משרד עורכי הדין ברקמן וקסלר בלום מתפרק

בהמשך לפרישתו ממקצוע עריכת הדין לפני כחצי שנה של עו"ד אופיר בלום, הודיעו היום שני השותפים הבכירים, רון ברקמן וארי וקסלר, על פירוק המשרד • ברקמן, ראש מחלקת הליטיגציה, יקים משרד בוטיק שיכלול בין 16 ל-20 עורכי דין • טרם ברור מה יעלה בגורל מחלקת הנדל"ן של המשרד שבראשה עומד וקסלר

עורכי דין / צילום: שאטרסטוק
עורכי דין / צילום: שאטרסטוק

משרד עורכי הדין ברקמן וקסלר בלום ושות', שהוקם בשנת 1990 ומונה כ-70 עובדים, מתפרק - כך נודע היום בלעדית ל"גלובס".

שני שותפי השם הבכירים שנותרו במשרד, רון ברקמן וארי וקסלר, הודיעו היום (ב') לעובדי המשרד כי החליטו בהחלטה משותפת וברוח טובה לפרק את השותפות ביניהם וזאת, לאחר 30 שנות חברות ושותפות.

ברקמן, ראש מחלקת הליטיגציה במשרד, יקים משרד בוטיק המתמחה בליטיגציה מסחרית אשר יכלול בין 16 ל-20 עורכי דין. בין לקוחותיו של ברקמן, נמנים גופים ציבוריים ופרטיים, חברות היי-טק, בנקים, חברות מתחום הסלולר ועוד, כאשר בעבר ייצג ברקמן את איש העסקים לב לבייב (בתביעה נגזרת שהוגשה כנגד לבייב ונדחתה) וכן את חברת פלאפון.

עוד נודע ל"גלובס" כי ראש מחלקת הנדל"ן של המשרד, עו"ד ארי וקסלר, טרם החליט לאן פניו מועדות והאם בכוונתו להקים משרד שיישא את שמו, או שיתמזג עם משרד אחר, יחד עם עורכי הדין של המחלקה.

וקסלר נזכיר, הוא גם השותף המנהל של המשרד ומייצג בין היתר, חברות בנייה גדולות, יזמים וחברות מסחריות ובעלי הון פרטיים ועומד בראש מחלקת הנדל"ן של המשרד.

מחלקת הנדל"ן, מייצגת חברות בנייה ומשקיעים מובילים, יזמים, חברות מסחריות ובעלי הון פרטיים, בעסקאות נדל"ן מורכבות ורחבות היקף בארץ ובעולם ובכלל אלה, ייצג את קנדה ישראל ומגדלי גינדי ברכישת הקרקע בשוק הסיטונאי וכן ייצגו בסכסוך במגדל אסותא.

נזכיר כי לפני חצי שנה הודיע עו"ד אופיר בלום, שותף שם נוסף בפירמה כי הוא פורש מלעסוק במקצוע עריכת הדין.

משרד ברקמן וקסלר בלום ושות', מנה כ-70 עובדים מתוכם כ-40 עורכי דין ו-13 שותפים.

משיחה שערך "גלובס" הערב עם עו"ד רון ברקמן עולה כי ההחלטה על הפרדת הכוחות במשרד הייתה משותפת לו ולעו"ד וקסלר, היא התקבלה ברוח טובה ובחברות, כפי שנעשו הדברים במשרד ב-30 השנים האחרונות. ברקמן מסר כי הוא ועו"ד וקסלר חברים 30 שנים והוא מאמין שהם ימשיכו ויישארו חברים גם בעוד 30 שנים.

טרם ידוע האם המשרדים המפוצלים יישארו במשרדי הפירמה במגדל עזריאלי.