גלובס - עיתון העסקים של ישראלאתר נגיש

נעילה מעורבת בארה"ב: דאו ג'ונס ירד, נאסד"ק עלה

האופטימיות בוול סטריט התחלפה בחשש מהחרפת מלחמת הסחר ● מוקדם יותר דווח על רגיעה במלחמת הסחר - כעת גורמים מהממשל האמריקאי שצוטטו ב"וושינגטון פוסט" מחריפים את הטון ● הנפט נסחר בעליות

וול סטריט IBM /  צילום: Reuters, Brendan McDermid
וול סטריט IBM / צילום: Reuters, Brendan McDermid

סקירת המסחר בשוקי ההון בעולם: דיווחים שוטפים, שערי מניות, אג"ח, מט"ח, סחורות, מגמות, מדדים והמלצות אנליסטים

 

23:00

יום המסחר ננעל היום במגמה מעורבת, לאחר יום תנודתי במיוחד. כך, דאו ג'ונס  ירד ב-0.22% ו-S&P 500  נסחר כמעט ללא שינוי - המדד איבד 0.04%. לעומת זאת, נאסד"ק  סיים את המסחר בעליות של 0.16%. 

21:50

המסחר בוול סטריט מתנהל היום בתנודתיות. כך, S&P 500  ונאסד"ק  ודאו ג'ונס  חזרו כעת לעליות. 

הנפט  עולה כעת בכ-1.3%. מחיר חבית עומד כעת על 51.67 דולר.

21:10

דיווח נוסף שמעיב על השווקים כעת: טראמפ מאיים בהשבתת הממשל אם לא יקבל מימון מהקונגרס לבניית החומה בגבול ארה"ב-מקסיקו.

20:45

בארה"ב מתנהל בשעה זו בירידות. דאו ג'ונס , נאסד"ק  ו-S&P 500  יורדים. 

מנכ"ל גוגל סונדאר פי'צאי הופיע היום בשימוע מול בית הנבחרים האמריקאי, שבחן האם במנוע החיפוש של גוגל וביוטיוב יש הטיה נגד דעות שמרניות. פיצ'אי ציין, בין השאר, כי "אין אפשרות להתערב באופן אינדיבידואלי בתוצאות הבחירות" בחיפוש של גוגל. מניית אלפאבית , החברה-האם של גוגל, נסחרת בירידות קלות מאוד. 

19:30

העליות שנרשמו מוקדם יותר בבורסות וול סטריט נחלשו בדקות האחרונות על רקע ציטוט של בכירים מהממשל האמריקאי ב"וושינגטון פוסט", שאמרו כי הממשל האמריקאי מכין שורה של צעדים נגד סין על רקע הגניבה של טכנולוגיות אמריקאיות.

מדד דאו ג'ונס  עבר לירידות, מדד הנאסד"ק  עולה 0.4% בלבד, ומדד S&P 500  ללא שינוי.

18:34

בורסות אירופה ננעלו בעליות חדות בהמשך לאופטימיות בשווקים לאחר הדיווח על רגיעה במלחמת הסחר. מדד הדאקס הגרמני זינק 1.5%, הקאק עלה 1.35%, הבורסה בספרד קפצה 0.9%, והפוטסי הבריטי עלה 1.3%. 

בתוך כך, הליש"ט התאוששה משפל של 20 חודשים כאשר ההצבעה על הברקזיט שהיתה מתוכננת להיום נדחתה על רקע החשש כי מתבוסה שתביא להפלת ממשלתה של תרזה מיי.

מניותיהן של יצרניות הרכבים - כמו פורד , קרייזלר, ג'נרל מוטורס  - מזנקות על רקע הדיווח לפיו סין צפויה לדון בקרוב על הפחתת המכסים על רכבים מיובאים מארה"ב. 

רדהיל  ביופארמה, הודיעה היום על השלמת ההנפקה לציבור בארה"ב של 2.85 מיליון ADS' , המייצגים כל אחד 10 מניות רגילות של החברה, במחיר של 7 דולר ל-ADS. התמורה, ברוטו, מהנפקת ה-ADS, לפני עמלות והוצאות אחרות הקשורות להנפקה, הסתכמה בכ-20 מיליון דולר.

