גלובס - עיתון העסקים של ישראלאתר נגיש

נעילה חיובית בת"א; בית שמש זינקה 11%, מיטרוניקס ב-8%

מדד ת"א 35 עלה ב-0.24%, ת"א 90 טיפס ב-0.7% ● רבל דיווחה על זינוק ברווח הנקי ברבעון השני ● מנועי בית שמש קופצת לאחר הדוחות ● חלל תקשורת ממשיכה לטפס ● אמת והמלט נופלות לאחר הדוחות

הבורסה בתל אביב / צילום: רויטרס
הבורסה בתל אביב / צילום: רויטרס

סקירת המסחר: דיווחים שוטפים, מגמות, מדדים, שערי מניות, אג"ח, מט"ח וסחורות והמלצות אנליסטים

 

17:27

המסחר בתל אביב ננעל בעליות ברקע לסנטימנט החיובי מעבר לים. מדד ת"א 35 עלה ב-0.24%, ת"א 90 טיפס ב-0.7%.

מניית בית שמש  זינקה ב-11% לאחר הדוחות, חלל תקשורת  זינקה בכ-8% בהמשך לעליות שנרשמו בימים האחרונים, מיטרוניקס קפצה ב-8.4% לאחר הדוחות ביותר מ-7%, רבל  עלתה ב-6.8% לאחר הדוחות הטובים, ביג  טיפסה ב-2.9% לאחר הדוחות.

מחזור המסחר בשוק המניות הסתכם ב-1.05 מיליארד שקל.

15:30

יום המסחר החמישי והאחרון לשבוע מתנהל בכיוון החיובי במדדים המובילים. החוזים העתידיים בארה"ב המצביעים על נטייה חיוביות מתונה הצפויה לקראת פתיחת המסחר שם.

בצד החיובי במדד ת"א 35 בולטת מניית טבע , שקפצה בכ-5%, אחרי עליות דומות שרשמה אמש בארה"ב על רקע פרסום נתונים חיוביים בנוגע לתרופה למיגרנה.

עוד בין העולות במדד המוביל יחידות ההשתתפות של דלק קידוחים  ושל מניית בעלת השליטה בה, קבוצת דלק , מתחזקות בכ-1%-1.5%.

בצד השלילי של המדד המוביל, מניות החברה לישראל והחברה הבת כיל  נחלשות בכ-1%-2%, וירידות בשיעורים דומים רשמו גם מניות שיכון ובינוי  והפניקס . מדד ביטוח פלוס בלט בצד השלילי של המסחר, עם ירידה של כ-1%-1.5%, כשבין היורדות במדד מניות כלל ביטוח ומנורה  נחלשו בכ-2%-3%.

עוד במסחר, מניית ביג  מגיבה לפרסום תוצאותיה הכספיות בעלייה של כ-3%, ובצד השלילי בין המדווחות, מניית אמת  מגיבה בצלילה של כ-15% לפרסום תוצאות הרבעון. עוד בין המגיבות לתוצאותיהן הכספיות, מניית רבל  קופצת בכ-6%-7% וזו של אופל בלאנס  נופלת בכ-5%-6%.

עוד במסחר, מניית נאוי  מרכזת מחזור מסחר ער, ללא דיווח מצד החברה.

במסחר באג"ח הקונצרניות נרשמת מגמה שלילית ובמסחר באג"ח הממשלתיות נרשמו ירידות חדות, שמגיעות בסדרות הארוכות לכ-1.5%-2%.

בבית ההשקעות אי.בי.אי התייחסו בימים האחרונים למגמת ירידת התשואות שנרשמה בתקופה האחרונה בשוקי האג"ח הממשלתיות, וציינו כי "התפתחות זו משקפת הסתברות גוברת למיתון גלובלי בשנה הקרובה. זאת מתוך הערכה להתארכות מלחמת הסחר, ולכך שהשפעתה העקיפה, כלומר פגיעה רחבה יותר בפעילות הגלובלית ולא רק בפעילות הסחר והתעשייה, צפויה להתגבר".

עוד הוסיפו שם כי "התנודתיות הגבוהה בשווקים והפער שבין נכסי הסיכון לבין איגרות החוב הממשלתיות משקף שילוב של תמונת מצב חיובית בארה"ב ושל האטה מסוימת בפעילות הגלובלית שממוקדת בפעילות התעשייה, וזאת במקביל לציפיות להרחבה מוניטרית אגרסיבית שתמתן את עוצמת ההאטה".

