גלובס - עיתון העסקים של ישראלאתר נגיש

בוגרי 8200 מטפחים את מנהיגות העתיד של ישראל

וגם: מי הגיעו לערב הגאלה של תיאטרון גשר?

ניר דגן (מימין), נויה למפרט, יעל גרינברגר, אפרת וינקר, הגר יעקבי, קרן הרשקוביץ, מרים שטייניץ, הלה גלבוע וניר למפרט / צילום: עומר הכהן
ניר דגן (מימין), נויה למפרט, יעל גרינברגר, אפרת וינקר, הגר יעקבי, קרן הרשקוביץ, מרים שטייניץ, הלה גלבוע וניר למפרט / צילום: עומר הכהן

מפגש הסיום של המחזור הרביעי של תוכנית המנטורינג לנשים Woman2Woman מטעם עמותת בוגרי יחידה 8200 נערך על גג בניין המשרדים של צ'ק פוינט בתל אביב. באירוע נכחו משתתפות התוכנית, מובילות התוכנית, המנטוריות וראשי חברות הייטק המלוות את התוכנית.

ניר למפרט, יו"ר עמותת בוגרי 8200 ומנכ"ל ח.מר תעשיות, ברך את משתתפות התוכנית ואת יוזמיה וציין את החשיבות של קידום נשים בהייטק. מרים שטייניץ, סמנכ"לית משאבי אנוש בצ'ק פוינט, דיברה על החשיבות שהחברה רואה בשותפות בתוכנית ועל הערך הרב בקידום נשים לתפקידי מפתח בכל יחידות החברה. ד"ר ארנה ברי, לשעבר המדענית הראשית ומנכ"לית DELL EMC, ציינה את הצורך בשילוב נשים במשק בתפקידי מפתח מבחינת האינטרס הלאומי על רקע הביקוש הרב לכישרונות יוצאי דופן בשוק העבודה.

תוכנית W2W פועלת ללא כוונת רווח במטרה להצמיח את דור המנהיגות הבא בישראל. בלב התוכנית עומד תהליך המנטורינג, הנעשה על ידי נשים מובילות במשק. בנוסף מתקיימים אירועי קהילה, סדנאות, שולחנות עגולים, ופעילויות נוספות במטרה להגדיל את הייצוג של נשים בצומתי קבלת החלטות. המחזור הבא של התוכנית יפתח בחודש ינואר 2020.

בין הנוכחים באירוע נצפו שחר זיו, שותף מנהל BDO; ד"ר דורית דור, סמנכ"לית המוצרים של צ'ק פוינט; ענת גואטה, יו"ר הרשות לניירות ערך; יפית גריאני, סמנכ"לית וחברת הנהלה בבנק דיסקונט; הלה גלבוע, סמנכ"לית הכספים ב-DELL EMC; מרים שטייניץ, סמנכ"לית משאבי אנוש בצ'ק פוינט; קרן הרשקוביץ, שותפה-מייסדת ומובילת פעילות W2W; הגר יעקבי - מנהלת התוכנית; אפרת וינקר, אחראית המנטורינג; יעל גרינברגר, אחראית השיווק; נויה למפרט, שותפה-מייסדת ומובילת פעילות W2W; וניר דגן, סגן יו"ר עמותת בוגרי 8200 ושותף-מנהל בקרן סקיי. 

לו הייתי רוטשילד: מי הגיעו לערב הגאלה של תיאטרון גשר?

אירוע הגאלה השנתי של תיאטרון גשר, הפותח בימים אלו את העונה ה-29, התקיים במוצאי שבת וכלל ערב הצדעה מיוחד וחד פעמי לבידור ולתרבות הישראליים מקום המדינה. כחלק מהמופע, ביצע השחקן יחזקאל לזרוב את הגרסה האנגלית לשיר ״לו הייתי רוטשילד״ מתוך הסרט ״כנר על הגג״, וזכה למחיאות כפיים מצד לא אחר מאשר חיים טופול, טוביה החולב מהסרט המיתולוגי, חבר אגודת הידידים שהתרשם מהביצוע וקם על רגליו להריע לו.

