גלובס - עיתון העסקים של ישראלאתר נגיש

'ימים נוראים' בוול סטריט: הנאסד"ק צנח ב-3%, הדאו ג'ונס ב-2%

החששות של המשקיעים חזרו לקדמת הבמה בעוד מדד הפחד קפץ ● בורסות אירופה ננעלו בעליות למרות העלייה בתחלואה וחולשה בנתוני המאקרו בספטמבר ● הנפט (WTI) טיפס מעל 40 דולר לחבית ● נייקי זינקה לאחר הדוחות; טסלה איבדה גובה על רקע האכזבה מ"יום הסוללה"

זירת המסחר בוול סטריט / צילום: Lucas Jackson , רויטרס
זירת המסחר בוול סטריט / צילום: Lucas Jackson , רויטרס

סקירת המסחר: דיווחים שוטפים, מגמות, מדדים, שערי מניות, אג"ח, מט"ח וסחורות והמלצות אנליסטים

 

23:00

המסחר בוול סטריט נסגר בירידות שהחריפו לקראת הנעילה בהובלת מניות הטכנולוגיה הגדולות. מדד הנאסד"ק איבד 3%, הדאו ג'ונס ירד ב-1.9%, ומדד S&P 500 נחתך ב-2.4%. אפל צנחה ב-4%.

המסכים האדומים אפיינו את כל 11 הסקטורים, בין הבולטים שבהם: סקטור הטכנולוגיה שירד ב-3.2%, וסקטור האנרגיה שצנח ב-4.5%.  מחיר הזהב צנח ב-2.4% לרמה של 1,862 דולר לאונקייה. הנפט ירד מתחת ל-40 דולר לחבית.

יו"ר הפד ג'רום פאואל דחק הערב בקונגרס לאשר תמריצים נוספים לכלכלה האמריקאית נוכח משבר הקורונה. "הרבה לווים יפיקו תועלת מהתכניות הללו, כמו גם כלל הכלכלה", אמר פאואל. "אך עבור אחרים, הלוואה קשה להחזר לא עשויה להיות התשובה, ובמקרים אלה, ייתכן שיהיה צורך בתמיכה פיסקלית ישירה", הוסיף. 

22:22

טסלה צונחת ב-8%, ניקולה צונחת ב-18% ומשלימה ירידה של 30% מאז ההודעה על עזיבת המנכ"ל בצל האשמות בהטעיית משקיעים. טוויטר מזנקת 8% בעקבות המלצת 'קנייה', ומניות הטכנולוגיה בולטות בירידות.

21:30

מחריפות הירידות בוול סטריט בהובלת מניות הטכנולגיה. מדד הנאסד"ק מאבד 2.2%, מדד S&P 500 יורד ב-1.3%.

אפל , אמזון  ומיקרוסופט  מאבדות גובה, טסלה צונחת ב-9%.

20:30

מנייתה של GoodRx, אפליקציית המידע הרפואי, מזנקת ב-50% ביומה הראשון למסחר בנאסד"ק. החברה מכרה 34.6 מיליון מניות במחיר של 33 דולר למניה וגייסה 1.14 מיליארד דולר, לפי שווי שוק של 12.67 מיליארד דולר.

19:30

חברת התעופה דלתא איירליינס  מנהלת מגעים לדחיית משלוחי 40 מטוסי סילון שלגביהם היא התחייבה אשתקד, כך לפי דיווח מעבר לים. 

אורקל  נסחרת בצל הדיווח בתקשורת הסינית שמשמיץ את הניסיון של ארה"ב בגנבת האפליקציה טיק-טוק במהלך "ביריוני", כך לפי הדיווח.

נייקי  דיווחה אמש לאחר הנעילה על רווח של 95 סנט למניה, יותר מכפול לעומת תחזיות האנליסטים בשוק לרווח של 47 סנט למניה. ההכנסות עלו על התחזיות גם הן כאשר המכירות באונליין זינקו ב-82% ומהוות כעת כמעט שליש מסך מכירותיה של החברה.

גיי . פי מורגן צ'ייס הודיע על העברת נכסים בשווי 200 מיליארד אירו מבריטניה לפרנקפורט, כחלק מהיערכות הבנק ליציאה של בריטניה מהאיחוד האירופי. המהלך שצפוי להיסגר עד סוף השנה, עשוי להפוך את גיי.פי מורגן לאחד הבנקים הגדולים בגרמניה.

סך הנכסים שיעביר הבנק מהווים פחות מ10% מהמאזן שלו, אך הם מהווים כמחצית מפעילות כל הבנקים הזרים בגרמניה.

