מגדל מצטרפת לרכישת בניין משרדים במנהטן ששוויו 2.5 מיליארד שקל

העסקה בוצעה יחד עם קרן פנסיה אמריקאית ו-Vanbarton שמנהלת את המבנה • במגדל מפרטים כי "התפוסה בנכס עומדת על כ-95%, כאשר משרד עורכי הדין הבינלאומי סימפסון-תאצ'ר שוכר כ-74% מהשטח

ניו יורק, מנהטן תחתית, מימין נהר ההדסון ומשמאל האיסט ריבר / צילום: רויטרס
ניו יורק, מנהטן תחתית, מימין נהר ההדסון ומשמאל האיסט ריבר / צילום: רויטרס

קבוצת הביטוח מגדל, שאת השקעותיה מנהל אסף שהם, ממשיכה להרחיב את תיק הנדל"ן להשקעה שלה. מגדל הודיעה כי היא רוכשת כ-35% מבניין משרדים של 31 קומות בלקסינגטון 425 במנהטן, ניו יורק, ששוויו 2.5 מיליארד שקל (יותר מ-700 מיליון דולר). במגדל פירטו כי העסקה בוצעה יחד עם קרן פנסיה אמריקאית ו-Vanbarton שמנהלת את המבנה. למעשה, מגדל מצטרפת לעסקה קיימת.

במגדל מספרים כי "הנכס משמש כבניין משרדים והוא ממוקם במיקום מרכזי בעיר. בסוף אוקטובר 2018 השלימה Vanbarton, המנהלת את העסקה עבור קרן פנסיה אמריקאית, את רכישת מלוא הזכויות בנכס וכעת, מגדל מצטרפת לעסקה ורוכשת מידי קרן הפנסיה כ-35% מההון תמורת 423 מיליון שקל".

במגדל מפרטים כי "התפוסה בנכס עומדת על כ-95%, כאשר משרד עורכי הדין הבינלאומי סימפסון-תאצ'ר שוכר כ-74% מהשטח, והבנק הממלכתי של קנדה (CIBC) שוכר כ-19% משטח הבניין. השטח המסחרי בנכס מושכר במלואו (100%) למגוון שוכרים לטווח ארוך כגון רשת סטארבקס ורשת פרט-א-מנג'ר".

מגדל מנהלת כ-268 מיליארד שקל, בעיקר בכספי עמיתים. עוד קודם לעסקה האמורה תיק הנדל"ן של מגדל מסתכם בכ-12 מיליארד שקל, שכשלושה רביעים מתוכו בישראל.