האירוע נערך בביתם של יו"ר אגודת הידידים ישראל מקוב ובת זוגו בלה לוסטיג בישוב כרמי יוסף. יחד איתם קיבלו את פני האורחים יו"ר התיאטרון עו"ד אלי זהר ורעייתו נילי, מנכ״לית אגודת הידידים רותי היילפרן ובעלה רודי, המנהל האמנותי יבגני אריה ומנכ״לית התיאטרון לנה קריינדלין, השחקנים והיוצרים. המופע התקיים בהשתתפותם של אנשי ושחקני תיאטרון גשר גלעד קלטר, רות רסיוק, אלון פרידמן, קארין סרויה, לנה פרייפלד, סבטלנה דמידוב, ליליאן רות, נטשה מנור, אפרת בן צור, סשה דמידוב, הנרי דוד ורום קלטר.

בין מי שהגיעו לתמוך בתיאטרון היו איש העסקים היהודי-אוסטרלי פרנק לואי שעלה השנה לישראל והצטרף לאגודת הידידים, חנה וגדעון המבורגר, סוזי ודן פרופר, רוני ושוקי פורר, רותי ולולו אסף, שרה ומיכאל סלע, ליזיקה ועמי שגיא, ג׳ניס ודני גילרמן, קארן גילרמן, ג'ואל ופרופ' דניאל זייפמן, תמי ומיכל פדרמן, עו"ד יצחק וולף, אורן מוסט, חלי לוי ועמוס שפירא, אתי וגד פרופר, חיים טופול, אורי לוי, איה לוריא, עופרה פרוייס, נאוה ורוני דיסנצ׳יק, עדנה ואמיר מקוב, חיה ואודי מקוב, נעם סמל, ברברה ובוריס קרסני, יהודית ורוני קצין, אלה ויאיר שמיר, מיכל ועמי פדרמן ועוד.

לנה קריינדלין, פרנק לואי ואלי זהר  / צילום: אביב חופי

חלל עבודה משלהן: קהילת היזמיות WMN חנכה מתחם חדש

קהילת היזמיות WMN חנכה אתמול מתחם עבודה חדש במלון לינק (Link hotel & hub) בתל אביב. מעתה המלון, על כל מתחמי העבודה המשותפים שהוא מציע, יהיה הבית (ומתחם העבודה) החדש של קהילת הנשים שמובילות מיזמים טכנולוגיים, ויארח יזמיות למפגשים מקצועיים, כנסים ואירועים.

בין המברכות באירוע היו סגנית ראש עיריית תל אביב, ציפי ברנד ומנכ"לית המלון, גלית דוהן. חברות הקהילה, בראשות המייסדות מרב אורן, כרמית אורון ועדי זמיר, והמנכ"לית מירב מצגר משה, שמעו הרצאה של הטרנדולוגית עדי יופה בנושא "המיומנות לחשוב עתיד", ופאנל על יזמות ומנהלות פורצות גבולות. כמובן שהמשתתפות גם הרימו כוסית לכבוד המתחם החדש והשנה החדשה. 

בין הבאות היו גם נילי צור, מנכ"לית קבוצת ויסוצקי; מיכל לוי, מנכ"לית טבעול; ד"ר אירית עידן, סמנכ"לית ברפאל; טליה גזית, לשעבר ראש ממר"ם לשעבר; עו"ד רונית אמיר יניב, שותפה בכירה במשרד עוה"ד יגאל ארנון; חנה פרי זן, יו"ר פעילים שוקי הון; אפרת מייקין-כנפו, יועצת ראש העיר לקידום מעמד האישה בעיריית ת"א יפו; מיכל האובסמן, מייסדת חברת VDroom; כרמית ידין מייסדת ומנכ"לית חברת ARCUSTEAM; וטניה אטיאס, מייסדת ומנכ"לית חברת מדינט. 

חנה פרי זן (מימין) וטליה גזית  / צילום: יונתן אוחיון

 

נמסטה: משלחת נשים יזמיות מהודו מבקרת בישראל

משלחת של 62 יזמיות הודיות, מטעם ארגון הנשים של התאחדות לשכות המסחר והתעשייה של הודו, מבקרת בימים אלה בישראל. מטרת המשלחת היא היכרות עם ישראל, בדגש על התעשייה המקומית וממשקים לשיתוף פעולה עסקי. בראש המשלחת עומדת נשיאת הארגון, הארג׳ינדר קאור (Harjinder Kaur), מנכ"לית חברת התוכנה Comvision (India) Pvt. Ltd, המתמחה בממשל נגיש ותחבורה חכמה.

