*** הכתבה בשיתוף האחים גיל

במהלך יום העבודה אנו חווים נפילות אנרגיה, רובנו מתרגמים אותן לתחושת רעב וניגשים לחטוף משהו - בין אם זה סנדוויץ', עוגיה עם קפה או חטיף אנרגיה. אולם מדובר בטעות, אותן המזונות שאנו מרבים לחטוף הינם עתירי סוכר, המתפרק בגוף, מעלה את רמת האנרגיה לזמן קצר בלבד ומפיל אותה שוב ועל כן, הם אלה שבעצם גורמים לנפילת האנרגיה הבאה שנחוש בהמשך יום העבודה.

אז כיצד ניתן להימנע ממצב שכזה החוזר ונשנה? ראשית יש לאכול ארוחת בוקר מסודרת, מלאה ועתירת ירקות, ומזונות מלאים - אבוקדו וחביתה, למשל. כדאי להימנע מדגני בוקר, או פחמימות מלאות.

בנוסף, במידה ואתם חשים ברעב קל או נפילת אנרגיה בין הארוחות, וכבר מחליטים לחטוף על הדרך, הימנעו מכל הדברים הסוכריים שיש במטבחון בעבודה - עוגיות ולחמים למשל, המתפרקים לסוכר. במקום זאת צרכו אגוזים, שקדים ו2-3 פירות. אם אין כאלו בנמצא במקום העבודה, הביאו כאלה מהבית.

זכרו נפילות האנרגיה אינן מגיעות מחוסר שינה, מתח או כבישים עמוסים וכו', אלא, כאמור, מהתפרקות הסוכר בגוף והשפעתו עליו.

אביב גיל ועומר גיל, אינם מוסמכים לעסוק ברפואה או תזונה או מקצוע בריאות כלשהו. המידע
באתר אינו מיועד להנחות את הציבור או לשמש לגביו כהמלצה או הוראה או עצה לשימוש או
שינוי או הורדה של תרופה כלשהיא, ואין בו תחליף לייעוץ רפואי פרטני או אחר. הכתוב במאמר
אינו מהווה המלצה רפואית מוסמכת.