הניסוי של ג'ונסון אנד ג'ונסון  בחיסון לקורונה נכנס לשלב האחרון, מה שמציב אותה כחברה הרביעית כעת בשוק שמגובה על ידי התוכנית המהירה של הבית הלבן למציאת חיסון לנגיף.

וולמארט עתידה לגייס 20,000 עובדים במהלך תקופת החגים על רקע העלייה הצפויה במכירות האונליין. 

ישראליות בוול סטריט

דוח שני בתוך שבועיים של שורטיסט בנאסד"ק תוקף בחריפות את חברת ההדמיה הרפואית הישראלית ננוקס (NNOX), שהונפקה לפני כחודש לפי שווי של כ-800 מיליון דולר, והגיעה לשווי של 2.8 מיליארד דולר בתחילת ספטמבר. היום נסחרת החברה לפי שווי של 1.3 מיליארד דולר, כלומר מעל מחיר ההנפקה אך ירידה של יותר מ-50% מהשיא. לכך הובילו דוחות השורטיסטים הטוענים כי החברה שווה אפס.

חברת הטכנולוגיה סולאראדג'  מצטרפת לטרנד גיוסי איגרות החוב להמרה של חברות טכנולוגיה בולטות. החברה גייסה 550 מיליון דולר בהנפקת אג"ח להמרה ללא ריבית. לרוכשים בהנפקה ניתנה אפשרות לרכוש אג"ח בעוד 82.5 מיליון דולר.

19:00

הנשיא טראמפ אמר כי יטיל מגבלות חדשות על קובה, בניסיון לקנות אהדה בקרב בוחריו הקובנים-אמריקאים בפלורידה שמתנגדים למשטר הקומוניסטי במדינה. "משרד האוצר אוסר על מטיילים בארה"ב לשהות בנכסים שבבעלות ממשלת קובה", אמר טראמפ ביום רביעי באירוע בבית הלבן שנערך לכבוד ותיקי פלישת מפרץ החזירים. "נגביל את יבוא האלכוהול והטבק הקובני", הוסיף.

18:40

המסחר באירופה ננעל בעליות שנחלשו לקראת הנעילה, וזאת למרות העלייה בתחלואה והחשש מסגר גם באירופה, ולמרות נתוני מאקרו חלשים שפורסמו מוקדם יותר היום בגוש האירו.

מדד הדאקס הוסיף 0.3% לערכו, הפוטסי זינק ב-1.3%. מדד PMI של סקטור השירותים בגוש האירו הגיע ל-47.6 נקודות בספטמבר לעומת צפי כלכלנים לרמה של 51 נקודות.

 

17:40

המסחר בניו יורק עבר לטריטוריה האדומה בצל נתוני מדד מנהלי הרכש של MARKIT שהצביעו על התרחבות נמוכה מהצפי.

מדד הנאסד"ק מאבד 0.8%, הדאו משיל 0.15% מערכו. 

הנפט (WTI) מטפס מעל 40 דולר לחבית על רקע ירידה במלאים בארה"ב בשבוע החולף. לפי נתוני ה-EAI מדובר בירידה השבועית השנייה ברציפות.

עיני השוק מופנות לדברי יו"ר הפד ג'רום פאואל שצפוי לשאת דברים בפני בית הנבחרים האמריקאי במטרה להסביר את תגובת הבנק למשבר הקורונה.

טסלה משלימה צניחה דו יומית של 10% בצל האכזבה מ"יום הסוללה" שערכה החברה.

16:40

המסחר בוול סטריט נפתח במגמה מעורבת. דאו ג'ונס עולה ב-0.4%, S&P 500 מוסיף 0.1% אך נאסד"ק יורד ב-0.1%. המסחר באירופה מתנהל בעליות חדות: דאקס עולה ב-1.3%, קאק מוסיף 1.5% ופוטסי קופץ ב-2%. סטוקס 600 עולה ב-1.2%. 

מניית נייקי  מזנקת ב-10% עם פתיחת המסחר. 

16:00

נייקי דיווחה אמש לאחר הנעילה על רווח של 95 סנט למניה, יותר מכפול לעומת תחזיות האנליסטים בשוק לרווח של 47 סנט למניה. ההכנסות עלו על התחזיות גם הן כאשר המכירות באונליין זינקו ב-82% ומהוות כעת כמעט שליש מסך מכירותיה של החברה.

