בלי שניצל לצהריים: WeWork תפסיק לממן לעובדיה אוכל בשרי

המהפכה הצמחונית הגיעה ל-WeWork, ו-6,000 עובדי החברה בישראל ובעולם התבשרו שהיא לא תישא עוד בהוצאותיהם על ארוחות הכוללות בשר • מייסדי החברה אדם נוימן ומיגל מקלבי: הצעד נועד לתרום לחברה ולצמצם נזקים לסביבה

משרדי WeWork בלונדון / צילום: Chrispictures, שאטרסטוק
משרדי WeWork בלונדון / צילום: Chrispictures, שאטרסטוק

עובדי חברת חללי העבודה WeWork בכל רחבי העולם, וגם בישראל, התבשרו בסוף השבוע האחרון על מדיניות חדשה: החברה לא תממן יותר עבור עובדיה אכילת בשר. החברה, שהוקמה על ידי מיגל מקלבי ואדם נוימן, לא תגיש יותר בשר באירועים רשמיים שלה ולא תישא בעלות ארוחות של עובדים הכוללות בשר - כך לפי מייל שנשלח על ידי מקלבי ל-6,000 עובדי החברה בעולם.

ל"גלובס" נודע כי הבשורה לא הייתה חדשה עבור כ-200 עובדי החברה בישראל. בביקורו האחרון של אדם נוימן בארץ בחודש שעבר הוא הודיע במסגרת מפגש חברה לכלל העובדים על השינוי שמטרתו, ברוח מסרי תחרות Creator Awards שנערכה באותה עת, היא להשפיע ולעודד תרומה ושינוי בחברה.

במייל ששלח מקלבי לעובדים נכתב כי ממחקרים עולה שהימנעות מצריכת בשר היא אחת הפעולות המשמעותיות ביותר שהפרט יכול לעשות כדי לצמצם נזקים לסביבה, אפילו יותר מאשר מעבר לנהיגה במכונית היברידית. ההכרזה מצטרפת ליוזמות אחרות של החברה, בהן הימנעות משימוש בפלסטיק ותרומת עודפי מזון לנזקקים.

עם זאת, המדיניות החדשה אינה תקפה עבור לקוחות WeWork ששוכרים את משרדיה ויוכלו להמשיך לאכול כרצונם בין אם הם טבעונים או קרניבורים.