של ג'יימס ריצ'רדסון. היינמן מפעילה גם מועדון לקוחות גדול שיש להניח שיפעל בישראל.

למעשה, מהיום חוזה הפעלת חנויות הדיוטי פרי בתצורה המשותפת נכנס לתוקף לתקופה של 10 שנים. את חנויות ה-LTPCCD יפעילו במשותף שתי הזוכות, ג'יימס ריצ'רדסון והיינמן - כרגע מדובר בעיקר בחנות המרכזית בנתב"ג, אולם בחודש הבא תיחנך חנות חדשה בזרוע E שתחל לפעול במהלך 2018, ובמקביל יוכפל שטח החנויות הממוקמות בזרועות העלייה למטוס בנתב"ג B,C,D, שכיום הפעילות בהן זניחה לעומת הפעילות בחנות המרכזית בנמל התעופה.

שטחי המסחר בדיוטי פרי נתב"ג משתרעים על שטח של כ-12,000 מ"ר, בתמהיל של 70% לחנויות קמעונאיות ו-30% למזון ומשקאות.

כיצד יעבוד שיתוף-הפעולה בין השתיים? אילו מותגים יימכרו במתחם הדיוטי פרי? ימים יגידו. בג'יימס ריצ'רדסון מעדיפים לשמור את הקלפים חסויים בשלב זה, כשמהחברה נמסר כי "חנויות ג'יימס ריצ'רדסון בדיוטי פרי תמשכנה לפעול תחת השם JR/DUTYFREE JAMES RICHARDSON ותצענה חוויית קנייה ייחודית ובינלאומית.

"בשנת 2018 תציע ללקוחות הדיוטי פרי השקות חדשות, מותגים חדשים ואירועים ייחודיים במתחם. לקראת השנה החדשה נשיק מועדון לקוחות מתחדש המבוסס על הטכנולוגיות המתקדמות ביותר הקיימות כיום בעולם, כדי להעניק לכלל הלקוחות הזדמנויות חדשות ומותאמות לכל לקוח".