הפנטהאוז של רות עופר ברמת-גן עומד למכירה ב-15 מיליון שקל

מדובר בדירת פנטהאוז שמשתרעת כ-450 מ"ר בקומה ה-38 במגדל סיטי טאוור

הפנטהאוז של רות עופר / צילום: נדלנצ'יק מדיה
הפנטהאוז של רות עופר / צילום: נדלנצ'יק מדיה

דירת פנטהאוז ברמת-גן השייכת לרות עופר, אלמנתו של איש העסקים יולי עופר, מוצעת בימים אלה למכירה. תג המחיר: כ-15 מיליון שקל. מדובר בדירת פנטהאוז בקומה ה-38 במגדל סיטי טאוור, הממוקם במתחם הבורסה על גבול רמת-גן ותל-אביב. ל"גלובס" נודע כי שטח הדירה עומד על כ-450 מ"ר, היא מחולקת לשני מפלסים עם מעלית פנימית. הדירה משתרעת על יותר ממחצית הקומה העליונה במגדל.

בנוסף צמודות לדירה שני מקומות חניה תת-קרקעיים בחניון המלון ומחסן פרטי. לפנטהאוז שתי מרפסות שסובבות אותו, האחת מערבית והשנייה מזרחית. במגדל יש שמירה 24/7, מעליות מהירות, ואפשרות לשימוש באמצעות מנוי במרכז הבריאות של המלון הכולל בריכת שחייה, חדר כושר, ספא וכו'. בני הזוג עופר לא התגוררו בפנטהאוז מעולם, ולאחרונה הוא הושכר לתושבת חוץ מדרום אמריקה.

הפנטהאוז של רות עופר / צילום: נדלנצ'יק מדיה
 הפנטהאוז של רות עופר / צילום: נדלנצ'יק מדיה

מי שמקדם את מכירת הפנטהאוז כעת הוא מתווך הנדל"ן מאיר ליסקר, הבעלים של פירמת הנדל"ן נדלנצ'יק, שמנהלת את הנדל"ן של עופר. "מיקומו של המגדל, עם נגישות לצירי תנועה ממנו ואליו, תחנת הרכבת החדשה במרכז סבידור שנמצאת מרחק דקה מפתח המעלית של מגדל המגורים, והרכבת הקלה שתחנת מתחם הבורסה נמצאת סמוך למגדל מהצד השני יתנו ערך מוסף רב לרוכשים פוטנציאליים", אמר ליסקר. נציין כי בשנים האחרונות שוק היוקרה נמצא בהאטה משמעותית, וכמעט ולא נסגרות עסקאות. ליסקר מסכים כי זה המצב בשוק ואומר: "זה נכון ששוק היוקרה בימים אלו שונה מזמנים אחרים, אך לנכס זה צריך רק רוכש אחד ובסבירות גבוה ימצא אחד כזה".

עו"ד דודי איטח ממשרד אביעד, איטח ושות', שמייצג את עופר, הוסיף כי נרשמה בעבר התעניינות בנכס אך כזו שלא הבשילה לעסקה: "בעבר היה רוכש פוטנציאלי, אך הרגולציה והמיסוי גרמו לו בסוף לוותר על העסקה. נכון להיום ישנם מספר רוכשים פוטנציאליים נוספים מעבר לים שהביעו עניין".