אלה תפקידי השרים ויו"ר הוועדות שחולקו עד כה:
שר האוצר: ישראל כ"ץ
שר הבריאות: יולי אדלשטיין
סגן שר הבריאות: יואב קיש
שר הביטחון: בני גנץ
שר במשרד הביטחון האחראי על הנושאים האזרחיים: ח"כ מיכאל ביטון
השר לביטחון פנים: אמיר אוחנה
סגן השר לביטחון הפנים: גדי יברקן
שר המשפטים: אבי ניסנקורן
שר התקשורת: יועז הנדל
שר הכלכלה: עמיר פרץ
שר החוץ: גבי אשכנזי
שר השיכון: יעקב ליצמן
שר הפנים: אריה דרעי
שר הנגב והגליל: אריה דרעי
שר התרבות והספורט: חילי טרופר
שר החקלאות: אלון שוסטר
השרה לשוויון חברתי: מרב כהן
שר העבודה והרווחה: איציק שמולי
השרה לחיזוק וקידום קהילתי: אורלי לוי-אבקסיס
שרת העלייה והקליטה: פנינה תמנו-שטה
שר המדע והטכנולוגיה:  יזהר שי
השר להגנת הסביבה: זאב אלקין. רוטציה עם מיקי חיימוביץ', שתתמנה לתפקיד בעוד שנה וחצי
שר הדתות: הרב יעקב אביטן (שר חיצוני)
שרת התפוצות: עומר ינקלביץ'
השרה לעניינים אסטרטגיים:  אורית פרקש
שר התיירות: אסף זמיר
שרת התחבורה והתשתיות: מירי רגב
השר המקשר בין הממשלה לכנסת: דודי אמסלם

יו"ר ועדת הפנים והגנת הסביבה: מיקי חיימוביץ'
יו"ר ועדת החוץ והביטחון:  צבי האוזר
יו"ר ועדת החינוך:  רם שפע
יו"ר ועדת הכנסת: איתן גינזבורג
יו"ר ועדת הקורונה: ד"ר יפעת שאשא ביטון
יו"ר הקואליציה ויו"ר סיעת הליכוד: ח"כ מיקי זוהר

יום ו, 10:20:

ראש הממשלה נתניהו החליט למנות את שר התקשורת, ח"כ דודי אמסלם, לשר המקשר בין הממשלה לכנסת. בתחום טיפולו של השר אמסלם, יופקדו מטה מיזם ישראל דיגיטלית, רשות התקשוב, מערך הסייבר, רשות החברות ונציבות שירות המדינה.

21:40

ראש הממשלה נתניהו החליט למנות את ח״כ מיקי זוהר ליושב ראש הקואליציה ויו״ר סיעת הליכוד, בהמשך ימונה לשר בממשלה.

20:55

ראש הממשלה נתניהו החליט למנות את ד״ר יפעת שאשא ביטון לתפקיד יו״ר ועדת הקורונה בכנסת.

 

20:50

נתניהו החליט למנות את מירי רגב לשרת התחבורה והתשתיות הלאומיות של מדינת ישראל ושרת החוץ הבאה של מדינת ישראל בחלק השני של כהונת הממשלה.

"השרה רגב קיבלה על עצמה את אחד התפקידים המשמעותיים והמשפיעים ביותר על חיי האזרח והכלכלה" מסר נתניהו. "רגב עושה היסטוריה בכך שתהא האישה הראשונה בממשלות ישראל שתכהן בתפקיד שרת התחבורה.

"השרה רגב תשמש כחברה מן המניין בקבינט המדיני ביטחוני. תשמש כשרה הממונה על מרכז ההסברה, וכמו כן תכהן בוועדה למינוי שופטים".

20:00

בני גנץ השלים את חלוקת התפקידים לקראת השבעת הממשלה. 

19:55

נתניהו החליט למנות את השר אמיר אוחנה לתפקיד השר לביטחון הפנים ואת ח"כ גדי יברקן לתפקיד סגן השר לביטחון הפנים והממונה על שילוב יוצאי אתיופיה.

