אפילו במשבר הקורונה, יש חברות שמגבירות גיוסים

Wix הודיעה על פתיחת מרכז חדש לתמיכה בלקוחות, שייפתח בסתיו הקרוב בדנבר, קולורדו ויעסיק יותר מ-200 עובדים חדשים • החברה מעסיקה כיום כ-3,200 עובדים • השיחה

עובדי חברת Wix / צילום: אלון צצקין
עובדי חברת Wix / צילום: אלון צצקין

 

חרף משבר הקורונה, יש חברות שלא עצרו גיוסים, ולהיפך - הן מרחיבות אותם. הגידול בביקוש לפתרונות של חברת האינטרנט Wix מוביל גם לגידול במצבת כוח האדם של החברה. Wix הודיעה על פתיחת מרכז חדש לתמיכה בלקוחות, שייפתח בסתיו הקרוב בדנבר, קולורדו ויעסיק יותר מ-200 עובדים חדשים. החברה מעסיקה כיום כ-3,200 עובדים.

חברה נוספת שהודיעה בימים מורכבים אלה על גיוסים, היא חברת שירותי התוכנה והטכנולוגיה ONE, שהודיעה כי למרות משבר הקורונה, היא מקימה פעילויות חדשות ומגייסת מאות עובדים.

החברה הנסחרת בבורסה בתל אביב, מעסיקה מעל 4,000 עובדים. בימים אלה, חטיבת מרכזי התמיכה והשירות של ONE מקימה מוקד חדש באזור השרון, ולצורך הפעלתו נפתחו מעל 250 משרות חדשות לאיוש מידי בתפקידי תמיכה, מכירה, שירות ושימור לקוחות, וכן משרות ניהוליות.

חדשות טובות

עיריית תל אביב-יפו, אתר כל זכות, ושדולת הנשים בישראל, הקימו אתר שמרכז זכויות העומדות בפני נשים, לצד טלפונים של קווי סיוע ארציים ועירוניים הקיימים במנהל השירותים החברתיים. היוזמה קמה בעקבות נתוני האתר שהצביעו על כך שמשבר הקורונה הביא להגדלת פערים.