17:30

מחיר הנפט קופץ ב-2.5% לרמה של 52.2 דולרים לחבית, וזאת לאחר שחמושים השתלטו על שדות נפט בלוב. המדינה הכריזה על 'פורס מאז'ור' ברקע להשתלטות על השדה שנחשב לגדול ביותר במדינה. השיתוק של השדה המדובר עשוי לגרור הפסד של 315 אלף חביות ביום, כך נמסר מ-National Oil Corp, חברת הנפט הממשלתית של לוב.

המדדים בוול סטריט נסחרים בעליות חדות, כאשר הנאסד"ק עולה 1.4%, הדאו ג'ונס מטפס בכ-1% ומדד S&P 500 עולה 1.2% ברקע לרוח החיובית שנושבת בעניין מלחמת הסחר לאחר הציוץ של טראמפ והדיווח על הורדת מכסים על רכבים אמריקאים מצד סין. 

באירופה מדד הדאקס מזנק 2.4%, הקאק עולה 2.1% והפוטסי עולה 1.9%.

16:30

יום המסחר השני לשבוע זה בבורסות וול סטריט נפתח בעליות חדות, וזאת בהמשך לדיווח שמפזר את הערפל סביב מלחמת הסחר נכון להיום. המדדים המובילים נסחרים בעליות לאחר הדיווח לפיו סין צפויה להפחית מכסים על רכבים מיובאים מארה"ב. בתוך כך, טראמפ הוסיף ציוץ אופטימי בוויטר לפיו כי היו לו שיחות "פרודקטיביות" עם הסינים וכי צפויה לצאת הודעה "משמעותית".

מדד הנאסד"ק עולה 1.4% בפתיחה, הדאו ג'ונס מטפס 1.35% ומדד S&P 500 עולה 1.2%. 

15:45

החוזים העתידיים על המדדים המובילים בוול סטריט נסחרים בעליות שהתגברו לאחר הדיווח לפיו סין צפויה להפחית מכסים על רכבים מיובאים מארה"ב. לאחר הדיווח, טראמפ צייץ בוויטר כי היו לו שיחות "פרודקטיביות" עם הסינים וכי צפויה לצאת הודעה "משמעותית", ככל הנראה בעניין המכסים, רק לא ברור באיזה מועד. 

החוזים העתידיים על המדדים בניו יורק נסחרים בעליות חדות בהמשך לסגירה החיובית אמש, שקטעה רצף ירידות מבהיל כאשר המדדים מחקו את התשואה שנרשמה מתחילת השנה. 

החוזים על מדד דאו ג'ונס עולים 1.2%, החוזים על מדד S&P 500 מטפסים 1.15% והחוזים על מדד הנאסד"ק מטפסים 1.44%.

באירופה מתחזקות העליות, כאשר הדאקס מזנק 2.25%, הקאק בשיעור דומה והפוטסי ב-1.8%.

בארה"ב פורסם מדד המחירים ליצרן שהצביע על עלייה של 0.1% בחודש נובמבר - בדומה לצפי המוקדם של הכלכלנים, ובהמשך לעלייה של 0.6% בחודש הקודם.

13:00

המסחר בבורסות אירופה מתנהל בעליות, כשברקע החוזים העתידיים מאותתים על עליות בפתיחת המסחר בוול סטריט. החוזים על מדד דאו ג'ונס מטפסים 0.44%, החוזים על מדד הנאסד"ק עולים 0.6% והחוזים על מדד S&P 500 מטפסים 0.4%.

בגרמניה, מדד הדאקס מזנק 1.6%, הפוטסי הבריטי עולה 1.2% והקאק הצרפתי מטפס 1.6% גם הוא. ברקע: הליש"ט מתאוששת משפל של 20 חודשים ברקע לביטול ההצבעה על הברקזיט.

10:00

המסחר באירופה נפתח במגמה חיובית. כך, הקאק , דאקס , הפוטסי  והסטוקס  רושמים כולם עליות.

הליש"ט בשיא שלילי של 20 חודשים על רקע דרמת הברקזיט.

המסחר בבורסות אסיה ננעל במגמה מעורבת. כך, הניקיי היפני  ננעל בירידות של 0.3%, מדד שנחאי  עלה ב-0.3%, ומדד ההנג סנג  שמר על יציבות.

