הביקוש לאבטחת ענן גדל: רדוור עקפה את התחזיות ועברה לרווח ברבעון השלישי

ההכנסות של חברת הטכנולוגיה ברבעון השלישי צמחו ב-10.8% ל-58.8 מיליון דולר • הרווח הנקי Non-GAAP למניה עמד על 15 סנט, בעוד האנליסטים ציפו לרווח נקי של 11 סנט למניה בלבד • רדוור נסחרת בנאסד"ק לפי שווי שוק של כ-1.1 מיליארד דולר, אחרי עלייה של 22% במחיר המניה מתחילת השנה

רבעון חיובי נוסף לחברת הטכנולוגיה רדוור, שעקפה את תחזיות האנליסטים בהכנסות וברווח הנקי בדוחות הרבעון השלישי של השנה.

רדוור , המספקת פתרונות לאספקת יישומים ואבטחת סייבר למרכזי נתונים, רשמה ברבעון הכנסות של 58.8 מיליון דולר - צמיחה של 10.8% בהשוואה לרבעון המקביל ושל 2.6% לעומת הקודם. בחלוקה גיאוגרפית, 26.7 מיליון דולר מההכנסות הגיעו מצפון אמריקה - ללא שינוי בהשוואה לרבעון המקביל; ההכנסות מאזור אירופה, המזרח התיכון ואפריקה (EMEA) גדלו ב-28% ל-17.7 מיליון דולר; וההכנסות מאסיה-פסיפיק גדלו ב-14% ל-14.4 מיליון דולר.

רדוור עברה לרווח תפעולי ולרווח נקי לפי כללי החשבונאות המקובלים (GAAP): הרווח התפעולי הסתכם ב-2.8 מיליון דולר, בהשוואה להפסד תפעולי של 2.9 מיליון דולר ברבעון הקודם; בשורה התחתונה נרשם רווח נקי של 3.1 מיליון דולר, בהשוואה להפסד נקי בסך 1.5 מיליון דולר ברבעון המקביל.

תוצאות רדוור ברבעון השלישי
 תוצאות רדוור ברבעון השלישי

על בסיס Non-GAAP, בנטרול הוצאות רישום התגמולים ההוניים לעובדי החברה, עלויות הקשורות לרכישות, הפחתות נכסים בלתי מוחשיים, הוצאות משפטיות והשפעת שערי חליפין - הרווח הנקי הגיע ל-7.1 מיליון דולר, עלייה של 287% לעומת רווח של 1.8 מיליון דולר ברבעון המקביל, ובהשוואה לרווח של כ-5 מיליון דולר ברבעון הקודם. הרווח הנקי Non-GAAP למניה עמד על 15 סנט, בעוד שהאנליסטים ציפו לרווח נקי צנוע יותר, של 11 סנט למניה.

"נמשיך להשקיע בהיצע המוצרים ובהעמקת נגישותם לשוק"

בחודשים ינואר-ספטמבר 2018, הכנסות רדוור גדלו ב-11.6% בהשוואה לתקופה המקבילה ב-2017 והגיעו לרמה של כ-171 מיליון דולר. בתקופה זו הסתכם הרווח הנקי GAAP ב-3.8 מיליון דולר, בהשוואה להפסד נקי בסך 9.6 מיליון דולר בתקופה המקבילה, והרווח הנקי Non-GAAP צמח ב-294% ל-14.6 מיליון דולר, שהם 31 סנט למניה.

במהלך שלושת הרבעונים הראשונים של השנה, רדוור ייצרה תזרים של 23.6 מיליון דולר מפעילות שוטפת, ללא שינוי בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד. ברבעון השלישי הסתכם התזרים מפעילות ב-8.8 מיליון דולר, ובסיומו היו בקופת רדוור 382 מיליון דולר.

נשיא ומנכ"ל רדוור, רועי זיסאפל, מסר כי "אנחנו מרוצים מהתוצאות ברבעון השלישי, המשקפות צמיחה שנתית דו-ספרתית בהכנסות, ועלייה משמעותית ברווחיות התפעולית. אנו ממוצבים מצוין כדי ליהנות מהגידול בביקושים לפתרונות אבטחה בענן. רדוור תמשיך להשקיע בהיצע המוצרים שלה ובהעמקת נגישותם לשוק, במטרה להמשיך ולהשיג צמיחה ורווחיות גם בעתיד".

רדוור היא חלק מקבוצת רד של האחים יהודה וזהר זיסאפל, והיא נסחרת בנאסד"ק לפי שווי שוק של כ-1.1 מיליארד דולר, אחרי עלייה של 22% במחיר המניה מתחילת השנה.