הניסוי של ג'ונסון אנד ג'ונסון בחיסון לקורונה נכנס לשלב האחרון, מה שמציב אותה כחברה הרביעית כעת בשוק שמגובה על ידי התוכנית המהירה של הבית הלבן למציאת חיסון לנגיף.

וולמארט עתידה לגייס 20,000 עובדים במהלך תקופת החגים על רקע העלייה הצפויה במכירות האונליין. 

14:05

המשקיעים באירופה מעדיפים להתעלם מהדיווחים על העלייה במספר הנדבקים בקורונה ולהסתכל לעתיד הרחוק יותר. מדדי המניות המרכזיים באירופה עולים כעת ב-2.3%-1.7%. 

במסחר בחוזים עתידיים על מדדי בורסות ארה"ב נרשמות עליות של 0.5%-0.9%. 

במסחר המוקדם נרשמות עליות במניות פייסבוק, מיקרוסופט ואמזון.

11:20

מדדי המניות המרכזיים באירופה עולים כעת ב-1.4%-1.8%. 

לפני זמן קצר פורסמו נתונים לפיהם בגוש האירו עמד מדד מנהלי הרכש (PMI ) של התעשייה לעמוד ברמה של 53.7 נק' בחודש ספטמבר (נתון ראשוני) לעומת צפי לרמה של 51.5 נק'. ה-PMI של סקטור השירותים הגיע ל-47.6 נק' לעומת צפי כלכלנים לרמה של 51 נק'.

10:20

יום המסחר בבורסות אירופה נפתח במגמה חיובית, לקראת פרסום נתוני מאקרו. בספרד פורסם היום כי התמ"ג הצטמק ב-17.8% ברבעון השני (נתון מעודכן). 

באירופה ובארה"ב יתפרסמו היום מדדי מנהלי הרכש (PMI) לחודש ספטמבר. בגוש האירו צפוי ה-PMI של התעשייה לעמוד ברמה של 51.5 נק' וה-PMI של סקטור השירותים על כ-51 נק'. בארה"ב צפוי ה-PMI של התעשייה לעמוד ברמה של 52.5 נק' וה-PMI של סקטור השירותים על 54.5 נק'. 

בזירת המסחר בסחורות רושם הזהב ירידה של כ-1.2% ונסחר סביב 1,884 דולר לאונקיה (חוזה לדצמבר) והנפט מסוג ברנט רושם ירידה של 1% לרמה של 41.25 דולר לחבית.

לפי נתונים עדכניים ההתפרצות המחודשת של מגפת הקורונה בספרד הולכת ומחריפה, ואתמול נרשמו כ-241 קורבנות ביממה אחת כתוצאה מהמחלה, לפי דיווחי הרשויות; מדובר במספר היומי הגבוה ביותר שנרשם במדינה מאז חודש מאי. בשיא "הגל הראשון" שפגע בספרד באופן קשה מתו במדינה קרוב ל-900 בני אדם ביום. גם מספר המקרים החדשים זינק בימים האחרונים, ועמד אתמול על כ-11 אלף. בשבוע שעבר מתו בספרד כ-900 בני אדם מקורונה, וסך המתים מהמחלה מתקרב ל-31 אלף קורבנות מאז פברואר.

07:50

במסחר בבורסות אסיה נרשמת היום מגמה מעורבת, לאחר שאתמול ננעל המסחר בוול סטריט בעליות, שקטעו רצף של ירידות. מדד דאו ג'ונס עלה ב-0.5%, נאסד"ק קפץ ב-1.7% ומדד S&P 500 התחזק ב-1%.

גם במסחר בחוזים עתידיים על מדדי בורסות ארה"ב המגמה מעורבת כעת.

בזירת המאקרו, באירופה ובארה"ב יתפרסמו היום מדדי מנהלי הרכש (PMI) לחודש ספטמבר. בגוש האירו צפוי ה-PMI של התעשייה לעמוד ברמה של 51.5 נק' וה-PMI של סקטור השירותים על כ-51 נק'. בארה"ב צפוי ה-PMI של התעשייה לעמוד ברמה של 52.5 נק' וה-PMI של סקטור השירותים על 54.5 נק'. 

האם החיסון לקורונה הולך ומתקרב ונמצא כבר ממש מעבר לפינה? אתמול חשפה אסטרהזנקה את פרוטוקול הניסוי שלה, שהוא דומה לפרוטוקולים של הניסויים של החברות פייזר ומודרנה, אשר גם הן מנהלות ניסויי שלב III (אשר אם יהיו מוצלחים, יכולים להוות בסיס לאישור). אסטרהזנקה מסרה כי היא אמורה לפרסם תוצאות אחרי שיתגלו 150 חולים בקורונה מבין מתנדבי הניסוי, אך ייתכן כי ועדה בלתי תלויה כבר תביט אחרי שיתגלו רק 75 חולים, ואם התוצאות מצוינות, ניתן יהיה לקבל אישור חירום כבר בשלב זה. פייזר ומודרנה פרסמו אתמול גם הן את הפרוטוקולים שלהן.

