דדי החתול מדיח את עומר אדם: הפרסומת האהובה ביותר השבוע היא לתאגיד המיחזור תמיר

גיאוקרטוגרפיה: עם זאת, שיעור האהדה לפרסומת נמוך בכ-13% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 29.5% • הפרסומת החדשה לבנק הבינלאומי בכיכובו של אסי כהן היא המושקעת ביותר השבוע עם היקף של 1.2 מיליון שקל

דירוג הפרסומות הזכורות והאהובות של השבוע מוכיח את האימרה שחיות וילדים גונבים תמיד את ההצגה. הפרסומת של דדי החתול לתאגיד המיחזור תמיר - "אריזות זורקים לפח הכתום - מיחזור מתחיל בבית" - היא הפרסומת האהובה ביותר השבוע, והיא מזיזה מהמקום הראשון את הפרסומת לבזק בכיכובם של עומר אדם וגידי גוב. עם זאת, שיעור האהדה לפרסומת נמוך בכ-13% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 29.5%.

עם זאת, למרות שהיא הפרסומת הזכורה ביותר עם שיעורי זכירות של 12.8% (בדומה לממוצע החצי-שנתי), הפרסומת החדשה לבזק - "טרילילי טרללה טרילי" - לא נהנית מהבאזז ומהאהדה הפנומנלית לה זכתה הפרסומת הקודמת בסדרה ("בוקר טוב").

הפרסומת החדשה לבנק הבינלאומי בכיכובו של אסי כהן היא המושקעת ביותר השבוע עם היקף השקעה של כ-1.2 מיליון שקל. הקמפיין רושם שיעורי זכירות נמוכים - 1.9% בלבד, אבל מצליח מאוד מבחינת האהדה (12.2%). מדובר בקמפיין חדש יחסית, ויש להניח שככל שהחשיפה אליו תגבר - כך יעלה גם שיעור הזכירות.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע עומד על 643, זאת לעומת 597 פרסומות בשבוע שעבר. סך התקציבים שהושקעו השבוע בקמפיינים הפרסומיים עומד על כ-35.4 מיליון שקל, זאת לעומת 33.5 מיליון בשבוע שעבר. 

זכורות והאהובות
 זכורות והאהובות