בשבוע שעבר אירחו סמנכ"ל כלכלה במשרד החוץ, השגרירה יעל רביע-צדוק ויו"ר לשכת המסחר ישראל-הודו, הגב' ענת רייך-ברנשטיין, פורום עסקי שהפגיש את חברות המשלחת עם יזמיות ישראליות מקבילות במגוון רחב של תחומים לצורך שיח משותף ומציאת נקודות ממשק משותפות.

רביע-צדוק אמרה למשתתפות כי "נשים מנהיגות בעולם העסקים הן מנוע רב עוצמה ליצירת צמיחה וערך כלכלי כמו גם לשינוי חברתי" והוסיפה כי היא שמחה על האפשרות "לזהות הזדמנויות ולייצר חיבורים בין מנהיגות במרחב הכלכלי והאזרחי הישראלי וההודי ולהעמיק את המסד לעסקאות ולשותפויות כלכליות בין המנהיגות העסקית של שתי המדינות". רייך-ברנשטיין אמרה כי "התרגלנו שהמשלחות המגיעות מהודו הן כמעט תמיד על טהרת המין הגברי, ומטרת המפגש הזה הוא להקים פורום משותף שימשיך את פעילותו לאורך זמן, תוך עידוד שיתופי פעולה בין יזמיות ישראליות-הודיות". 

האורחות מהודו והיזמיות הישראליות  / צילום: אלירם מנדל

נתניה מנציחה את איש הקולנוע לאון אדרי

בנתניה נחנך רחוב על שמו של איש הקולנוע, מפיק הסרטים ויזם מתחמי הסינמה סיטי, לאון אדרי. הרחוב, הצמוד למתחם הסינמה סיטי בעיר, נחנך בטקס הסרת הלוט במעמד שר העלייה והקליטה, יואב גלנט; ראש העיר נתניה מרים פיירברג-איכר ובני משפחתו של אדרי פנינה ומשה אדרי, מבעלי הסינמה סיטי; סולנג' אדרי, אלמנתו של לאון; וילדיו: אייל, אבי לירון ושגית.

השר גלנט, שהיה חבר אישי של אדרי, אמר בטקס כי "לאון מעולם לא שכח מהיכן הגיע ועזר בסתר לכל כך הרבה אנשים. לאון היה חבר יקר, איש משפחה וציוני אמיתי במלוא מובן המילה". אבי אדרי, בנו של לאון ומנכ"ל הסינמה סיטי אמר כי "אבא ומשה אחיו, שחקני נשמה אשר הגיעו מדימונה לעיר הגדולה, פינטזו על אלפי אנשים שבאים למתחמי קולנוע, ושוכחים מצרות היומיום".

בין הנוכחים נצפו מירי ויעקב כהן, שותפם של האחים אדרי בסינמה סיטי; איש העסקים חזי בצלאל, שמואל פרנקל, מנכ"ל ושותף בבית השקעות אפסילון; גבי רוטר, מנכ"ל משותף בקסטרו; חה"כ לשעבר רפי אלול; ישראל טראו, לשעבר מנכ"ל בנק איגוד לשעבר; קובי רוגובין, יו"ר קבוצת רוגובין; ירון אשל, מנכ"ל גזית גלוב ישראל; וגיורא עיני, מנכ"ל קרן רבינוביץ לאמנויות.

שמואל פרנקל (מימין), משה אדרי, ישראל טראו וקובי רוגובין  / צילום: רפי דלויה*

אלקטרה מוצרי צריכה משקיעה בנוער במצוקה

חברת אלקטרה מוצרי צריכה ועמותת עלם חוברות לשיתוף פעולה שהושק אתמול. עובדי החברה יתנדבו בפרויקטים שונים של העמותה למען נוער בסיכון והחברה תעביר לעמותה תרומה של רבע מיליון שקלים שתתפרס על השנתיים הקרובות.

צביקה שווימר, מנכ"ל אלקטרה מוצרי צריכה, אמר כי "כחלק ממדיניות החברה ליצור אימפקט חברתי-סביבתי לצד הרווח העסקי, קיבלנו החלטה אסטרטגית למקד את עיקר ההשקעה החברתית של החברה בתמיכה בנוער בסיכון ובפרויקט אחד לתקופה ארוכת טווח". נאוה ברק, נשיאת עמותת עלם אמרה כי "אני רואה את חברת אלקטרה מוצרי צריכה כשותפים מרכזיים שלנו בעשיית שינוי חברתי משמעותי בשנים הקרובות".

