נעילה אדומה בארה"ב; דיווח: טראמפ יתמוך בעוד מכסים על סין

טראמפ קבע כי עד יום שישי קנדה חייבת להגיע להסכמות עם ארה"ב ומקסיקו כדי להצטרף להסכם • דיווחים על תמיכתו של טראמפ במכסי ייבוא נוספים על סין כבר בשבוע הבא • אמזון עברה לראשונה את רף ה-2,000 דולר למניה בודדת במהלך יום המסחר • אפל הודיעה על תאריך השקת האייפון החדש • מניות EA צנחו לאחר דחיית שחרור כותר באטלפילד החדש

בניין הבורסה לניירות ערך בניו-יורק / צילום: שאטרסטוק, א.ס.א.פ קריאייטיב
בניין הבורסה לניירות ערך בניו-יורק / צילום: שאטרסטוק, א.ס.א.פ קריאייטיב

המסחר בוול סטריט ננעל היום (ה') בירידות שערים. המסחר בבורסות אירופה ננעל בירידות ואילו המסחר באסיה ננעל הבוקר בירידות שערים. אתמול המסחר בוול סטריט נסגר בעליות כשמדדי S&P 500  ונאסד"ק  שברו שיאים ביום הרביעי ברציפות.

 

עיניי המשקיעים נשואות לשיחות הסחר בין ארה"ב, קנדה ומקסיקו. ביום שני האחרון הושג הסכם בין ארה"ב ומקסיקו, ויום למחרת גם קנדה הצטרפה לשיחות. אתמול אמר נשיא ארה"ב דונלד טראמפ כי "אני חושב שקנדה מאוד רוצה להיות חלק מההסכם. זה כנראה לא יהיה טוב אם הם לא יעשו את זה". בנוסף, טראמפ קבע לקנדים דד ליין עד ליום שישי הקרוב להגעה להסכמות, אם לא יעמדו בו הנשיא איים כי הקנדים לא יהיו חלק מההסכם.

על פי דיווחים, הנשיא טראמפ אמר לעוזריו שהוא יתמוך במכסי ייבוא נוספים על סין, בסך 200 מיליארד דולר, כבר בשבוע הבא. מהבית הלבן לא נמסרה תגובה אך משקיעים חוששים מפני הסלמה במלחמת הסחר בין שתי המעצמות.

בגזרת המאקרו התפרסמו היום הנתונים הבאים: דרישות האבטלה השבועיות, שעומדות על 213 אלף דרישות; השינוי בהכנסה הפרטית, שעומד על 0.3%; השינוי בצריכה הפרטית, שעומד על 0.3%; מדד לעליית המחירים הקמעונאים שמבוסס על נתוני הצריכה הפרטית (ללא מחירי המזון והאנרגיה), שעומד על 0.2%.

מניות חברת אלקטרוניק ארטס  צנחו לאחר שהודיעה על דחיית שחרור המשחק באטלפילד V.

אמזון  עברה לראשונה, במהלך יום המסחר, את רף ה-2,000 דולר למנייה בודדת.

אפל  הודיעה על תאריך השקת האייפון החדש שלה, 12 בספטמבר.

אפל  רוכשת את חברת Akonia Holographics, סטארט-אפ מדנבר שמפתח משקפי מציאות מוגברת (AR). הטכנולוגיה של אקוניה מקרינה תמונות צבעוניות לעדשות מזכוכית שקופה.

חברת קמפבל סופ  הודיעה היום כי היא מתכוונת להציע למכירה את החטיבה הבינלאומית וחטיבת המזון הטרי שלה. בנוסף, הרווח למניה של החברה הסתכם ב-25 סנט למניה ברבעון השני והצליח לעקוף את תחזיות האנליסטים בסנט. אך ההכנסות לא עמדו בציפיות.

ייצור המכוניות החשמליות בסין של חברת ג'נרל מוטורס  מתעכב. לפי דיווח בוול סטריט ג'ורנל, ההשקה של רכבי ביואיק ולייט 6 היברדים נעצרה בשל בעיות בטיחות בסוללות