לפי אי.בי.אי, "התימחור הנוכחי ממשיך לשקף פער ניכר בין עוצמת ההרחבה המוניטרית המתומחרת בארה"ב לבין רמת נכסי הסיכון. ככל הנראה משקף הערכה כי ה- FED ימשיך בתוואי הפחתת הריבית גם ללא סיגנלים שליליים מאוד מצד הכלכלה והשווקים, וכי הצעדים שינקוט ימנעו פגיעה משמעותית בפעילות".

בבית ההשקעות מעריכים כי "עלתה ההסתברות לכך שהפחתת הריבית באופן המתומחר בשווקים תגיע עם החרפה משמעותית יותר בתנאים הפיננסיים, תרחיש שתומך בעמדה דפנסיבית יותר ביחס לנכסי הסיכון. לאור ההתפתחויות האחרונות וההערכה להתארכות מלחמת הסחר, אנו ממשיכים להעריך כי תימשך העלייה בפרמיית הסיכון הנדרשת בנכסי הסיכון. הדבר צפוי להתקבל בעיקר בירידת מכפילים ועלייה במרווחי האשראי, כאשר הפוטנציאל להמשך ירידת תשואות באג"ח הממשלתיות נמוך יותר".

14:30

המסחר בבורסה בתל אביב מתנהל ביציבות ברקע להמשך עונת הדוחות לרבעון השני 2019. התשואות על האג"ח הממשלתיות יורדות בעד כ-1%.

מניות הביטוח מגדל ביטוח , מנורה , הפניקס  וכלל עסקי ביטוח  מאבדות עד 3%.

מניית אופל בלאנס  צונחת ב-6% לאחר הדוחות, מנגד רבל  מזנקת ב-8% לאחר שדיווחה על עלייה ברווח הנקי מ-1.13 מיליון אירו ברבעון השני של 2018, לרווח נקי של 2.4 מיליון אירו ברבעון השני של 2019.

מנייתה של רבל  עולה בכ-7% לאחר הדוחות, כאשר החברה דיווחה על עלייה של 25% בהכנסות ברבעון השני ל-65 מיליון אירו.

13:00

אגרות החוב הממשלתיות יורדות בשעה זו, כאשר האג"ח השקליות הארוכות נופלות בכ-1%.

מיטרוניקס  מזנקת בהמשך לפרסום הדוחות אתמול. החברה רשמה רווח נקי של 61 מיליון שקל, ללא שינוי לעומת הרבעון השני אשתקד. הכנסותיה עלו מ-279 מיליון שקל ברבעון השני של 2018, להכנסות של 308 מיליון שקל ברבעון השני של השנה. 

12:10

המסחר בבורסה מתנהל במגמה מעורבת על רקע המשך עונת הדוחות לרבעון השני של 2019. מדד ת"א 35 משיל 0.2%, ומנגד, מדד ת"א 90 עולה ב-0.5%. 

מניית ביג  עולה ב-4% לאחר הדוחות, טבע  מטפסת ב-3.1%, חברה לישראל  מאבדת 2.2%. אחרי הדוחות: אמת  צונחת בחדות, בית שמש  מזנקת ב-9% לאחר שהציגה דוחות טובים לרבעון השני, ואופל באלנס  מאבדת 5%.

מחזור המסחר בשעה זו מסתכם ב-375 מיליון שקל.

10:20

המסחר בבורסה בתל אביב מתנהל במגמה מעורבת בהמשך לפרסום הדוחות הכספיים לרבעון השני של השנה. מדד ת"א 35 משיל 0.3% ומנגד ת"א 90 עולה ב-0.3%.

מנועי בית שמש  מזנקת ב-7.5% לאחר הדוחות, החברה דיווחה על הכנסות שיא ברבעון השני של 42.2 מיליון דולר - עלייה של 85.1% לעומת הרבעון המקביל אשתקד. עוד דיווחה על שיא ברווח הגולמי שעלה ב-91% לעומת הרבעון המקביל והסתכם ב-7.1 מיליון דולר (16.8% מההכנסות).

המלט  צונחת ב-7% לאחר שדיווחה על דוחות הרבעון השני, ולפיהם הרווח התפעולי צנח ברבעון השני מ-5.1 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד, ל-958 אלף דולר. בנטרול הוצאות אחרות, בהן רכישת פעילות החברה הבת בקוריאה ושומת מס, הרווח התפעולי הסתכם ב-1.7 מיליון דולר.