הפרויקט הראשון בו יתקיים שיתוף פעולה הוא "מגדלור רחובות", מרכז נוער חברתי-חינוכי-טיפולי לבני נוער מתרבויות שונות, שמסייע לנערים ונערות להשתלב בחברה הישראלית, תוך שמירה על ייחודם התרבותי והבנת המצוקות הייחודיות להם. במקביל, ישולבו בני נוער בפעילויות שמקיימת חברת אלקטרה לעובדיה כמו מרוץ הלילה בת"א, סדנאות מקצועיות וימי גיבוש.

שיתוף הפעולה נהגה ומנוהל על ידי "אג'נדות", חברה העוסקת בפיתוח אג'נדות חברתיות, בניית שותפויות אסטרטגיות בין עסקים לקהילה ומינופן לתועלות שיווקיות. עובדי החברה ייעזרו באפליקציה ייעודית בשם HELPI, שתאפשר להם לבחור פעילות התנדבותית מתאימה לפי אזור, זמן וסוג הפעילות. 

צביקה שווימר ונאווה ברק / צילום: יוני רייף

עוד כתבות

הצבת מיגוניות בתחנות הסעה ביישובי קו העימות על ידי הקרן לידידות / צילום: רענן כהן, הקרן לידידות

בעקבות ההסלמה בצפון, הקרן לידידות תציב 123 מיגוניות באזור

המיגוניות יוצבו בתחנות הסעה שטרם מוגנו ב־42 יישובים, בהם נהריה, מעלה יוסף ומעלות תרשיחא ● עלות הפרויקט עומדת על 6.7 מיליון שקל, והוא נעשה לבקשת ראשי הרשויות באזור ● ישראל מתגייסת

ולדימיר פוטין בנאום לאחר הבחירות ברוסיה. נבחר ל-6 שנים נוספות / צילום: ap, Alexander Zemlianichenko

פוטין נבחר לנשיא בפעם החמישית. מה צפוי עכשיו לרוסיה?

בעוד שהניצחון של ולדימיר פוטין בבחירות לנשיאות רוסיה לא מפתיע, היקף הניצחון שלו - עם כ-88% מהקולות - עלול לתת לגיטימציה למורשת ולמלחמה התוקפנית שלו ● הקדנציה החמישית בתפקיד תתמקד ככל הנראה במלחמה באוקראינה - ובלוודא שהרוסים ימשיכו לתמוך בה

מייסדי אליאוס, מימין: אלון יופה, אלון רבינוביץ ודרור זיידה

הפיתוח שפותר את בעיית העומס על מטפלים נפשיים בעקבות המלחמה

הסטארט־אפ Eleos Health פיתח כלי בינה מלאכותית שמייצר סיכום אוטומטי של פגישות רפואיות ● המייסד אלון יופה: "כמו שצילום רנטגן מסייע לרופא, כך הפתרון שלנו לרפואת הנפש" ● ישראל מתגייסת 

חנות משקפיים. ענף האופטיקה מתאושש / צילום: תמר מצפי

לראשונה מתחילת המלחמה: מחזורי הקניות בכל הענפים הבולטים במגמת עלייה

גלובס מציג מדד הבוחן את היקף הקניות בכרטיסי אשראי בישראל ● מנתוני הפניקס גמא עולה כי שורת קמפיינים בענף האופטיקה הובילו ל"חזרה לשגרת קניות כמעט מלאה"

אמנון שעשוע, מייסד ומנכ''ל מובילאיי / צילום: מובילאיי

מובילאיי סוגרת יחידה ומפטרת 130 עובדים, מתוכם כ-90 בישראל

חברת הטכנולוגיה לרכב מובילאיי סוגרת את יחידת ה-After Market ומפטרת כ-3.5% ממצבת העובדים בחברה ● אמנון שעשוע, מנכ"ל החברה: "המשך פעילות היחידה כבר אינו כדאי"

