ראש לשכתו של נתניהו, יואב הורוביץ, ישמש גם כממלא-מקום מנכ"ל המשרד במקומו של אלי גרונר, אשר הודיע לפני כחודש על עזיבתו את התפקיד. הורוביץ ימשיך בתפקידו כראש הלשכה עד למציאת מנ"כ. גרונר שימש בתפקיד במשך שלוש שנים, אך כבר לפני כמעט שנה נודע שגרונר מבקש לעזוב ושראש הממשלה מנסה לאתר לו מחליף.

היחסים בין גרונר לבין ראש הממשלה ורעייתו נפגעו בשנה האחרונה אחרי שלכאורה סירב גרונר לחתום במסגרת ועדת השלושה (ועדת פנים-משרדית) על אישורים תקציביים שונים להוצאות פרטיות במעון ראש הממשלה בקיסריה. גרונר הקדיש שעות ארוכות במסגרת אותה הועדה לנסיונות לאשר נטיעת עצים, תיקון שביל, עבודות גינון ותריסים בבית הפרטי. במשרד ראש הממשלה וגם גרונר הכחישו שזה הרקע לעזיבתו.

 

לפני כמה שבועות חשף עיתון "הארץ" כי לפני מספר חודשים התגלעה מחלוקת בינו לבין אשת ראש הממשלה שרה נתניהו, והשיחה ביניהם עלתה לטונים צורמים עד כדי איום פיזי על גרונר (זריקת עט). גרונר הכחיש את הסיפור וכך גם לשכת ראש הממשלה.

הורוביץ מלווה את נתניהו מקרוב מזה הרבה שנים. עוד לפני שנכנס לתפקידו ב 2016, עת שימש כמנכ״ל חברת הרכב אויס, היה הורוביץ חבר קרוב של נתניהו. בימי כנסת עמוסים ניתן לראות את הורוביץ מסתובב צמוד עם נתניהו, כולל לארוחות ערב במזנון הכנסת. הוא יוצא עמו לכל נסיעותיו לחו״ל ומלווה את כל התהליכים בלשכה בצמידות לראש הממשלה.