חברת אלוני חץ  דיווחה על תוצאות הרבעון השני לפיהם הרווח הנקי המיוחס לבעלי המניות ברבעון השני נותר ללא שינוי מהותי לעומת הרבעון המקביל אשתקד והסתכם ב-170 מיליון שקל. ה-FFO המיוחס לבעלי המניות הסתם ב-159 מיליון שקל לעומת 126 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד.

אמת  נופלת ב-14% לאחר שדיווחה על ירידה של 4.5 מיליון שקל ברווח הגולמי על רקע שחיקה בשיעור הרווח הגולמי בשל השינוי מתמהיל ההכנסות והן כתוצאה מתיסוף השקל מול הדולר. בשורה התחתונה, הרווח הנקי צנח ב-54% מ-11.1 מיליון שקל ל-5.1 מיליון שקל ברבעון השני של 2019.

קופיקס  פרשמה אתמול דוחות ולפיהם הכנסותיה ברבעון השני התכווצו בכ-8% לעומת הרבעון המקביל אשתקד ועמדו על כ-68 מיליון שקל בלבד. ההכנסות מפעילות בתי הקפה הצטמקו ב-21% ברבעון השני, לעומת הרבעון המקביל, והסתכמו בכ-18 מיליון שקל, ואילו בהכנסות מפעילות המרכולים נרשמה ירידה של כ-2% לרמה של כ-50 מיליון שקל. השורה התפעולית של קופיקס הצביעה על הפסד של כ-4.2 מיליון שקל ברבעון, לעומת הפסד תפעולי של כ-2.7 מיליון שקל ברבעון המקביל, ובשורה התחתונה רשמה החברה הפסד נקי של כ-6 מיליון שקל, פי 6 לעומת ההפסד ברבעון המקביל אשתקד.

אינטרקיור  ממשיכה לטפס לאחר הזינוק אתמול. 

09:45

הבורסה בתל אביב נפתחה ביומו האחרון של שבוע המסחר בירידות. מדדי ת"א-35  ות"א-125  יורדים בעד 0.4%.

מנועי בית שמש  מזנקת ב-6% לאחר הדוחות.

מניית טבע  קופצת עם פתיחה המסחר ב-3.2%.

מניית המלט  נופלת בלמעלה מ-6% לאחר שדיווחה על דוחות הרבעון השני, ולפיהם הרווח התפעולי צנח ברבעון השני מ-5.1 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד, ל-958 אלף דולר. בנטרול הוצאות אחרות, בהן רכישת פעילות החברה הבת בקוריאה ושומת מס, הרווח התפעולי הסתכם ב-1.7 מיליון דולר.

מניית מיטב דש  יורדת 2.5%, אופקו  יורדת כ-2%. גזית גלוב  יורדת ב-0.5%. קרסו  עולה ב-0.5%.

08:30

מנועי בית שמש פרסמה דוחות כספיים לרבעון השני של השנה. החברה דיווחה על הכנסות שיא לקבוצה שהסתכמו בכ-42.2 מיליון דולר, גידול של כ-85.1% ביחס לאשתקד.

הרווח הנקי של הקבוצה ברבעון השני לשנת 2019 הסתכם בכ-4 מיליון דולר (המהווה כ-9.5% מסך ההכנסות), לעומת כ-1.3 מיליון דולר (המהווה כ-5.6% מסך ההכנסות), ברבעון המקביל אשתקד.

07:00

המסחר בבורסה בת"א ייפתח הבוקר לאחר נעילה חיובית הן בת"א והן בוול סטריט.

אתמול עלה מדד ת"א 35 ב-0.66%, מדד ת"א 90 טיפס ב-0.88% ומדד הבנקים עלה ב-0.4%. 

בורסות וול סטריט ננעלו אמש בעליות לאחר פרסום פרוטוקולי הפד. נאסד"ק ודאו ג'ונס עלו ב-0.9% ו-S&P 500 הוסיף 0.8%.

גזית גלוב עלתה אתמול בלמעלה מ-6%, לאחר שפרסמה דוחות כספיים ודיווחה על הפחתת חוב. כמו כן רשמה ירידה קלה של 1.1% בהכנסות מהשכרת מבנים ל-702 מיליון שקל. בשורה התחתונה, גזית גלוב עברה להפסד של 83 מיליון שקל ברבעון השני של 2019, לעומת רווח של 72 מיליון שקל ברבעון המקביל ב-2018. 

