שלמה רודב נבחר לתפקיד היו"ר החדש של בזק

מינויו של רודב לתפקיד יו"ר דירקטוריון בזק אושר הבוקר פה-אחד • ייכנס לתפקיד מיידית ויחליף את דוד גרנות ששימש כיו"ר זמני מאז יוני 2017 • לרודב תהיה זו הקדנציה השנייה כיו"ר בזק, כאשר את התפקיד בפעם הראשונה סיים ב-2011

מינויו של שלמה רודב לתפקיד יו"ר דירקטוריון בזק  אושר היום (ב') פה-אחד. רודב ייכנס לתפקיד מיידית ויחליף את דוד גרנות, ששימש כיו"ר זמני מאז יוני 2017.

לרודב תהיה זו הקדנציה השנייה כיו"ר בזק, כאשר את התפקיד בפעם הראשונה סיים ב-2011.

בפני רודב עומדות משימות רבות בשיקום קבוצת בזק כולה, והוא והדירקטוריון החדש יידרשו לייצב את הקבוצה ולהחזיר אותה למסלול אחרי שנה מאד קשה שהשפיעה קשות על ביצועי הקבוצה כולה.

עם המינוי אמר רודב: "אני שמח מאד לחזור לתפקיד יו"ר בזק ולהיות חלק מקבוצת התקשורת הטובה והמובילה בישראל. יחד עם עובדי הקבוצה בכל אחת מהחברות שלה, נעמוד בכל המשימות המורכבות שלפנינו".

דוד גרנות, ששימש כאמור כממלא-מקום היו"ר בעשרת החודשים האחרונים, מסר כי "בתקופת זמן קצרה יחסית, אך אינטנסיבית מאין כמוה, כממלא-המקום הזמני ליו"ר בזק, למדתי להכיר לעומק את הקבוצה, את פעילותה ואת עיסוקיה. מדובר בחברה מעולה ומובילה בתחומה, שהיא מהטובות במשק הישראלי. אני משוכנע שרודב, ביחד עם הרכב הדירקטוריון החדש, יוביל אותה בדרך הנכונה ולהמשך ההצלחה".