גבאי: "אני מאמין שב-9 באפריל נתניהו לא יהיה ראש הממשלה"

על רקע הסקרים הלא מחמיאים, יו"ר מפלגת העבודה אבי גבאי המשיך היום בקמפיין שלו בפגישה עם ראשי ערים של המפלגה בחיפה

יו"ר מפלגת העבודה, אבי גבאי / צילום: מפלגת העבודה
יו"ר מפלגת העבודה, אבי גבאי / צילום: מפלגת העבודה

על רקע הסקרים הלא מחמיאים, יו"ר מפלגת העבודה אבי גבאי המשיך היום (ה') בקמפיין שלו בפגישה עם ראשי ערים של המפלגה בחיפה. במהלך הפגישה אמר גבאי שהוא מאמין שב-9 באפריל נתניהו לא יהיה ראש הממשלה. "מפלגת העבודה היא מפלגה שורשית וחזקה ויחד עם ראשי הערים שלנו אנחנו נוביל שינוי במדינה" הוא אמר. לדבריו, "בשנה האחרונה אני מדבר על השינוי שאני רואה באויר. עם ישראל רוצה שינוי. רוצה שיחזרו לעסוק בחיים שלו ולא בפוליטיקה. עם ישראל רוצה מנהיגים שמזדעזעים כשהם שרואים את חדרי המיון מפוצצים".

בפגישה נכחו ראשת עיריית חיפה עינת קאליש, ראש עיריית יקנעם סימון אלפסי, ראש עיריית חולון מוטי ששון, ראש המועצה האזורית עמק הירדן עידן גרינבאום, ראש עיריית קריית אונו ישראל גל וראש עיריית פרדסיה טל גורקי.

אבי גבאי מתראיין / צילום: מפלגת העבודה
 אבי גבאי מתראיין / צילום: מפלגת העבודה

גבאי לא התייחס ישירות להצלחתו של גנץ בנאומו בגני התערוכה השבוע או לנסיקה של מפלגתו החדשה בסקרים ולירידה של העבודה לכ-6 מנדטים, מספר נמוך מאוד המעיד גם על זליגת הבייס הותיק והמצומצם של המפלגה. הוא רק אמר כי הוא מברך על כניסת אנשים חדשים למערכת הפוליטית ועל "הרחבת המחנה והאפשרות להרחיב אותו עוד יותר".

גבאי ציין שכדי להוביל שינוי "חייבים להמשיך ולדבר על הדרך שלנו והערכים שלנו ועל התכניות שלנו למדינה. אנחנו נמשיך ונדגיש את העמדות שלנו, את הנבחרת המצויינת שלנו ואת המחוייבות שלנו לשינוי. הציבור רוצה שינוי ואנחנו מחוייבים להצלחת המדינה, הצלחת המחנה ולהצלחת המפלגה בבחירות הקרובות".