בזירת המסחר בסחורות רושם הזהב ירידה של כ-0.7% ונסחר סביב 1,894 דולר לאונקיה (חוזה לדצמבר) והנפט מסוג ברנט רושם ירידה של 0.6% לרמה של 41.45 דולר לחבית.

עוד כתבות

ולדימיר פוטין בנאום לאחר הבחירות ברוסיה. נבחר ל-6 שנים נוספות / צילום: ap, Alexander Zemlianichenko

פוטין נבחר לנשיא בפעם החמישית. מה צפוי עכשיו לרוסיה?

בעוד שהניצחון של ולדימיר פוטין בבחירות לנשיאות רוסיה לא מפתיע, היקף הניצחון שלו - עם כ-88% מהקולות - עלול לתת לגיטימציה למורשת ולמלחמה התוקפנית שלו ● הקדנציה החמישית בתפקיד תתמקד ככל הנראה במלחמה באוקראינה - ובלוודא שהרוסים ימשיכו לתמוך בה

אתר בניה בישראל / צילום: שלומי יוסף

השרים כבר חגגו, אבל רק 1,000 עובדים זרים הגיעו לישראל

מספר עובדי הבנייה הזרים שהגיעו מתחילת המלחמה עומד על כ-1.5% בלבד מהכמות המתוכננת, אך שרי הפנים והבינוי והשיכון כבר חגגו בקבלת פנים

כפיר תשבי ורענן רז / צילומים: בן חכים, רועי שור

היזמים שהגיעו לסייבר ללא רקע ועומדים מאחורי אקזיט של 350 מיליון דולר

שנתיים בלבד לאחר הקמתה, אוואלור נרכשה על ידי ענקית הסייבר זיסקיילר בעבור 350 מיליון דולר ● בראיון ראשון לאחר ההכרזה, המייסדים רענן רז וכפיר תשבי מספרים על תחילת הדרך: "צחקו שלא נדע איך לאיית סייבר באנגלית", ועונים על השאלה האם יש בועה בענף

החשיפה לישראל השתלמה בפברואר / אילוסטרציה: טלי בוגדנובסקי (נוצר בעזרת adobe firefly)

זו שהפתיעה ואלו שאיכזבו: מאחורי המהפך בשוק הגמל בפברואר

קופות הגמל וקרנות ההשתלמות רשמו תשואה חיובית יוצאת דופן בפברואר ● בכלל, שזינקה לפסגה, שמרו על חשיפה לבורסה בת"א גם ברגעי השפל - "מאמינים בשוק המקומי" ● מנהלי השקעות על הפתיחה הפושרת של חודש מרץ: "טבעי שאחרי עליות כל כך חזקות, לוקחים קצת אוויר"

הצבת מיגוניות בתחנות הסעה ביישובי קו העימות על ידי הקרן לידידות / צילום: רענן כהן, הקרן לידידות

בעקבות ההסלמה בצפון, הקרן לידידות תציב 123 מיגוניות באזור

המיגוניות יוצבו בתחנות הסעה שטרם מוגנו ב־42 יישובים, בהם נהריה, מעלה יוסף ומעלות תרשיחא ● עלות הפרויקט עומדת על 6.7 מיליון שקל, והוא נעשה לבקשת ראשי הרשויות באזור ● ישראל מתגייסת

ערן וולף. פרש מתפקיד מנכ''ל מימון ישיר אחרי 18 שנה / צילום: גבע טלמור

בגלל הריבית והמלחמה: ההפרשות להפסדי אשראי של מימון ישיר הוכפלו

חברת המימון לרכב הגדולה בישראל הפרישה אשתקד כמעט רבע מיליארד שקל להפסדי אשראי, בעיקר בגלל השפעות הריבית הגבוהה ● ברבעון הרביעי גרמה המלחמה להחרפת קשיי הלווים והגבייה, והרווח כמעט נעלם

קייט מידלטון, נסיכת ויילס / צילום: Shutterstock

התמונה הערוכה של הנסיכה קייט רק הגבירה את חרושת השמועות סביבה

הנסיכה קייט רק ניסתה לכבות את חרושת השמועות. התמונה שלה עשתה את ההפך • המשרוקית של גלובס

