פרופ' רוטשטיין ודדי פרלמוטר בדרך לדירקטוריון רפאל

מינויים של פרופ' זאב רוטשטיין, מנכ"ל בית החולים הדסה, ודדי פלרמוטר, לשעבר מבכירי אינטל, אושרה על ידי משה כחלון ואביגדור ליברמן • עם הצטרפותם, מספר החברים יעלה ל-12, ויהיה בו מספר שווה של נשים וגברים

זאב רוטשטיין / צילום: תמר מצפי
זאב רוטשטיין / צילום: תמר מצפי

מנכ"ל בית החולים הדסה בירושלים הפרופ' זאב רוטשטיין ודדי פלרמוטר, לשעבר מבכירי אינטל, בדרכם לדירקטוריון רפאל מערכות לחימה מתקדמות: באחרונה מינויים למועצת המנהלים של החברה אושר בידי שר האוצר, משה כחלון ובידי שר הביטחון לשעבר, אביגדור ליברמן.

הליכי המינוי של השניים היו טעונים באישור השרים בהיותה של רפאל חברה ממשלתית. בהליכים השתתפה גם רשות החברות הממשלתיות, בראשות ינקי קוינט. יחד עם אישורם של רוטשטיין ופרלמוטר, חתמו השרים גם על המשך כהונתו של עופר פרי לקדנציה שניhה בדירקטוריון. פרי משמש כדירקטור ברפאל זה 3 שנים.

עם הצטרפותם של השניים לדירקטוריון רפאל, במהלך השבועות הקרובים, יעלה מספרם ל-12 חברים.

במהלך החודשים האחרונים חלו עוד שינויים בדירקטוריון של החברה, כשמונו אליו ארבע חברות חדשות: עידית לוסקי, ורד יצחקי, ציפה כרמון ואסתי מצא-רום והן מצטרפות לשתי הדירקטוריות הוותיקות, ד"ר אורית מנקס ודורית חיזי. עד יושלמו הליכי המינוי של הפרופ' רוטשטיין ושל פרלמוטר, בדירקטוריון של רפאל יש רוב של נשים - 6 חברות מול 4 חברים.

יו"ר רפאל הוא השר לשעבר, ד"ר עוזי לנדאו והמנכ"ל שלה הוא האלוף (במיל') יואב הר אבן. החברה עוסקת בפיתוח וביצור של מערכות טילים מתקדמות, מערכות ההגנה מפני רקטות וטילים כיפת ברזל ושרביט קסמים, ומערכות להגנה על משוריינים וטנקים.