לא המציאו את הגלגל: מי הגיעו לפורום ענף הרכב והתחבורה?

פורום ענף הרכב והתחבורה התקיים אתמול במסגרת "פורום 100 DUN'S" של דן אנד ברדסטריט ו"גלובס" • בפורום נדונו סוגיות שונות מעולם התחבורה, הרגולציה הרלוונטית ועתיד התחבורה השיתופית

פורום ענף הרכב והתחבורה התקיים אתמול (ב') במסגרת "פורום 100 DUN'S" של דן אנד ברדסטריט ו"גלובס". בפורום נדונו סוגיות שונות מעולם התחבורה, הרגולציה הרלוונטית ועתיד התחבורה השיתופית.

במקום נכחו ראשי חברות בהם: אורן אלעזרא, מנכ"ל אלבר ציי רכב; אורנה הוזמן בכור, יו"רית נמל אשדוד; אייל זבידה, מנכ"ל שלמה זבידה אחזקות; אסף וסרצוג, הממונה על תקציבים במשרד האוצר; אמיר מרקובי, מנכ"ל פמה ליסינג; דני שביט, מנכ"ל דוד לובינסקי; יניב קליינבלט, עו"ד שותף ש. פרידמן עורכי דין; מוני בר, מנכ"ל ובעלי באדג'ט ישראל; מיטל להבי, סגנית ראש עיריית תל-אביב והממונה על תחום תחבורה בינוי ותשתיות; ניר דגן, מנכ"ל קבוצת ארקיע; שי דהן, מנכ"ל אלדן; תומר דותן, מנכ"ל אוטו דיל; גיל לייזר, מנכ"ל CAR2GO מקבוצת שגריר; משה מנו, יו"ר מנו ספנות; אורי להב, מנכ"ל סמל"ת; אבי צור, מנכ"ל קל אוטו; ועוד. את הפורום פתח צח ברקי, סמנכ"ל בכיר אגף כלכלה מידע ומחקר בדן אנד ברדסטריט. דגן, נציג עולם התעופה, הודה במפגש כי הוא מאמין ברכב דו גלגלי. "את זה צריך לעודד", הוא אמר, "אני מעודד בחברה אופנועים, אבל המיסוי כל כך גבוה, מה שמכריח אותי לקנות דו גלגלי לא בטיחותי".

ויכוח התעורר כאשר וסרצוג אמר כי "צריך להתאים ולעדכן את התחבורה הציבורית ולהתאימה לכמה שיותר אנשים". להבי, כנציגת תל-אביב, חשה שלא קיבלה די תשובות מנציג האוצר, ואמרה כי "הבעיה היא שאתם מתחלפים כל הזמן ולא מספקים תשובות". הוזמן בכור הוסיפה על כך ואמרה "רק הממשלה לא מתחלפת".