07:25

המסחר בבורסות אסיה מתנהל בשעה זו במגמה מעורבת, מדד שנחאי  יורד, ההנג סנג  יציב ואילו הניקיי  יורד. זאת לאחר יום מסחר דרמטי שהסתיים בעליות אמש בבורסות וול סטריט. 

מניות סופטבנק  מטפסות לאחר שהחברה הודיעה אתמול כי צפויה לגייס קרוב ל-24 מיליארד דולר בהנפקת טלקו, חברת הבת שלה.

ראש ממשלת בריטניה, תרזה מיי, הודיעה על דחיית ההצבעה הסופית על הברקזיט שתוכננה להיום. נראה כי לאחר שמיי הוזהרה מפני התנגדות עזה בהצבעה, החליטה ראשת הממשלה לחסוך את המפלה. הפסד משמעותי בהצבעה עלול היה להביא לבחירות מוקדמות או למשאל עם חדש.

ביום חמישי הקרוב, הבנק המרכזי של אירופה (ECB) יכריז בפעם האחרונה השנה על גובה הריבית.

היום יפורסם מדד הסנטימנט הכלכלי של גרמניה ZEW לחודש דצמבר. בארה"ב, מדד המחירים לצרכן לחודש נובמבר יתפרסם מחר, והייצור התעשייתי והמסחר הקמעונאי ביום שישי.

יו"ר הפד, ג'רום פאואל, צפוי להעיד מחר בוושינגטון לפני הוועדה הכלכלית המשותפת (Joint Economic Committee). פאואל צפוי להתייחס לפעולות האחרונות שננקטו ביישום המדיניות המוניטרית.

בסקירתו הראשית פרסם אגף הכלכלן הראשי במשרד האוצר כי בארה"ב החל נתוני הצמיחה, האינפלציה, וכלה בתמונה המתקבלת משוק העבודה, כל אלו מחזקים את ההערכות כי הפד יעלה את הריבית בארה"ב, בפעם הרביעית השנה, בישיבת הריבית האחרונה ל-2018.

יו"ר הפד, פאואל, התייחס, בנאומו, לחוזקה של הכלכלה האמריקאית, אך הזהיר מפני אסקלציה ב"מלחמת הסחר" העשויה להוביל להאטה בצמיחה ולעלייה באינפלציה. כמו כן, הזהיר יו"ר הפד מפני הנתיב הפיסקלי הנוכחי בו צועדת כלכלת ארה"ב, וציין שהוא איננו בר קיימא לאורך זמן. ביחס לכלכלה העולמית ציין פאואל כי יש כבר סדקים בצמיחה העולמית. בנאום נוסף ציין פאואל כי קיימת אפשרות שהפד יאט את קצב העלאות הריבית ב- 2019. 

בגוש האירו: ברבעון השלישי של 2018 נמשכה בגוש האירו מגמת ההאטה בצמיחה שהחלה מראשית השנה. בלטה במיוחד הצמיחה השלילית בגרמניה, הכלכלה הגדולה בגוש האירו. והקיפאון בכלכלה האיטלקית שתרם להתגברות החששות בגוש האירו נוכח דיוני התקציב המתוחים בין איטליה לבריסל, על רקע הפרת כללי התקציב של האיחוד. אנליסטים מעריכים כי הגידול באי הוודאות בעקבות "מלחמת הסחר" והמתיחות הפוליטית באירופה השפיעו על כלכלת גוש האירו, ובעיקר על מרכיב הביטחון (של הצרכנים ושל העסקים), מה שפגע בפעילות הריאלית.

ביפן נרשמה ברבעון השלישי של שנת 2018 צמיחה שלילית. עם זאת ההערכה היא כי הכלכלה היפנית תחזור לצמוח, ותשמור על מסלול התרחבות מתון.
הירידה בצמיחה ביפן מיוחסת ברובה להיחלשות בביקושים החיצוניים, ולצוואר הבקבוק בשרשרת הייצור במחסור בעובדים המגבילים את הצמיחה של יפן. אליסטים מעריכים כי יפן זקוקה כעת לקידום רפורמות מבניות שיהפכו את שוק העבודה לגמיש על מנת להקל על המחסור בכוח האדם, ועל מגבלות הייצור.

בשווקים המתעוררים מסתמנת האטה כתוצאה מהעלאת הריבית בארה"ב ומהתחזקות הדולר, וכן ממשברים פוליטיים פנימיים. מבין השווקים המתעוררים מרבית העיניים נשואות כעת לברזיל על רקע תוצאות הבחירות במדינה.

