yes | בלעדי

אחרי שנתיים וחצי: yes בולמת את נטישת המנויים

הורדת המחירים צפויה להוביל את חברת הלוויין לגיוס חיובי קטן של מנויים ברבעון השני של השנה

האם חברת yes מצליחה להתאושש ולבלום את נטישת המנויים? ל"גלובס" נודע כי בשבועות האחרונים מצליחה החברה לעבור לגיוס חיובי קטן, והיא צפויה לסיים את הרבעון בעלייה בכמות המנויים. הסיבה המרכזית לעצירת הנטישה היא קמפיין שיווקי במסגרתו הורידה החל מינואר האחרון את המחיר של חבילת הערוצים המלאה בתוספת VOD ל-199 שקל.

מדובר ברבעון ראשון מזה שנתיים וחצי שבו מצליחה yes לעצור את הירידה בכמות הלקוחות. נכון לסוף הרבעון הראשון של השנה עומדת yes על 580 אלף מנויים.

נוטשים yes
 נוטשים yes

מהלכים נוספים שמשחקים לידיה של yes הם הקמפיינים הנגדיים נגד סלקום ופרטנר בכל הקשור לאיכויות הצפייה בשידורי הטלוויזיה האינטרנטיים לקראת המונדיאל, והרוח הגבית מהצטרפות מנויים לסטינג TV מבית yes.

בחודשים האחרונים מנהלות הוט ו-yes קמפיינים פרסומיים במטרה לעצור את זליגת המנויים לפרטנר וסלקום. בהוט מעריכים כי הקמפיין הנגטיבי נגד העיכוב בצפייה הוא הגורם שמאט את נטישת המנויים למתחרות החדשות. yes הובילה קמפיין שקרא למנוייה לחזור אליה על רקע היקף התוכן העשיר שהיא מציעה ואיכות השידור, אך מקורבים לחברה טוענים כי ההשפעה שלו לא הייתה כה גבוהה, ובסופו של דבר הורדת המחיר היא זו שייצבה את מספר המנויים של החברה.

כעת נותר לראות מה יהיו ההשלכות על קצב גיוס המנויים של פרטנר וסלקום. על-פי הערכות, שתי החברות ימשיכו להציג צמיחה בכמות המנויים, אך ייתכן כי על רקע המונדיאל והקמפיינים הנגטיביים נגדן, הם יגיעו פחות על חשבונן של הוט ו-yes.