אלומות ואופנהיימר מקימות קרן נאמנות שתשקיע במניות המומלצות של אופנהיימר

בית ההשקעות אופנהיימר בשת"פ עם בית ההשקעות המקומי - אלומות מקימים קרן נאמנות עוקבת המלצות של האנליסטים של אופנהיימר. קרן הנאמנות - אלומות מניות Top Ideas , תעקוב אחרי רשימת 30 המניות המומלצות של האנליסטים של אופנהיימר.

רשימת ה-Top Ideas של אופנהיימר, אשר אליה נבחרות מדי חודש 30 המניות המועדפות להשקעה בתקופה הקרובה על ידי האנליסטים המומחים של אופנהיימר, הינה רשימה אשר הציגה על פני שנים תשואה מרשימה של כ-300% מאז 2009 לעומת מדד הייחוס, מדד ראסל 3000, שהשיא בתקופה זו תשואה של 150%.

כל מניה מתוך 30 המניות ברשימה נבחרת על ידי האנליסטים ומקבלת משקל שווה ברשימה המורכבת מכ-600 מניות שמסקרים האנליסטים של אופנהיימר באופן שוטף. המניות נבחרות ממספר רחב של תחומים כגון טכנולוגיה, בריאות, תעשייה, אנרגיה, פיננסים וצרכנות, וברשימה המעודכנת של אופנהיימר ניתן למצוא כעת מניות כמו מרוול, פייסבוק, מדטרוניק, קוסטקו ועוד.

לדברי אביבית מנה קליל, מנכ"לית משותפת באופנהיימר ישראל: "אנו נרגשים מהנגיעה הישירה הראשונה עם ציבור המשקיעים בישראל וגאים מאוד לחלוק את יכולות המחקר שלנו עם בית ההשקעות אלומות, שינהל את הקרן באופן בלעדי. צוות האנליסטים של אופנהיימר מפרסם סקירות לכל אירוע בשוק הקשור למניות ברשימה כבר שנים רבות ולפי המלצתו מתעדכנת הרשימה ברמה חודשית. באופן זה מנוהלת הרשימה בצורה צמודה מאוד לארועי השוק ומנצלת הזדמנויות השקעה מעניינות. קבוצת האנליסטים של אופנהיימר נהנית מדירוגי איכות גבוהים בוול סטריט ובקרן זו נפיק מכך תועלת רבה".

קרן הנאמנות אלומות מניות Top Ideas הינה קרן מניות חו"ל בעלת חשיפה למט"ח אשר יכולה להשקיע עד 120% מהשווי הנקי של נכסי הקרן במניות ובמט"ח. הקרן הינה קרן פטורה ודמי הניהול בה עומדים על 1.5%.

לתכנים באתר הון:

למדריך קרנות נאמנות

לחדשות שוק ההון באתר הון

* המאמר נכתב על ידי מערכת אתר הון מדריכים פיננסים. המידע והנתונים במאמר אינם מהווים המלצה לרכוש או למכור ניירות ערך; וכן אינם תחליף לייעוץ השקעות או ייעוץ פנסיוני המתחשב בנתונים ובצרכים של כל אדם.