יוניטרוניקס עלתה אתמול בכ-9% לאחר שדיווחה על זינוק של 73% ברווח הנקי מפעילות נמשכת ברבעון השני של השנה ל-3.7 מיליון שקל. בחצי הראשון של 2019 הרווח הנקי מפעילות נמשכת זינוק ב-124% ל-7.1 מיליון שקל. 

קרסו טסה אתמול למעלה מ-12% לאחר שדיווחה כי הרווח הנקי קפץ פי 3. הקפיצה הרבעונית ברווח תמכה בעלייה של 17% ברווח הנקי של קרסו מוטורס למחצית השנה הראשונה, שהגיע ל-76 מיליון שקל. 

שיכון ובינוי התנודדה אתמול לאחר שהחברה פרסמה את דוחותיה לחצי הראשון של השנה והודיעה כי היא מבטלת את מדיניות חלוקת הדיבידנדים שלה. 

טבע חוזרת עם פער ארביטראז' חיובי של 4%.

עוד כתבות

שר האנרגיה אלי כהן (משמאל) בפגישה עם שר האנרגיה של קפריסין ג'ורג' פפנסטאסיו / צילום: שלומי אמסלם, לע''מ

מתעלמת מטורקיה: ישראל מקדמת את חיבור רשת החשמל עם קפריסין ויוון

בפגישה עם שר האנרגיה של קפריסין, ג'ורג' פפנסטאסיו, דן שר האנרגיה והתשתיות אלי כהן בנוגע לשיתוף פעולה בתחום האנרגיה ● השניים סיכמו כי פרויקט הכבל החשמלי התת-ימי שיחבר את רשת החשמל של ישראל לקפריסין וממנה ליוון, ואל רשת החשמל האירופית, יקודם בעדיפות גבוהה

פרויקט תמ''א 38 בחיפה / צילום: פאול אורלייב

משרד המשפטים יוזם: יזמי התחדשות עירונית יתחייבו מראש על מועד מסירת הדירות

שורת תקנות שיזם משרד המשפטים, שיידונו בקרוב בוועדת הפנים של הכנסת, יחייבו יזמי התחדשות עירונית במתן מועדי מקסימום לאישור תוכנית הפרויקטים שלהם ואכלוס הדירות שהם מקימים ● תקנות בולטות נוספות הן חשיפת ערבויות מחייבות, גילוי ניגוד אינטרסים של היזמים, וידוא שהדיירים מבינים את ההסכם ועוד

מישל וונטסוס, לשעבר מנכ''ל ביוג'ן / צילום: Quris

"לא תמיד מגיעים לירח בניסיון ראשון": המנכ"ל שעזב את ביוג'ן בסערה מדבר על התרופה שכשלה והתוכניות לעתיד

מישל וונטסוס היה מנכ"ל ביוג'ן בתקופה שבה הייתה במוקד תשומת הלב בעקבות התרופה החדשנית שלה לאלצהיימר, אבל בסוף שילם בכיסאו על הכישלון שלה בשוק ● בראיון ל"גלובס", הוא מגיב על הביקורת שהושמעה נגדו, מספר אילו חברות מעניינות אותו עכשיו ומדבר על ההשקעה שלו בקיוריס הישראלית ● על המיזם החדש שהוא מקים בסינגפור, הוא עדיין לא מוכן לפרט

פרופ' דניאל כהנמן / צילום: יח''צ מטר

פרופ' דניאל כהנמן, זוכה פרס נובל לכלכלה, הלך לעולמו

כהנמן, בן 90 במותו, זכה בפרס נובל בכלכלה בשנת 2002 על מחקר בתחום של קבלת החלטות בתנאי אי-ודאות

הראלי בוול סטריט יימשך? זה מה שמלמדת ההיסטוריה

מדד המניות המוביל S&P 500 עשוי לסיים את הרבעון הראשון עם עלייה של 10% ● האם ניתן להסיק מכך שהמשך השנה יתאפיין בראלי? לפי מחקרים של כמה גופי השקעות, החדשות הרעות נוטות להגיע במחצית השנה השנייה

מבצע לתשלום חלקי על דירה על הנייר / צילום: דרור מרמור

מספר הדירות שנרכשות רק עולה, אז למה נתוני המשכנתאות נמוכים?

נתוני המשכנתאות החדשות שניטלו ממשיכים לדשדש כבר כמה חודשים, למרות העלייה ברכישת דירות ● האם מבצעי הקבלנים המאפשרים לשלם רק 10% בתשלום הראשון ואת היתר במסירה, יתבטאו במשכנתאות בעוד שנתיים־שלוש?

