ריד מיי ליפס: מה עשה עמיר פרץ כדי שיבינו שלא ישב עם נתניהו?

והתשובה היא: גילח את שפמו בן 47 השנים • בשבועות האחרונים סובל פרץ מספין של הליכוד, שלדבריו מציג אותו כמי שיחבור לנתניהו אחרי הבחירות

יו"ר מפלגת העבודה, ח"כ עמיר פרץ / צילום: תמר מצפי
יו"ר מפלגת העבודה, ח"כ עמיר פרץ / צילום: תמר מצפי

יו"ר מפלגת העבודה, ח"כ עמיר פרץ, נקט היום (א') מהלך חריג כדי ללכוד אליו את תשומת-הלב הציבורית. בשבועות האחרונים סובל פרץ מספין של הליכוד, שלדבריו מציג אותו כמי שיחבור לבנימין נתניהו אחרי הבחירות.

כדי להבהיר את רצינות כוונותיו, שלא לשבת עם נתניהו בממשלה הבאה ואף כדי שניתן יהיה לקרוא את שפתיו, גילח היום פרץ את השפם המפורסם שלו אחרי 47 שנים.

לפני כמה שנים, קיצץ פרץ את השפם, שהוא גם מותג, כדי שכבדי שמיעה יוכלו לקרוא את שפתיו, אך היום גילח את השפם והופיע בשידור חי בערוץ קשת 12 כדי שיצליח לומר באופן חד יותר את הדברים שניסה להגיד בשבועות האחרונים.

בראיון אמר פרץ כי "נתניהו יצר ספין והפיץ שמועה לפיה יש דיל ביני לבינו. לא היה ולא נברא. הרבה אנשי תקשורת מאוד מכובדים, אבל גם המחנה שלי קנה את הדיל הזה, אנשים שמעולם לא האמינו לנתניהו קנו את זה. אני אומר כאן - אני לא אשב עם נתניהו. נקודה".

פרץ ציין כי ללא אקט כמו הורדת השפם לא הצליח ללכוד את תשומת-הלב הציבורית. "הבעיה שלנו היא לשנות את השיח הישראלי, את השיח הזה שיש כל הזמן. יש מערכת בחירות שנייה בחצי שנה ובסוף מדברים על אותו דבר. בואו נדבר על בני אדם - בואו נדבר על מערכת הבריאות, והחינוך" הוא אמר.

רק אתמול התראיין ח"כ דוד ביטן ואמר כי הליכוד צופים שאחרי הבחירות מפלגת העבודה תצטרף לממשלה.

כל הסקרים בשלב הזה, פחות מ-30 יום לבחירות מראים שלמפלגת הליכוד אין דרך להקים ממשלה עם הם מתכוונים לשבת רק עם מפלגות ימינה, ש"ס ויהדות התורה.