בתאגיד מנהלים מגעים עם ירון לונדון על מעבר מערוץ 10

בגוף השידור הציבורי פנו לעיתונאי הוותיק כדי שיגיש, בין היתר, תוכנית יומית בסגנון "לונדון וקירשנבאום" • גורמים בתעשייה הגדירו את המגעים כמתקדמים, אך לדברי לונדון, עד שלא תתבהר תמונת המצב בערוץ הממוזג בין ערוץ 10 ורשת, הוא לא יקבל החלטות • לאחרונה פורסם ב"גלובס" כי בתאגיד פנו גם לטאלנט מרכזי אחר של ערוץ 10, רביב דרוקר

ירון לונדון / צילום: איל יצהר
ירון לונדון / צילום: איל יצהר

בתאגיד השידור "כאן" ממשיכים לנסות להעביר לשורותיהם טאלנטים בולטים מערוץ 10. ל"גלובס" נודע כי לאחרונה מתקיימים מגעים - שגורמים בתעשייה הגדירו כמתקדמים - בין אנשי התאגיד לבין ירון לונדון, מתוך מטרה שלונדון יגיש בערוץ הציבורי תוכנית יומית במתכונת דומה "ל"לונדון וקירנשבאום" וגם ייקח חלק במיזמים נוספים

לונדון עצמו לא הכחיש היום (ה') בשיחה עם "גלובס" את עצם המגעים, אך הבהיר כי כרגע הם אינם מצויים בשלב מתקדם: "האמת היא שאיש מאיתנו בערוץ לא יודע מה מצבו, אני באמת לא יודע כרגע כלום. למשל, אני לא יודע כמה מחבריי שחשובים לי יישארו בערוץ, וזאת אחת השאלות שמעסיקות אותי. אז כן, דיברו אותי, שאלו מה דעתי לעבור, אבל זה ברמה הזאת".

מתאגיד השידור לא נמסרה תגובה בנושא. 

לפני כחודש, עם היוודע דבר המיזוג המתוכנן בין ערוץ 10 ורשת, התראיין לונדון בגלי צה"ל ואמר שם כי הוא נוטה להעריך שהחופש העיתונאי שיש לו כיום בערוץ 10 לא יישמר תחת הערוץ הממוזג, וכי אם התחזית שלו אכן תתממש, הוא עצמו לא מתכוון להישאר בערוץ.

לאחרונה פורסם ב"גלובס" כי בתאגיד פנו גם לטאלנט מרכזי אחר של ערוץ 10, העיתונאי רביב דרוקר, והציעו לו לעבור לערוץ יחד עם תוכנית התחקירים "המקור" שאותה הוא מוביל. דרוקר מסר אז ל"גלובס" כי בכוונתו להישאר בערוץ 10.