אחרי הזינוק: אינטרנט זהב יוצאת בגיוס הון של כ-100 מיליון ש'

החברה מנצלת את המומנטום החיובי במניה שנרשם בעקבות הדיווח על מגעים למכירת מניותיה בבי קום לפי שווי מוערך של כמיליארד שקל • מחיר המינימום בהנפקה נקבע על 7 שקלים – נמוך ביותר מ-30% משווי המניה הבוקר שעמד על קצת יותר מ-10 שקלים

דורון תורג'מן / צילום: שלומי יוסף
דורון תורג'מן / צילום: שלומי יוסף

במקביל למגעים שהיא מקיימת למכירת מניות בי קומיונקיישנס  למשקיעים זרים, אינטרנט זהב  יוצאת היום לגיוס הון. את ההנפקה מובילה אייפקס חיתום.
החברה, בניהולו של דורון תורג'מן מנצלת את העלייה שנרשמה אתמול במניה ותנסה לגייס היום כ-100 מיליון שקל במניות ואופציות. הבנקים הנושים המחזיקים ביורוקום (בעלת השליטה באינטרנט זהב) צפויים להשתתף בהנפקה ולהזרים כ-55 מיליון שקל .

מחיר המינימום בהנפקה נקבע על 7 שקלים - נמוך ביותר מ-30% משווי המניה הבוקר שעמד על קצת יותר מ-10 שקלים. בנוסף החברה תנפיק עוד חבילת אופציות, שבשיקוללן המחיר האפקטיבי של המניה עומד על כ-6 שקלים.
בסך הכל אינטרנט זהב תנפיק 4 מיליון מניות ו-2 מיליון אופציות, וצפויה לגייס בין כ-30-60 מיליון שקל, בתלות במחיר המניה שייקבע בהנפקה. מימוש האופציות במלואן יביא את היקף הגיוס ליותר מ-100 מיליון שקל.

אינטרנט זהב יוצאת להנפקה על רקע מצבה הפיננסי הרעוע, וכדי לשפר את נזילותה. במקביל מקיימת החברה שיחות עם משקיעים זרים למכירת מניותיה בבי קום - החברה השולטת בבזק לפי שווי מוערך של כמיליארד שקל.