שיאן השכר בתקשורת נמצא במגזין אוטו / אילוסטרציה: טלי בוגדנובסקי

2.7 מיליון שקל בשנה: זה כנראה איש התקשורת הכי עשיר בישראל

טל חמו, מנכ"ל מגזין הרכב "אוטו", מחזיק ב-20% ממניות מהמגזין שבשליטת מימון ישיר ● עפ"י תנאי העסקתו הוא זכאי, בין היתר, למענק חתימה של מיליון שקל ולמענק התמדה בסכום כפול ● המגזין הרוויח אשתקד 2.4 מיליון שקל

מרוואן עיסא / צילום: מתוך הרשתות החברתיות

ארה"ב מאשרת: רמטכ"ל חמאס מרוואן עיסא חוסל

היועץ לביטחון לאומי של ארה"ב מאשר: מרוואן עיסא חוסל בתקיפת צה"ל ברצועה  ● אזעקות בגליל העליון, צה"ל תקף מטרות של חיזבאללה בלבנון • מטרה אווירית חשודה חצתה לשטח ישראל ממרחב ים סוף - ונפלה בשטח פתוח, צפונית לאילת • הותר לפרסום: סמ"ר מתן וינוגרדוב נפל בקרב בצפון הרצועה ● עדכונים שוטפים

טוקיו, יפן. השינוי קרוב? / צילום: טלי בוגדנובסקי

לראשונה מזה 17 שנה: יפן העלתה את הריבית

הבנק המרכזי ביפן הודיע הלילה על שינוי היסטורי לאחר 17 והעלה את הריבית במדינה ל-0.1% ● זאת לאחר שאפילו משבר האינפלציה העולמי ב־2022 לא הביא את יפן לחרוג ממדיניות הריבית השלילית ● בין הסיבות לשינוי: עליות שכר חדות

בורסת תל אביב / צילום: Shutterstock, MagioreStock

נעילה חיובית בת"א; תמר פטרוליום זינקה ב-18%, נכסים ובניין ב-8%

מדד ת"א 35 עלה ב-1.1% ● הפסקת הפעילות של אסדת תמר למשך 37 ימים פגעה ברווחי ישראמקו ● ווישור תמזג את ווישור ביטוח לתוך איילון ● בלידר שוקי הון צופים אינפלציה ברמה של 3.2% ומעדיפים אפיקים צמודים בשוק המקומי ● מיטב: יוון, איטליה ומדינות במזרח אירופה עשויות להיות יעד לפיזור השקעות מהמדדים היקרים בארה"ב

צילומים: AP - Ng Han Guan, Jeff Dean, Alexander Zemlianichenko, עיצוב: טלי בוגדנובסקי

קלקולים כלכליים: הסיכונים המרכזיים שמאיימים על הפריחה בשוקי המניות

דווקא כשמדדי מניות בעולם נמצאים בשיאי כל הזמנים, חשוב להתייחס לסיכונים שעלולים להעיב על השווקים ● המיידיים הם התחדשות האינפלציה במדינות רבות או לחלופין האטה כלכלית, ומתיחויות גיאופוליטיות שיסלימו למלחמות ● כתבה שנייה מתוך שתיים

רונן דר ועומרי גלר, Run:AI / צילום: Run:AI

החברה שמשגעת את העולם עומדת לקנות אותם בעסקת ענק: הכירו את רונן דר ועמרי גלר

בזמן שהיו דוקטורנטים להנדסת חשמל בתל אביב, הרבה לפני ש-AI הפך לטרנד הלוהט של השווקים, חברו להם יחד עמרי גלר ורונן דר להקמת חברה בתחום - Run:AI ● מי הייתה המשקיעה הראשונה שהביעה בהם אמון, מתי הבינו שבינה מלאכותית תהיה הדבר הבא, ואיך השפיעה עליהם המלחמה ● "לעובדים היה קשה לתפקד דווקא כשהבינה המלאכותית התפוצצה"

ראש הממשלה בנימין נתניהו וקנצלר גרמניה, אולף שולץ, בפגישתם היום / צילום: קובי גדעון-לע''מ

קנצלר גרמניה שינה את הטון. האם ישראל תאבד את הידידה החשובה באירופה?

קנצלר גרמניה אולף שולץ התייצב בביקור רשמי לצד ישראל, אך שינה את הטונים מבעבר ● הוא הטיל ספק בתועלת הפעולה הצבאית ברפיח בשל ריבוי הרוגים פלסטינים, והזהיר מפני אסון הומניטרי ברצועה ● במקביל, מדינות באיחוד מקדמות החלטות אנטי-ישראליות

איילת שקד / צילום: שלומי יוסף

החיים המפנקים שאחרי הפוליטיקה: כמה מרוויחה איילת שקד על 25 שעות עבודה בשבוע?

