פרטנר חוזרת לסבסד את נטפליקס לחצי שנה למנויים חדשים

ההטבה מיועדת ללקוחות חדשים שיצטרפו לפרטנר TV בשילוב אינטרנט או בשילוב אינטרנט וטלפון נייח, במחיר של החל מ-129 שקל לבנדל או טריפל על גבי תשתית הסיבים של פרטנר, או החל מ-139 שקל על גבי תשתית בזק או הוט • בנוסף דיווחה היום פרטנר כי יש לה יותר מ-118 אלף משקי-בית הנהנים משירות הטלוויזיה

נטפליקס / צילום: Harry Wedzinga, שאטרסטוק
נטפליקס / צילום: Harry Wedzinga, שאטרסטוק

פרטנר חוזרת לסבסד את נטפליקס למנויים חדשים. היום (ג') הודיעה החברה כי היא חוזרת לסבסד למנויי פרטנר TV את שירות נטפליקס למשך חצי שנה למצטרפים חדשים לחבילות הטריפל והבנדל של פרטנר TV.

פרטנר דיווחה היום עוד כי יש לה יותר מ-118 אלף משקי-בית הנהנים משירות הטלוויזיה, וכי בימים הקרובים יעלה קמפיין משותף לשתי החברות.

לדברי החברה, הטבת חצי שנה מנוי נטפליקס בחבילת HD ללא תשלום זמינה החל מהיום. ההטבה מיועדת ללקוחות חדשים שיצטרפו לפרטנר TV בשילוב שירות אינטרנט (ספק ותשתית) או בשילוב אינטרנט (ספק ותשתית) וטלפון נייח, במחיר של החל מ-129 שקל לבנדל או טריפל על גבי תשתית הסיבים של פרטנר, או החל מ-139 שקל על גבי תשתית בזק או הוט. 

ההחלטה של פרטנר לחזור ולסבסד את נטפליקס באה במקביל לכך שהחברה מסיימת לחלק את ההטבה בספורט. עד עתה החברה העניקה הטבה ללקוחות חדשים - שנה של צפייה בחינם בערוצי ספורט פרימיום. מהיום ההטבה מסתיימת, ובמקומה חוזרת החברה לדחוף את נטפליקס.

המשמעות של המהלך היא שפרטנר נדרשת להטבה כזו או אחרת על-מנת להמשיך את מגמת ההצטרפות אליה. החברה דוחה את הטענה לפיה המהלך מגיע על רקע האטה בגיוסים.

בשולי הדברים נציין כי הוט אמורה לצאת בקרוב גם כן עם שירות נטפליקס (בתשלום) ועם קמפיין בנושא, וייתכן שגם זה תרם להחלטה של פרטנר לחזור להטבת נטפליקס.