יהודה מורגנשטרן, מנכ''ל משרד הבינוי והשיכון / צילום: רונן חורש

האוצר על הצעת משרד הבינוי לעזור לקבלנים: "לא ישימה בעליל"

מנכ"ל משרד הבינוי והשיכון יהודה מורגנשטרן אמר כי יבוצע פיילוט לסיוע לקבלנים שיאחרו במסירת דירה בשל המלחמה, תחילה בשלוש ערים - בשדרות, בקריית שמונה ובשלומי • מנכ"ל האוצר הייזלר: "לא מכיר את ההצעה"

אולם הקונצרטים בו התרחש הפיגוע במוסקבה / צילום: Reuters

הפיגוע במוסקבה הביא את אירופה להגביר כוננות מפני מתקפת דאעש

צרפת ואיטליה פרסמו אזהרות מפיגועי דאעש בשטחן, כשהחשש עולה לקראת חג הפסחא ● המתקפה ברוסיה העלה גם לפני השטח את האזורים העניים ביותר במדינה, בהם צובר ארגון הטרור השפעה

וול סטריט / צילום: Shutterstock

וול סטריט ננעלה בעליות; אנבידיה צללה בכ-3%

הנאסד"ק עלה ב-0.5% ● מדד דאקס עלה ב-0.5%, הקאק ירד ב-0.3% ● גולדמן סאקס: לשוק המניות בארה"ב יש אפסייד מוגבל ● נובוקיור וסייברוואן מזנקות בטרום מסחר ● ערב הפסחא, מחירי הקקאו בשיא כל הזמנים, מה זה אומר לגבי יצרניות הממתקים הגדולות ומחירי השוקולד?

עינת גנון / צילום: בר שניר

פרויקט הענק מתעכב: עוד פרישה מהמרוץ לניהול רשות המטרו

עינת גנון, סמנכ"לית הרשות להתחדשות עירונית, הודיעה על פרישה מהמרוץ לניהול רשות המטרו, לאחר שלאחרונה גם צחי דוד, סגן הממונה על התקציבים באוצר לשעבר, הסיר את מועמדותו לתפקיד ● כעת נותר מועמד אחד לבחירה, והמכרז עומד בפני ביטול

דוד פתאל / צילום: איל יצהר

לאחר שלוש שנים של הפסד, אירופה עזרה לדוד פתאל לחזור להרוויח

עם סיומה של השנה הסתכמו הכנסותיה של פתאל ב-6.93 מיליארד שקל, עלייה חדה של 26.6% ביחס לשנה שקדמה לה ● בשורה התחתונה רשמה פתאל רווח נקי של 45.2 מיליון שקל ● הסיבות לעלייה: שיפור בשיעורי התפוסה במלונות הרשת, עלייה במחיר של חדר ממוצע למתארחים ושיפור בשערי החליפין

משה ארבל, שר הפנים / צילום: מארק ישראל סלם - הג'רוזלם פוסט

בעקבות חשיפת גלובס: השר ארבל קורא לנתניהו לאפשר כניסת פועלי בניין פלסטינים לישראל

שר הפנים מציין במכתבו: "גוברות ההערכות כי אלפי פועלים פלסטיניים מיהודה ושומרון מועסקים שלא כדין בענף" ● הוא קורא לראש הממשלה לבחון הסדרה של הכנסת הפועלים לישראל, בין היתר על ידי בחינה פרטנית של כל פועל והגבלת גיל

הבורסה בתל אביב / צילום: Shutterstock

ירידות קלות בנעילת הבורסה; אופקו הלת' זינקה בכ-8%

מדד ת"א 35 ירד ב-0.3% ● הבורסה מסכמת את הרבעון הראשון: "מדדי ת"א-35 ות"א-90 רשמו תשואה חיובית של כ-5% וכ-11%, בהתאמה" ● זינוק של כ-50% בצבר ההזמנות של רפאל ● ביל אקמן: "מניית בורסת ת"א זמינה במחיר מציאה" ● דלק תחלק דיבידנד בסך של רבע מיליארד דולר ● בנק ישראל לא יאפשר לאחים נאוי לשלוט בישראכרט עם שיעור החזקות נמוך מ-30%

