סקר הפרסומות: אחרי שבועות - yes מפנה את המקום הראשון למתחרה הוט

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של הוט באמצעות משרד הפרסום ראובני-פרידן היא הזכורה ביותר השבוע, והושקעו בה 1.1 מיליון שקל

הפרסומת של הוט באמצעות משרד הפרסום ראובני פרידן, שמקדמת את המיתוג החדש של החברה, היא הזכורה והמושקעת ביותר השבוע. עם זאת, שיעורי הזכירות לפרסומת נמוכים בכ-70% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 14.1%, והושקעו בה כ-1.1 מיליון שקל - כך לפי נתוני יפעת בקרת פרסום.

לאחר שבועות רבים של היעדרות מראש הטבלה שבעבר הייתה מקומה הקבוע, חוזרת הפרסומת של 9 מיליון לראש דירוג הפרסומות האהובות. הפרסומת, באמצעות משרד הפרסום גליקמן-שמיר-סמסונוב, רושמת שיעורי אהדה הנמוכים בכ-13% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 30.2%.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע עומד על 581 (נמוך משבוע שעבר). סך התקציבים שהושקעו השבוע בקמפיינים הפרסומיים גבוה מהשבוע שעבר ועומד על כ-31.5 מיליון שקל. 

זכורות אהובות
 זכורות אהובות