אנליסטים סבורים כי הצמיחה בסין צפויה להאט בחודשים הקרובים כתוצאה ממשבר בשוק הנדל"ן בסין. אך, הסכסוך המסחרי בין סין לארה"ב יאפשר לממשל הסיני להציג את ארה"ב כאחראית להאטה בכלכלה הסינית.

על רקע רקע הסימנים להאטה בצמיחה העולמית והחששות מהיצע עודף של נפט בשווקים, נמשכה הירידה החדה במחיר הנפט.

עוד כתבות

רחפן Autel EVO 2 Enterprise / צילום: Reuters, Steve Marcus

אלפי רחפנים מתוצרת סין בדרך לצה"ל. אלו החששות

אלפי רחפנים תוצרת DJI ואוטל הסיניות נרכשו כדי למלא את השורות בצבא, לאחר ערב רב של דגמים שהגיעו מתרומות ואנשי מילואים ● למרות האיסור בארה"ב ובעוד שצבאות מערביים חוששים מריגול סיני, בצה"ל מבהירים: "נעשו התאמות כדי לשמור על ביטחון המידע"

תחנת אוטובוס. מדלגים על תחנות או כלל לא מגיעים / צילום: איל יצהר

על חשבון הנוסעים: השיטה המעוותת שמקפיצה את רווחי חברות התחבורה

הסבסוד הממשלתי של נסיעות אוטובוסים גדל עם השנים, אך בשטח לא תמיד מורגש שיפור בשירות ● אחת הסיבות המרכזיות טמונה בבחירת המפעילות במכרזים לפי פרמטר של מחיר ● כעת, נוכח "המרוץ לתחתית" שמדרדר את איכות התחבורה הציבורית, גוברת הדרישה לשינוי המנגנון

רצפת המסחר בבורסת וול סטריט / צילום: ap, Richard Drew

הבורסה האמריקאית בדרך למטה? זה מה שחושבים בבנקים הגדולים

הימים האחרונים בבורסה האמריקאית אופיינו בתנודתיות גבוהה - ירידות חדות שהתחלפו בעליות מרשימות ● בסיטיבנק, ג'יי. פי מורגן וגולדמן זאקס מספקים תחזיות סותרות לגבי ההמשך ● וגם: הסיבות לרכבת ההרים והכיוון של הבורסה בתל אביב

חברת הייעוץ מקינזי / צילום: Shutterstock, T. Schneider

בגלל פרשת האופיואידים: מקינזי תחת חקירה פלילית בארה"ב

משרד המשפטים בארה"ב חוקר את העצות שנתנה מקינזי ליצרניות אוקסיקונטין ומוצרי אופיואידים אחרים

סונדאר פיצ'אי, מנכ''ל גוגל / צילום: Associated Press, Tsering Topgyal

גוגל את היכתה את הציפיות ותחלק לראשונה דיבידנד; המניה מזנקת ב-13% במסחר המאוחר

הכנסות החברה היו הרבה מעל הציפיות, 80 מיליארד דולר לעומת צפי של 78.6 מיליארד ● הרווח היה 1.89 דולר למניה, ב-20% מעל הצפי ● החברה תחלק לראשונה בתולדותיה דיבידנד ותבצע רכישה חוזרת של מניות

צבי לנדו, מנכ''ל סולאראדג' / צילום: איל יצהר

מניית סולאראדג' הידרדרה לשפל של 5 שנים בעקבות תוצאות פושרות של המתחרה

דוחות אנפייז האמריקאית לימדו על התאוששות איטית מהצפוי בשוק הסולארי שבו פועלת החברה מישראל ● מניית סולאראדג' צנחה ב-41% מתחילת השנה

מייסדי Deci / צילום: יח''צ

דיווח: אנבידיה בדרך לרכוש חברה ישראלית נוספת

חברת הסטארט-אפ דסי (Deci AI), אחת משלוש החברות הישראליות המפתחות מודלים של שפה, הוקמה לפני ארבע שנים בלבד וגייסה עד כה 55 מיליון דולר ● אמש רכשה אנבידיה את ראן איי.איי (Run:AI) הישראלית, בכ-680 מיליון דולר