19:40

חברי ימינה, נפתלי בנט, איילת שקד ובצלאל סמוטריץ' הוציאו הערב הצהרות. "התדרוך מן הליכוד כאילו מתנהל כרגע מו"מ הוא לא נכון. אין כלום כי לא היה כלום. זה ספין", אמר בנט.

בנוסף, בנט ציין כי קווי היסוד של הממשלה הוגשו אתמול בלילה בהיחבא. "נתניהו מחק מקווי היסוד את המילים יהודה ושומרון. אולי זה העליב את רגשותיהם של האנינים בני גנץ וחבריו. במשך שנה נתניהו הצהיר ונשבע שהוא יחיל את הריבונות המלאה על כלל ההתיישבות ביו״ש, אך בימים האחרונים, הרשות הפלסטינית איימה, מדינות אירופה איימו ונתניהו מחק זאת מקווי היסוד".

בנט ציין גם שנושאים נוספים הוצאו מקווי היסוד, מערכת המשפט, מבקשי המקלט/מסתננים, ומאבק בקבוצות הכוח של ההסתדרות. "נתניהו מחק כל זכר לימין. מהרגע הראשון לא הייתה לו שום כוונה להכניס אותנו".

בנט לא התייחס בדבריו למהלך של רפי פרץ ביממה האחרונה להצטרף לממשלת הליכוד. "נתניהו רוצה לצידו גמדים מוחלשים ולא ימניים חזקים. אנחנו ימין חזק, עקבי, ישר דרך".

19:00

יו"ר יש עתיד, יאיר לפיד בתגובה לדחיית השבעת הממשלה ליום ראשון: "אני אגיד לכם דבר אחד על הפארסה שהייתה היום בכנסת - כשמשהו מקולקל הוא מקולקל, הממשלה הזאת קמה באופן מקולקל מסיבות מקולקלות, הכול עקום, הכול מושחת, הכול בשביל ג'ובים במקום בשביל ערכים וככה זה גם נראה".

‏ח"כ תמר זנדברג: "אין מילים לתאר את השכונה שמתנהלת בכנסת. התנהלות עקומה בדיוק כמו הממשלה שאמורה לקום כאן".

ח"כ משה יעלון: "אפילו השבעת ממשלת הקלון והחרפה לא מסתדרת להם. פארסת ה'אחדות והחירום' מתבהרת יותר ויותר כסידור עבודה מושחת ובזבזני של מי שמזלזלים באזרחי ישראל, ובכל נורמה. אין אמון ביניהם, אין אמון בהם".

18:15

השבעת הממשלה נדחתה ליום ראשון. מטעם כחול לבן והליכוד נמסר כי "ראש הממשלה בנימין נתניהו ויו"ר כחול לבן, רא"ל (במיל') ח"כ בני גנץ, שוחחו כעת. רה"מ נתניהו פנה לגנץ בבקשה לדחות את ההשבעה ליום ראשון על מנת לאפשר לו לסיים את חלוקת התיקים בליכוד. גנץ נענה לבקשתו של נתניהו. גנץ הודיע לנתניהו כי בהתאם לסיכום ולדחייה, בכוונתו למשוך את התפטרותו מתפקיד יו"ר הכנסת. כמו כן, סוכם כי היום יונח בכנסת החוק הנורבגי במתווה שסוכם בין הצדדים".

אל מול הכנסת הגיעו היום מפגינים רבים, כולל מפגיני שלום עכשיו, המוחים נגד הסיפוח הצפוי בממשלה ה-35. "כל בר דעת מבין שהסיפוח רע לישראל. במקום לקדם שלום נרקמה עסקת סיפוח מנותקת וחסרת אחריות מדינית ביטחונית ומוסרית. זהו צו 8 למחנה שלנו. אסור לתת לזה לקרות", אמרו בשלום עכשיו.