צילום: ap, AP23024601572019_e5rllq

פתיחה מעורבת בוול סטריט; אסתי לאודר מזנקת ב-3%

נאסד"ק יורד ב-0.2% ● הצמיחה השנתית בארה"ב עמדה ברבעון האחרון על 3.4%, יותר מהצפוי ● באופנהיימר צופים "רוח גבית לשוק המניות האמריקאי לפחות עד שנת 2025" ● אבל האסטרטג של ג'יי.פי מורגן מזהיר: "אתם לא תדעו כשהירידות יגיעו" ● מחר "יום שישי הטוב" לא יתקיים מסחר בוול סטריט ובמדינות רבות אחרות בעולם

מה חדש בדוחות / אילוסטרציה: טלי בוגדנובסקי, חומרים: shutterstock

כלל: רווח של 305 מיליון שקל ב-2023, השפעת רכישת מקס עוד קטנה

מדור חדש של גלובס יביא את הסיפורים של עונת הדוחות בבורסת ת"א שאולי פספסתם ● והפעם: אימקו מסכמת את 2023 עם רווח כ-6.2 מיליון שקל לאחר שרשמה הפסד בתקופה המקבילה, כלל הציגה דוח רבעוני חזק, אך טרם רשמה רווח משמעותי מרכישת חברת כרטיסי האשראי מקס והרווח הנקי של מור השקעות זינק בכ-60% ● מדור חדש

קבוצת רוכבי אופניים עם טל ברודי. מימין: ריבה פרידמן בורוביק / צילום: דבורין תקשורת

מקבוצות אופניים ועד קבלת פנים בחזרה לבית: הארגון שמלווה מפונים במלחמה

מאז פרוץ המלחמה מלווה ארגון "הרוח הישראלית" אלפי משפחות של מפונים, ואף גייס תרומות בהיקף של 2.5 מיליון שקל ● מ"מ המנכ"לית, ריבה פרידמן בורוביק: "האתגר הגדול הוא שיקום הקהילות"

הכפר פטריצ'ה באיטליה. ראש העיר מנסה למכור בתים באירו / צילום: Shutterstock

באיטליה מנסים למכור בתים באירו אחד. אז למה זה לא עובד?

ראשי עיירות קטנות באיטליה, שהתרוקנו מתושבים בשל מגמת עיור ארוכת־שנים, מציעים בתים למכירה באירו אחד בלבד, כאשר עלות השיפוץ מוטלת על הקונה ● התקשורת האמריקאית רווייה בסיפורים על בתים עתיקים שעברו שיפוץ והפכו לבתי נופש משפחתיים, אך בפועל, עסקי "הבתים באירו" עומדים בפני חסמים רבים

הורים לילדים שגילם עד שלוש יקבלו החל מתלוש השכר הקרוב תוספת של נקודות זיכוי / אילוסטרציה: Shutterstock

הטבת המס הגדולה שהבטיחה הממשלה נכנסה לתוקף. מה יקרה לנטו שלכם?

הורים לילדים שגילם עד שלוש יקבלו החל מתלוש השכר הקרוב תוספת של נקודות זיכוי, אשר תגדיל להם את ההכנסה הפנויה ● ואולם, מומחים טוענים כי הטבת המס לא תשפיע על מי שבאמת זקוק לה

מערכת ReDrone של אלביט / צילום: אלביט מערכות

הנקמה של פוטין בהודו, ומערכת יירוט הרחפנים החדשה של אלביט

אלביט הציגה ללקוחות אירופאיים את מערכת היירוט המתקדמת שלה, אלג'יריה מצאה מענה בסין מול עוצמת המל"טים מתוצרת ישראל, ארה"ב שמה את מבטחה בלייזר, והנקמה של פוטין בראש ממשלת הודו • השבוע בתעשיות הביטחוניות

מנכ''ל האוצר שלומי הייזלר בוועידת מרכז הנדל''ן באילת / צילום: נאו מדיה

מנכ"ל האוצר נגד מנהל רשות המסים: "מס דירה שלישית ירחיק משקיעים משוק הנדל"ן"

לפי מנכ"ל האוצר, שלומי הייזלר, החזרת "מס דירה שלישית" כבר בתקציב הקרוב לא נמצאת על הפרק ● על הביקורת שהעביר ינקי קוינט בכנס התשתיות של גלובס בשבוע שעבר, הוא עונה: "אמירות חמורות ואין בהן דבר וחצי דבר. באוצר יש אנשים מופלאים" ● וזו התוכנית שלו למלא את קופת המדינה, נוכח הגירעון המחמיר