עדיקה מתחדשת: האיש שעבד עם בוב דילן מצטרף לחברה

קמעונאית האופנה ממנה שדרת ניהול חדשה • תעניק חבילת אופציות בשווי כולל של כ-2.3 מיליון שקל לחמישה עובדים, בהם הבמאי וניה הימן שמונה למנהל קריאטיב

וניה הימן. מצטרף לעדיקה / צילום: Jordan Strauss, Associated Press
וניה הימן. מצטרף לעדיקה / צילום: Jordan Strauss, Associated Press

אחרי העימות בין מנכ"ל עדיקה דדו שוורצברג לחברה-האם גולף שהביא לעזיבתו, ולאחר שמינתה מנכ"ל חדש, עדיקה נערכת להמשך הפעילות שלה בעידן שאחרי משבר הקורונה עם סדרת מינויים לתפקידי ניהול בחברה. 

חברת האופנה המקוונת והפיזית בניהולו של רועי הסל ממנה לתפקיד המשנה למנכ"ל החברה את אריאל אלפסי, וזאת לצד שורת מינויים נוספים. כמו כן, החברה מעניקה אופציות ל-5 עובדים, ביניהם וניה הימן - הבמאי והיוצר אשר מזוהה עם קליפים מוערכים לשמות ענק כמו קולדפליי ובוב דילן. הימן מונה למנהל קריאטיב בעדיקה.

החברה מעדכנת על מספר מינויים למשרות ניהוליות אשר יהיו כפופים למשנה למנכ"ל החברה: מתן ערמוני מונה לתפקיד מנהל שיווק ותוכן; מתן גולן מונה לתפקיד מנהל טכנולוגיה; נתי שי מונה לתפקיד מנהל מוצר ראשי; ואניה גאימנסון, לשעבר סמנכ"לית ב-GlassesUSA, מונתה לתפקיד מנהלת חדשנות וצמיחה.

בנוסף, במסגרת הנפקה פרטית מעניקה עדיקה אופציות לחמישה עובדים הניתנות למימוש במסגרת תנאי העסקה שלהם. נוסף לארבעת המינויים, מפרטת עדיקה גם כי גם הימן יהיה זכאי לאופציות, ומגלה כי הוא מועסק בחברה (מונה כאמור למנהל קריאטיב).

מחיר המימוש לאופציות הוא 2.51 שקלים למניה, שנמוך ביותר מ-15% ממחיר מניית עדיקה  היום (ה') בבורסה. כלומר, כבר עכשיו האופציות שניתנו לחמישה נמצאות בתוך הכסף. בהנחה שהאופציות ימומשו, יקבלו החמישה 7.62% ממניות החברה, כך שהימן יחזיק ב-0.23% ממניות עדיקה, והארבעה הנותרים יחזיקו ב-1.85% ממניות החברה כל אחד.

האופציות יבשילו החל מעוד חצי שנה ועד עוד שלוש שנים מהיום, בשבע מנות שוות. השווי ההוגן של כל חבילת האופציות לחמישה עומד על כ-2.3 מיליון שקל, כך שההטבה שהימן יקבל שווה 69.3 אלף שקל, כשכל אחד מהארבעה הנותרים מקבל הטבה בערך כלכלי של 554.2 אלף שקל.

בחודש אפריל האחרון הודיע מנכ"ל וממייסדי עדיקה, דדי שוורצברג, על התפטרותו, וזאת כאמור בצל חילוקי דעות חריפים עם החברה-האם גולף שבשליטת כלל תעשיות, בעיקר בנוגע לתוכניות ההתרחבות בארה"ב שייעד שוורצברג לעדיקה, וזאת כשברקע משבר הקורונה. עזיבתו של שוורצברג הביאה לגל עזיבות נוסף בחברה, ביניהם דירקטורים ובכירים נוספים.

אגב, מניית עדיקה איבדה מתחילת השנה כ-46% מערכה בצל משבר הקורונה.