לפי הדוח שפרסמה היום קרדן נדל"ן, השרה לשעבר הרוויחה בשנה החולפת שכר של 1.53 מיליון שקל ● עפ"י הסכם השכר של שקד, שאושר בשנה שעברה, היא מקבלת שכר חודשי של 70 אלף שקל עבור 25 שעות שבועיות בלבד

יוסי כהן / צילום: שלומי יוסף

חדשות טובות ליוסי כהן: כמה ירוויח ראש המוסד לשעבר מהגיוס בדוראל

חברת האנרגיה המתחדשת דיווחה כי גוף השקעות אמריקאי צפוי להשקיע 400 מיליון דולר בפעילות האמריקאית של דוראל ● ראש המוסד לשעבר משמש כדירקטור בחברה הבת של דוראל, ומחזיק באופציות ל-3% ממניותיה – הטבה בשווי של עשרות מיליוני שקלים

הבורסה בתל אביב / צילום: Shutterstock

עליות קלות בפתיחה בתל אביב; תמר פטרוליום קופצת בכ-6%

מדד ת"א 35 עולה ב-0.2% ות"א 90 מוסיף לערכו 0.1% ● מטבעות הקריפטו איבדו גובה אחרי שרשמו שיאים ● הורדת דירוג לאג"ח של אלקטרה פאוור ● לאומי: תפוקת הנפט היומית תצמח ל-13.6 מיליון חביות ● בנק אוף אמריקה: ייתכן והשוק מתחיל לפקפק בכך שהפד יבצע הפחתות ריבית של 75 נקודות בסיס בשנת 2024

יניב פרטוש (מימין) וניב חורש / צילום: שי פרנקו

יניב פרטוש מונה למנכ"ל משותף בסוכנות הדיגיטל ארלו של ראובני־פרידן

פרטוש יכהן בתפקיד במקביל לניב חורש, מבעלי הקבוצה, שביצע את התפקיד עד כה לבדו ● במקביל למהלך בוצעה שורה של מינויים נוספים בסוכנות

תחנת הכוח של OPC בחדרה / צילום: באדיבות החברה

למרות התנגדות שרי הממשלה: הוות"ל אישרה שתי תחנות כוח במרכז

הוועדה אישרה את הקמתה של תחנת הכוח ריינדיר במועצה האזורית דרום השרון וכן את הרחבתה של תחנת הכוח OPC חדרה ● הממשלה לא אישרה את שתי התוכניות הללו במאי האחרון, ואם חבריה יתנגדו שוב, הצעד יסתום עליהן את הגולל

מימין: אלי פסח, ד''ר להבית אקרמן וטוני כהן / צילום: אוראל עזרא

רשת מכבי אסתטיקה משנה מודל פעילות ומקימה רשת שותפים בפריסה ארצית

במסגרת המהלך תעניק הרשת שירותים אסתטיים באמצעות מרכזים רפואיים, מרפאות וקליניקות פרטיות, במקביל למודל הקודם במסגרתו השירותים הוענקו בחמשת המרכזים הרפואיים של הקופה

צילום: AP - Manu Fernandez

המבצע הצבאי של טורקיה ועיראק להקמת מסדרון יבשתי למפרץ הפרסי

שתי המדינות מנצלות את העיכובים במסדרון היבשתי שמתכננת ארה"ב דרך ישראל וערב הסעודית, כדי להתקדם בפרויקט ● את הכוחות הן מרכזות במבצע נגד המחתרת הכורדית שמאיימת על טורקיה

מרואן עיסא. האם חוסל? / צילום: מתוך הרשתות החברתיות

מספר 3 בחמאס ואחד מאדריכלי ה-7 באוקטובר: מי היה מרוואן עיסא?

תקיפה נרחבת בנוסיראת בשבוע שעבר נועדה לחסל את מרוואן עיסא, סגן מפקד גדודי עז א־דין אל־קסאם וכעת בחמאס בודקים האם הוא אכן חוסל ● זהו ניסיון החיסול השני שלו של עיסא, שהתחנך מגיל צעיר במוסדות שמזוהים עם האחים המוסלמים