אשטרום משדרגת את שכר חתנה של בעלת השליטה ורדה ליפשיץ

בעלי המניות של חברת הבנייה והתשתיות צפויים להתכנס בתחילת אפריל לאשר שידרוג בתנאי העסקתו של עומר גוגנהיים, סמנכ"ל אשטרום ומנהל אגף אשדר בוטיק, הנשוי לבתה של ליפשיץ • הסכום השנתי המשודרג מוערך בעד 1.7 מיליון שקל - גבוה בעד 75% מעלות העסקתו של גוגנהיים ב-2017

עומר גוגנהיים, מנהל אשדר בוטיק / צילום: איל יצהר
עומר גוגנהיים, מנהל אשדר בוטיק / צילום: איל יצהר

בעלי מניות חברת הבנייה והתשתיות אשטרום צפויים להתכנס בתחילת אפריל לאשר שידרוג בתנאי העסקתו של עומר גוגנהיים, סמנכ"ל ומנהל אגף אשדר בוטיק, הנשוי לבתה של ורדה ליפשיץ, מבעלות השליטה בקבוצה. הסכום השנתי המשודרג מוערך בעד 1.7 מיליון שקל - גבוה בעד 75% מעלות העסקתו של גוגנהיים בשנת 2017, שהסתכמה בכ-1 מיליון שקל.

באשטרום מבקשים להעלות את שכרו החודשי של גוגנהיים בכ-20%, ל-55 אלף שקל, במקום שכר בסיס של 45.5 אלף שקל כיום, ולעדכן את מנגנון המענק השנתי שלו, על בסיס תוצאותיה של אשדר בוטיק, בסכום מקסימלי של 800 אלף שקל בשנה.

גוגנהיים התחיל לכהן כסמנכ"ל מנהל אגף אשדר בוטיק ביוני 2014, ובמסגרת תפקידו הוא אחראי על האגף העוסק באיתור וייזום פרויקט חדשים מסוג תמ"א 38 וכל המתלווה לתהליכי קידום הפרויקטים, ומפעיל תחתיו כ-15 עובדים. קודם לכן עבד בתפקידים אחרים בקבוצת אשטרום.

ועדת התגמול ודירקטוריון אשטרום ציינו כי עדכון תנאי העסקתו "הינם לטובת אשדר", והם "סבירים וראויים, וזאת בשים לב לניסיונו, התקופה שבה הוא מועסק באשדר, כישוריו, מומחיותו, השכלתו, צורכי אשדר" ועוד.

אשטרום  מצרפת לזימון האסיפה את תוצאות אשדר בוטיק, שמהן עולה כי הכנסותיה ממכירת דירות עמדו ב-2017 על 109 מיליון שקל - עלייה של 35% ביחס להכנסות של כ-81 מיליון שקל ב-2016, וכי למרות שיפור ברווח הגולמי, הרווח התפעולי נשחק בשל עלייה בהוצאות.

אשטרום נסחרת בבורסה בשווי של 1.5 מיליארד שקל, אחרי עלייה של כ-30% שמציגה מנייתה בשנה האחרונה. החברה נמצאת בשליטת משפחות גירון, נוסבאום, משורר, רובין וליפשיץ, ומלבד נדל"ן למגורים עוסקת בקבלנות בניין ותשתיות, נדל"ן מניב, ייצור חומרי גלם לבנייה ועוד.