וואו אייר ממשיכה לנסות להציל עצמה מקריסה - מחזיקי אג"ח ימירו את החוב להון

חברת הלואו קוסט הודיעה אתמול כי מחזיקי אגרות חוב של החברה אישרו את המרת אגרות החוב שלהם להון ולאפשר שינוי מבני מרצון

חברת הלואו קוסט WOW AIR ממשיכה בניסיונות להציל את עצמה מקריסה: החברה הודיעה אתמול (ג') כי מחזיקי אגרות חוב של החברה אישרו את המרת אגרות החוב שלהם להון ולאפשר שינוי מבני מרצון. לפי הודעת החברה בעקבות אישור זה תתאפשר הזרמת כספים לחברה. בהודעה שפרסמה החברה היא התייחסה למהלך הזה כאל "ציון דרך כלכלי חשוב בארגון מחדש של החברה אשר יאפשר להבטיח את פעילותה לטווח האורך".

בימים האחרונים ביטלה WOW AIR שורה של טיסות ברחבי העולם לצד שיבושים ועיכובים בלוח הטיסות שלה. היום, החברה לא מפרסמת טבלת המראות ונחיתות המאפשרת לעקוב אחר השינויים הלוח הטיסות שלה בקלות אלא היא צירפה באתר לינקים לנמלי תעופה שונים בעולם - הצצה על כמה נמלי תעופה חושפת כי גם היום נוסעי החברה צפויים לחוות עיכובים, כך למשל טיסת הבוקר מרייקוויק לקופנהאגן צפויה להמריא ב-8 שעות עיכוב.

WOW AIR נוסדה ב-2011 כחברת לואו קוסט עם מודל המציע לטוס בפורמט הזה בטיסות טראנס אטלנטיות (בדומה למודל של חברת נורוויג'ן איירליינס). התחרות הקשה לצד מחירי הדלק הובילו את החברה לקשיים ולניסיונות להתמזג עם חברת התעופה הלאומית של איסלנד, איסלנד אייר - ניסיון שנכשל.

ואו אייר הפסיקה את טיסותיה בקווים מישראל בנובמבר 2018 ולפי התכנית היא אמורה לחדש את מערך הטיסות בחודש יוני הקרוב. עד אשר מצבה של החברה לא יתבהר ההמלצה היא לא למהר לרכוש כרטיסים עתידיים.