מח' הנדל"ן של ברקמן-וקסלר-בלום מצטרפת לגודלפרב-זליגמן

מחלקת הנדל"ן של משרד עורכי הדין ברקמן-וקסלר-בלום שהתפרק, אשר בראשה עומד עו"ד ארי וקסלר, מתמזגת אל תוך מחלקת הנדל"ן של משרד גולדפרב-זליגמן

בהמשך לפרסום הבלעדי ב"גלובס" על פירוק משרד עורכי הדין ברקמן-וקסלר-בלום, שבראשו עמדו עורכי הדין רון ברקמן, ארי וקסלר ואופיר בלום, והודעתו של ברקמן על הקמת משרד בוטיק המתמחה בליטיגציה מסחרית, הודיע היום (ה') עו"ד וקסלר כי מחלקת הנדל"ן של המשרד המפורק מתמזגת אל תוך מחלקת הנדל"ן של משרד גולדפרב-זליגמן.

בראש מחלקת הנדל"ן במשרד גולדפרב-זליגמן עומדים עורכי הדין לוי אמיתי ואבי ארד. עם השלמת תהליך המיזוג, תמנה מחלקת הנדל"ן הממוזגת למעלה מ-55 עורכי דין.

שילובן של שתי המחלקות יחד צפוי להיות מעין "נשק שובר שוויון" בשוק הנדל"ן, לאור גודלה של המחלקה הממוזגת. עם השלמת תהליך המיזוג, תמשיך המחלקה הממוזגת להעניק ייצוג וליווי משפטי ללקוחות ישראליים ובינלאומיים בכל תחומי פעילות הנדל"ן.

מחלקת הנדל"ן של ברקמן-וקסלר-בלום, שבראשה עמד וקסלר, ייצגה ועודנה מייצגת חברות בנייה ומשקיעים מובילים, יזמים, חברות מסחריות ובעלי הון פרטיים, בעסקאות נדל"ן מורכבות ורחבות-היקף בארץ ובעולם. בין היתר ייצגה המחלקה את קנדה ישראל ומגדלי גינדי ברכישת הקרקע בשוק הסיטונאי וכן בסכסוך במגדל אסותא.

לדברי עו"ד ארי וקסלר, שותף מייסד של משרד ברקמן-וקסלר-בלום: "צירוף מחלקתנו אל מחלקת הנדל"ן במשרד גולדפרב-זליגמן, המוכרת לנו והמוערכת על-ידינו זה שנים, מהווה הזדמנות נדירה לכולנו לשילוב כוחות, ידע וניסיון המצויים כולם בשפע בשתי המחלקות. אני בטוח שנשכיל לתת ללקוחותינו את המרב ואת המיטב בפעילות המשפטית בכל הקשת הרחבה של העשייה הנדל"נית בישראל ומחוצה לה. אנו שמחים וגאים על הצעד הזה".

עורכי הדין לוי אמיתי ואבי ארד, ראשי מחלקת נדל"ן במשרד גולדפרב-זליגמן, מסרו: "אנו גאים ושמחים על הצטרפותו בקרוב של ארי וצוותו למחלקת הנדל"ן של משרדנו. לארי ואנשיו יש ניסיון עשיר ומקיף בתחום הנדל"ן על גווניו השונים, והם בעלי מוניטין רב בקרב העוסקים בתחום. המחלקה הממוזגת תוסיף להעניק ללקוחות שני המשרדים ייעוץ משפטי מקיף, איכותי וסינרגטי בתחומי נדל"ן, תכנון ובנייה, מימון ומיסוי נדל"ן".

עו"ד אלי זהר, יו"ר משרד גולדפרב-זליגמן, ועו"ד יודי לוי, השותף המנהל ויו"ר הוועדה האקזקוטיבית של הפירמה, מסרו: "אנו מברכים על מיזוג מחלקת הנדל"ן של משרד ברקמן-וקסלר-בלום אל שורותינו. מדובר בשילוב כוחות משמעותי ביותר - ארי וצוותו מצטרפים לצוות המצוין והמקצועי של משרדנו בתחום הנדל"ן, ויחד יוסיפו להעניק לעוסקים בתחום ליווי וייעוץ משפטי שאין שני לו. אנו פועלים ללא לאות לצירוף כוח-אדם בכיר ואיכותי אל שורותינו, וכך אנו עושים גם היום".