18:00

מליאת הכנסת הנפתחת בשעה זו לשם השבעת הממשלה, תפתח לכמה שניות ומיד תצא להפסקה עד שבליכוד ישלימו את הליך המינויים וההתארגנות. במקביל, שוקלים בליכוד לדחות את ההשבעה ליום ראשון כדי לקיים את האירוע באופן מסודר.

בתוך כך, ח"כ צחי הנגבי הודיע שלא ישתתף בישיבת מליאת הכנסת להשבעת הממשלה. לדבריו, הוא לא קיבל הזמנה לפגישה עם נתניהו ולכן לא ישתתף.

17:40

ח"כ אבי דיכטר, שמכהן כעת כסגן שר הביטחון, הודיע כי הוא לא ישתתף בהצבעה על כינון הממשלה היום. "יש גבול לזלזול! החלטתי שלא להשתתף היום בהצבעה על כינון הממשלה", נמסר מטעמו. "למרות העובדה שנבחרתי בעשירייה הראשונה ברשימת הליכוד, ראש הממשלה וראש תנועת הליכוד לא טרח כלל להיפגש עימי עד שעה זו ולהציע לי תפקיד ראוי בממשלה. זאת, בשעה שתפקידי שרים הוצעו לח״כים הממוקמים הרחק מאחוריי ברשימת הליכוד ואף לחברי כנסת שאינם חלק ממפלגת הליכוד. זוהי יריקה בפרצופם של 130 אלף מתפקדי ליכוד שבחרו בי לצמרת הליכוד". 

ח"כ יואב קיש מונה לסגן שר הבריאות. 

17:10

גנץ מינה את ח"כ מיכאל ביטון לשר במשרד הביטחון. לפי לשון הודעת כחול לבן, הוא "יעסוק בכל הסוגיות האזרחיות, התיישבותיות והחינוכיות בהן עוסק המשרד. בין השאר, יוביל ביטון את העבודה בנושא מוכנות העורף והרשויות המקומיות, יטפל בנושא המכינות והתחומים הקשורים באגף החברתי-ביטחוני, בשירות משמעותי וגיוס לצה"ל וכן בנושא הנפגעים והמשפחות השכולות".

מדובר בתפקיד שר שני במשרד הביטחון, כאשר שר הביטחון צפוי להיות גנץ.

16:55

טקס השבעת הממשלה אמור להתחיל היום בשעה 19:00 בכנסת, אך שעות לפני השבעת הכנסת, הליך שיבוצי השרים לתפקידים מתפתח באיטיות ובכירים בליכוד מסרבים להצעות לתפקידים שהוצעו להם על ידי ראש הממשלה בנימין נתניהו.

השרה מירי רגב שציפתה לקבל את תפקיד השרה לביטחון פנים, לא נתנה הסכמתה לתפקיד השרה לתחבורה, ובמקביל גם השרה גילה גמליאל, מצפה לתפקיד שרת החינוך ולא מעוניינת לפצל אותו לחלקים שונים.

גם בכחול לבן לא הודיעו בשעה הזו על כל התפקידים, כאשר שרי התיירות, מיעוטים, תפוצות ושוויון חברתי, עדיין לא חולקו.

הליך ההשבעה יפתח בנאום של נתניהו, בו הוא יציג את קווי היסוד, ואת מבנה ממשלת החילופים. לאחר מכן ינאם בני גנץ. ואחריהם ינאם יו"ר האופוזיציה המיועד ח"כ יאיר לפיד. האופוזיציה, אמורה למנות 47 ח"כים, כאשר המצטרפים החדשים והמפתיעים הם חברי סיעת ימינה, למעט השר רפי פרץ.

בהמשך ינאמו יושבי ראש הסיעות בכנסת, כל אחד למשך 9 דקות. ובשלב הזה יבחר יו"ר הכנסת יריב לוין ולאחר מכן יושבעו שרי הממשלה. את ההשבעה לא ניתן לקיים לפני השעה 22:00, כיוון שהיה צורך בחלוף 48 שעות למן הרגע שגנץ התפטר מתפקיד יו"ר הכנסת.