טסלה: מנהל החשבונות מתפטר, מאסק מתמסטל בשידור

מנהל החשבונות הראשי של החברה, דייב מורטון, הודיע היום על התפטרותו - חודש בלבד לאחר כניסתו לתפקיד • מנכ"ל החברה אלון מאסק עישן אמש מריחואנה ושתה ויסקי בתוכנית האינטרנט של הקומיקאי ג'ו רוגאן

אילון מאסק / צילום: ג'ו סקיפר, רויטרס
אילון מאסק / צילום: ג'ו סקיפר, רויטרס

מנהל החשבונות הראשי של טסלה, דייב מורטון, התפטר היום (ו'), לאחר חודש אחד בלבד בתפקיד, כתוצאה, לדבריו, מ"רמת תשומת הלב הציבורית המופנית לחברה", כך הודיעה טסלה.

"מאז שהצטרפתי לטסלה ב-6 באוגוסט, רמת העניין הציבורי בנוגע לחברה עלתה על מה שציפיתי, וכך גם הקצב בתוך החברה עצמה", אמר מורטון."כתוצאה מכך, הדבר גרם לי לשקול מחדש את עתידי. אני רוצה להיות ברור שאני מאמין מאוד בטסלה, בשליחות שלה ובתחזיות שלה לעתיד, ואין לי אי-הסכמות עם הנהגת החברה או דיווחיה הכספיים".  

הידיעות על עזיבתו המהירה של מורטון באות לאחר ריאיון המריחואנה והוויסקי המוזר של מנכ"ל טסלה, אלון מאסק, עם ג'ו רוגאן. המיליארדר הפתיע את הצופים אתמול (ה') בלילה כשעישן מריחואנה ושתה ויסקי במהלך ריאיון חי.

בזמן שהג'וינט הועבר למנכ"ל טסלה, הוא היה באמצע שיחה עם הקומיקאי ג'ו רוגאן, התומך בלגליזציה של מריחואנה, בתוכנית האינטרנט בשידור חי שלו.

"האם זה ג'וינט? או האם זה סיגר?", שאל מאסק את רוגאן בטרם נאמר לו שזו סיגריה המכילה מריחואנה, חומר חוקי לשימוש בקליפורניה.

כשנשאל האם ניסה זאת בעבר, השיב מאסק: "כן, אני חושב שניסיתי אחת פעם". 

"אתה בטח לא יכול בגלל בעלי המניות", אמר רוגאן, ומאסק השיב: "זה חוקי, לא?".