ריי דליו / צילום: Reuters, Thomas Mukoya

המשקיעים בקרן הגידור המפורסמת לא מרוצים ודורשים את הכסף

משקיעים בקרן של ריי דליו טוענים שהם מתוסכלים מהתשואות בשנים האחרונות ● רבים מהמשקיעים המוסדיים שהשקיעו סכומי כסף גדולים מושכים את כספם ● "יש לנו אכזבה לאורך תקופה ארוכה", מספרת אחת מהמשקיעות בקרן

וול סטריט / צילום: Shutterstock

וול סטריט ננעלה בירידות; מטא צללה ב-10%, אנבידיה ירדה ב-4%

נאסד"ק ירד בכ-1% ● הערב יפרסמו אלפאבית, מיקרוסופט ואינטל את דוחות הרבעון הראשון, מה צפוי? ● מיזוג ענק בשוק כריית הנחושת ● מניות השבבים עולות ● IBM ירדה ב-9%, רוכשת את האשי קורפ ● המניה המועדפת על ביל אקמן זינקה לאחר הדוחות ● הצמיחה בארה"ב ירדה במפתיע, מחר יתפרסם מדד מחירי ההוצאה הפרטית, מדד האינפלציה המועדף על ידי הפררל ריזרב

מטבע דני עתיק. האוסף של ברון מוערך בכ-72 מיליון דולר / צילום: Shutterstock, ABARONS

בעשרות מיליוני דולרים: אוסף המטבעות העתיק שעומד למכירה

מתוך חשש לעתיד התרבות הדנית, יצרן החמאה לארס אמיל ברון, שאסף מטבעות, מדליות ושטרות חוב, אסר על מכירתם במשך 100 שנים ● כעת האוסף מותר למכירה, והוא שווה סכום עתק

הדולר מתחזק בחדות מול השקל

השקל נחלש בחדות מול המטבעות הזרים. אלו הסיבות

השקל נחלש בחדות הן מול הדולר והן מול האירו ● הכלכלנים הבכירים מסבירים כי מעבר למתיחות הגיאופוליטית מול איראן ולצד ההסלמה בצפון, גם גורמים בינלאומיים תורמים להיחלשות המטבע המקומי

שי ג'ינפינג, נשיא סין, עם מזכיר המדינה האמריקאי אנתוני בלינקן בבייג'ינג / צילום: Reuters, LEAH MILLIS

סין והמערב: בינתיים ממשיכים לדבר ולחרוק שיניים

מזכיר המדינה האמריקאי מגיע לבייג'ינג עם הפתעה לא נעימה: טיוטת סנקציות על בנקים סיניים, התומכים בתעשיית הנשק הרוסית ● איך לדבר עם סין? איך לחזות את מניעיה ומהלכיה? ומה לעשות במרגליה, ביישומוניה ובסטודנטים שלה? הדמוקרטיות המערביות מוסיפות להתלבט

רכב של חברת מובילאיי / צילום: יח''צ

מוביליאיי הציגה דוחות מעורבים; החברה לא צופה שיפור מהותי בהמשך השנה

לאחר שפרסמה בתחילת השנה אזהרת רווח ושלחה את המניה ליום הגרוע בתולדותיה, מוביליאיי מציגה תוצאות מעורבות לרבעון הראשון של 2024 ● מובילאיי נמנעת מלפרסם תחזית לרבעון השני של השנה, אך נראה שהחברה לא צופה שיפור מהותי בשנת 2024 ● למרות אזהרת הרווח, האנליסטים עדיין אופטימיים לגבי ביצועי החברה

הפגנה פרו פלסטינית באוני' קולומביה, ניו יורק / צילום: ap, Yuki Iwamura

״אוניברסיטת קולומביה נכנסה ללחץ, הקמפוס נראה כמו בסיס צבאי סגור״

השיעורים בקולומביה שבניו יורק הופסקו עד הודעה חדשה בשל מחאות פרו-פלסטיניות ● סטודנטים יהודים קיבלו המלצה שלא להגיע למקום, ונמנעה כניסתו של פרופ' שי דוידאי לקמפוס ● עומר לובטון-גרנות מבית הספר למדיניות ציבורית: "האוניברסיטה נכנסה ללחץ. הכול מגודר, שוטרים מסביב, כל השערים נעולים, בריקדות, עשרות ניידות ומסוקים באוויר"

