מידה בעייתית: מיי סייז גייסה הון בדיסקאונט - ונפלה ב-20%

החברה השלימה גיוס הון בהיקף של 6 מליון דולר, במחיר המשקף דיסקאונט של 16.7% על מחיר המניה ■ החברה סובלת מתנודתיות גבוהה במחיר המניה, עין ביקורתית מהנהלת הנאסד"ק וכן ממצוקה תזרימית

רונן לוזון / צילום: איל יצהר
רונן לוזון / צילום: איל יצהר

חמישה שבועות לאחר שגייסה 2.5 מיליון דולר, חברת מיי סייז  הודיעה אתמול על גיוס הון נוסף, בהיקף של 6 מיליון דולר. הגיוס בוצע בדיסקאונט של 16.7% על מחיר הנעילה שלשום. אמש (ד') נפלה המניה ב-20% במסחר בנאסד"ק. במסחר היום (ה') בת"א, נחלשה המניה ב-2.6% לאחר שאיבדה 24.4% בשני ימי המסחר הקודמים.

מיי סייז, שפיתחה אפליקציית מדידה סלולרית, הנפיקה 3 מיליון מניות רגילות במחיר של 2 דולר למניה, כשהמשקיעים שהשתתפו בהנפקה קיבלו גם אופציות לתקופה של חמש שנים לרכישה מצטברת של 1.5 מיליון מניות רגילות, במחיר מימוש של 2.65 דולר. מחיר המימוש גבוה ב-38% מהמחיר הנוכחי של המניה.

מיי סייז ציינה כי היא מתכננת להשתמש בכספי ההנפקה לצורך החזר חוב, הון חוזר ומטרות אחרות של החברה. החתם בהנפקה היה Roth Capital, שהיה גם החתם שליווה את החברה בהנפקה שביצעה בדצמבר ובגיוס חוב לטווח קצר באוקטובר.

שווי השוק של מיי סייז הוא 45 מיליון דולר, אחרי ירידה של 68% במחיר המניה בשנה האחרונה. מדובר במניה תנודתית שמחירה נע בין 65 סנט ל-11 דולר בשנה החולפת.

חזרה לעמוד בתנאי הנאסד"ק

בשבועות האחרונים, עד לגיוס הנוכחי, מניית מיי סייז נסחרה במגמה חיובית על רקע השקת הטכנולוגיה שלה בתערוכת הטכנולוגיה CES, ולנוכח עמידתה בכל התנאים הנדרשים להמשך המסחר בנאסד"ק, לאחר שקודם לכן קיבלה מכתב אזהרה מהנהלת הבורסה בנושא. בגיוס הקודם שלה, לפני חמישה שבועות, מחיר המניה שנקבע היה 85 סנט. בסוף הרבעון השלישי היו למיי סייז בקופה רק 14 אלף דולר במזומנים, ומאז כאמור גייסה הון בשתי הנפקות.