גוגל מציגה: בקרוב ניתן יהיה לשלוח מיילים במצב לא מקוון

השירות החדש של ג'ימייל מאפשר לשלוח מיילים גם במצב לא מקוון, והם יישלחו ברגע שיתחדש החיבור לאינטרנט • פיצ'ר נוסף יסייע למשתמשים בהשלמת מילים לטקסט

ג'ימייל / צילום: שאטרסטוק
ג'ימייל / צילום: שאטרסטוק

גוגל מתחילה לשחרר למשתמשי ג'ימייל פיצ'ר שמאפשר הפעלה של החשבון במצב לא מקוון. התכונה היא חלק מהעיצוב החדש של ג'ימייל שהושק במסגרת כנס המפתחים Google I/O . כדי להפעיל אותה, יש להיכנס להגדרות, ללחוץ על הלשונית "לא מקוון" ולאחר מכאן ללחוץ על "התקן את Gmail במצב לא מקוון". בשלב הבא יש לבחור הגדרות מותאמות אישית, כמו כמה ימים של הודעות יסתנכרנו ויופיעו במצב הלא מקוון, ולבסוף יש לשמור את השינויים.

כדי להשתמש בג'ימייל במצב לא מקוון, יש לפתוח את תיבת האימייל לפני כן, במצב מקוון, כדי לאפשר לה להיטען. האופציה החדשה זמינה רק כשנכנסים לשירות האימייל דרך דפדפן כרום.

לאחר פעילות במצב לא מקוון, החשבון יסתנכרן כשיהיה שוב חיבור אינטרנט זמין. כך ניתן למשל לכתוב ולשלוח אימיילים ללא חיבור אינטרנט, והם יישלחו ברגע בו יהיה חיבור מחודש.

עבור משתמשים בחשבונות ג'ימייל במסגרת בית הספר או העבודה, האדמין של החשבון נדרש לאפשר את הפיצ'ר דרך G Suite לפני שיהיה ניתן להשתמש בו.

פיצ'ר נוסף שמתחיל להגיע למשתמשים הוא Smart Compose שעוזר למשתמשים להשלים את האימיילים שלהם באמצעות הצעות שונות למילים מתאימות להמשך הטקסט. התכונה פועלת באמצעות אלגוריתם חכם שלומד את דפוסי הכתיבה של המשתמש בהתבסס על אימיילים קודמים ששלח. מי שמעוניין להשתמש בתכונה, יצטרך בשלב זה ללחוץ על "ניסוי הגרסה החדשה של ג'ימייל".