מארק צוקרברג / אילוסטרציה: גלובס

הסיבות לצניחה של מניית מטא למרות תוצאות חזקות, והחשש מאפקט דומינו שיגיע עד לגוגל

מטא אכזבה בגדול את המשקיעים עם תחזית פושרת לרבעון הבא, למרות שהכתה את התחזיות בשורת הרווח וההכנסות ● אוראל לוי, מור קרנות נאמנות: "השוק חושש שטרנד ה-AI לא מצליח לייצר הכנסות" ● וגם: למה אחרי פרסום הדוח של מטא צנחה מניית אלפאבית במסחר המאוחר ומי עוד צפוי להיפגע מאפקט הדומינו?

אילוסטרציה: טלי בוגדנובסקי, צילומים: AP (Daniel Cole, Toby Melville)

״הטיסות יוצאות״, מכריז סונאק, ומוכן לגרש את המהגרים

מנהיג השמאל הקיצוני בצרפת "יודע את ההבדל בין יהודי לבין צלף של צה"ל" ● טראמפ מרשה לקונגרס לסייע לאוקראינה ● "הטיסות יוצאות", מכריז ראש ממשלת בריטניה, ומוכן לגרש מהגרים ● טסלה מאבדת את הדמוקרטים ● חמישה אירועים מהשבוע שהיה בעולם

אוהלי המחאה הפרו־פלסטינית באוניברסיטת קולומביה / צילום: Reuters, Caitlin Ochs

הקמפוסים בארה"ב רותחים, ובישראל חוששים מגל חרמות

ההפגנות האנטישמיות והאנטי־ציוניות ברחבי הקמפוסים בארה"ב, ובראשן בקולומביה, הגיעו לשיא עם סגירת שערי האוניברסיטה שבלב מנהטן, וכבר עכשיו הן זולגות מעבר למדשאות והופכות לגל חרמות לא מוצהר על חוקרים ישראלים ● "הממשלה צריכה להתעורר לפני שייווצר פה נזק בלתי הפיך", אומרת פרופ' מלאת שמיר, סגנית נשיא אוניברסיטת ת"א לבינלאומיות

הבורסה בתל אביב / צילום: Shutterstock

נעילה אדומה בת"א; מניית בית זיקוק אשדוד זינקה בכ-9%

מדד ת"א 35 ירד ב-0.7% ות"א 90 איבד מערכו 0.9% ● התנודתיות בשקל נמשכת ● בלידר שוקי הון מעדיפים את האפיקים הצמודים בטווח קצר-בינוני בשוק האג"ח בישראל ● מטא פרסמה את תוצאותיה הכספיות והמניה צללה במסחר המאוחר ● בבלומברד אודייר חיוביים לגבי המניות אמריקאיות, בדגש על אנרגיה ושירותים ● עונת הדוחות בוול סטריט תופסת תאוצה: הערב יפרסמו דוחות אלפאבית ומיקרוסופט

חשיפת הבעלים האמיתיים של חברה בע''מ בזמן גירושים / צילום: Shutterstock

העביר מניות לאחיו ללא תמורה, הגרושה תבעה מחצית. מה קבע ביהמ"ש?

האם מניות החברה שבבעלותו, שהעביר הבעל לאחיו במהלך הנישואים, נעשתה בתום-לב - או שמא מדובר בהעברה פיקטיבית לצורך הברחת החברה מאיזון המשאבים שנערך בין הבעל לאישה בעת הגירושים? בשאלה זאת דן בית המשפט לענייני משפחה בקריות במשך 12 שנה ● מה נפסק בסופו של דבר?

רונן דר ועומרי גלר, Run:AI / צילום: Run:AI

היזמים מכרו את הסטארט־אפ לחברה הלוהטת בעולם. כמה יקבלו העובדים?

בזמן שהיו דוקטורנטים להנדסת חשמל בתל אביב, הרבה לפני ש-AI הפך לטרנד הלוהט של השווקים, חברו להם יחד עמרי גלר ורונן דר להקמת חברה בתחום - Run:AI ● מי הייתה המשקיעה הראשונה שהביעה בהם אמון, מתי הבינו שבינה מלאכותית תהיה הדבר הבא, ואיך השפיעה עליהם המלחמה ● אתמול החברה נרכשה רשמית ע"י אנבידיה בסכום המוערך בכ-720 מיליון דולר