"לא חיפשתי עבודה דרך פייסבוק. החלטתי להתנתק"

פרופיל: הדר קרייטר, בת 31, עובדת בחברת סייסנס

הדר קרייטר, חברת סייסנס \ צילום: יעל קרייטר
הדר קרייטר, חברת סייסנס \ צילום: יעל קרייטר

הדר קרייטר, 31, Customer Success Manager בחברת סייסנס

הערכת שכר: 32-27 אלף שקל

בוקר טוב וסליחה שאני מפריעה לך ביום שישי בבוקר

"זה בסדר, אני במשרד. אני עובדת בימי שני עד שישי, כי אנחנו עובדים הרבה עם לקוחות בחו"ל ורוצים להיות זמינים להם. זה משהו שמעט פחדתי ממנו בהתחלה, כי ימי השישי שלי היו יקרים לי, אבל היום כמי שגרה בתל אביב, אני מאוד אוהבת את זה: נהדר שביום ראשון הכל פתוח בפני ואין לחץ ועומס. בשישי אנחנו עובדים רגיל יחסית, ויוצאים אם יש ארוחות ערב משפחתיות. קורה שמסיימים מוקדם וממשיכים בבית".

מה כולל תפקידך בסייסנס?

"אנחנו פלטפורמת BI שמאפשרת לכל גוף שמנהל דאטה להגיע באמצעותו לתובנות עסקיות. במחלקה שלי, אנחנו דואגים ללקוחות מרגע המכירה".

בדומה לשירות לקוחות, לא?

"יכול להיות, וזה גם שימור לקוחות, אבל בסוף היום יש משהו גדול שכל התעשייה הולכת אליו. אנחנו לא רק משמרים, אלא גם דואגים להצלחה של הלקוח".

כמה זמן את עובדת בחברה ומה עשית קודם?

"אני פה כמעט שנתיים. למדתי באוניברסיטה העברית בתוכנית פכ"מ - פילוסופיה, כלכלה ומדעי המדינה. כשסיימתי את התואר והבנתי שכלכלה היא לא התחום שלי, הלכתי לעבוד בסטארט-אפ. העובדה שבצבא שירתתי ב-8200 היתה רקע טוב. במבט לאחור, ייתכן שהייתי צריכה ללמוד משהו כמו הנדסת תעשייה וניהול, אבל תראי, זה דווקא כן הוכיח את עצמו והתגלגלתי למקום הזה על אף שלא למדתי מדעי המחשב. בסטארט-אפ התחלתי כדאטה אנליסט והתקדמתי לתפקיד של מנהלת טכנית. כאן נחשפתי לעבודה מול הלקוחות והיה ברור לי שזה התפקיד הבא שלי. במהלך החיפושים בכל מיני דרכים - אבל לא דרך פייסבוק - קראתי כתבה על 50 החברות שכדאי לשים לב אליהן. עברתי על כל אחת מהן ובדקתי מה המשרות שהן מציעות. כך שלחתי קורות חיים לסייסנס".

אמרת שלא חיפשת דרך פייסבוק?

נכון. לפני שלוש או ארבע שנים התנתקתי בהחלטה של רגע. לא הייתי מהמפרסמים הגדולים, אבל כן נכנסתי לשם באובססיביות. יום אחד, ברגע של שעמום, עברתי על הפיד ויצאתי. שתי שניות אחר כך מצאתי את עצמי עושה שוב בדיוק את אותו הדבר. כך החלטתי לסגור את החשבון, ובהמשך פיתחתי תורה סביב זה. היום אני קצת בטוויטר וכמובן בלינקדאין. אם היה קושי, הוא עלה רק בחיפוש דירה וחיפוש עבודה".

איפה תהיי בעוד חמש שנים מהיום?

"אני שואפת להמשיך ולהיות פנים של חברה ומוצר מול לקוחות, ובהמשך להתקדם ולנהל בתחום הזה. אם זה יהיה בסייסנס זה יהיה נהדר".