שיאן השכר בתקשורת נמצא במגזין אוטו / אילוסטרציה: טלי בוגדנובסקי

2.7 מיליון שקל בשנה: זה כנראה איש התקשורת הכי עשיר בישראל

טל חמו, מנכ"ל מגזין הרכב "אוטו", מחזיק ב-20% ממניות מהמגזין שבשליטת מימון ישיר ● עפ"י תנאי העסקתו הוא זכאי, בין היתר, למענק חתימה של מיליון שקל ולמענק התמדה בסכום כפול ● המגזין הרוויח אשתקד 2.4 מיליון שקל

תמונות החטופים מה-7 באוקטובר / צילום: Reuters, SUSANA VERA

מהומות בירושלים: מפגינים חסמו רכבים של שרים בדרך לקבינט

הרמטכ"ל מסר הצהרה מיוחדת לתקשורת שבה התייחס לשורה של נושאים ● בני משפחות חטופים מפגינים סמוך לקריה בתל אביב ולקריית הממשלה בירושלים ● גלנט: "בזכות הפעולה הקרקעית הגענו למידע שהביא לסיכולים ולהצלחות - זה נכון לצפון עזה, למחנות המרכז בנוסיראת' ולרפיח" ● דיווח: בעזה מודים - מרוואן עיסא נפגע בתקיפת צה"ל ● עדכונים שוטפים

רונן דר ועומרי גלר, Run:AI / צילום: Run:AI

החברה שמשגעת את העולם עומדת לקנות אותם בעסקת ענק: הכירו את רונן דר ועמרי גלר

בזמן שהיו דוקטורנטים להנדסת חשמל בתל אביב, הרבה לפני ש-AI הפך לטרנד הלוהט של השווקים, חברו להם יחד עמרי גלר ורונן דר להקמת חברה בתחום - Run:AI ● מי הייתה המשקיעה הראשונה שהביעה בהם אמון, מתי הבינו שבינה מלאכותית תהיה הדבר הבא ואיך השפיעה עליהם המלחמה ● "לעובדים היה קשה לתפקד דווקא כשהבינה המלאכותית 'התפוצצה'"

תל אביב. החלטת ביהמ''ש הפחיתה משמעותית ואף ביטלה תשלום היטלי השבחה ברבעים 3 ו-4 / צילום: שלומי יוסף

עיריית תל אביב או בעלי הדירות: מי ינצח במאבק ששווה מיליארדים

לאחר שביהמ"ש ביטל היטלי השבחה לרובעים 3 ו-4 בת"א בהיקף של מיליארד שקל לפחות, עיריית ת"א מנסה להילחם על גביית הכספים והגישה בקשת ערעור לעליון ● לטענת העירייה, כיום ישנם 1,900 הליכי ערר על גביית היטלי ההשבחה ברובעים אלה

מימין: אלי פסח, ד''ר להבית אקרמן וטוני כהן / צילום: אוראל עזרא

רשת מכבי אסתטיקה משנה מודל פעילות ומקימה רשת שותפים בפריסה ארצית

במסגרת המהלך תעניק הרשת שירותים אסתטיים באמצעות מרכזים רפואיים, מרפאות וקליניקות פרטיות, במקביל למודל הקודם במסגרתו השירותים הוענקו בחמשת המרכזים הרפואיים של הקופה

בורסת תל אביב / צילום: Shutterstock, MagioreStock

נעילה חיובית בת"א; תמר פטרוליום זינקה ב-18%, נכסים ובנין ב-8%

מדד ת"א 35 עלה ב-1.1% ● הפסקת הפעילות של אסדת תמר למשך 37 ימים פגעה ברווחי ישראמקו ● ווישור תמזג את ווישור ביטוח לתוך איילון ● בלידר שוקי הון צופים אינפלציה ברמה של 3.2% ומעדיפים אפיקים צמודים בשוק המקומי ● מיטב: יוון, איטליה ומדינות במזרח אירופה עשויות להיות יעד לפיזור השקעות מהמדדים היקרים בארה"ב

נתן חץ, מנכ''ל אלוני חץ / צילום: איל יצהר

חברת הנדל"ן שמציגה: שכר של 45 מיליון שקל למנהלים למרות הפסדי עתק

עליית הריבית גררה הפחתות שווי של 2.6 מיליארד שקל בנכסיה של אלוני חץ, אבל רק בחו"ל, ונתן חץ משוכנע שהענף כבר נוגע בתחתית ● למרות הפסדי העתק, הבכירים באלוני חץ נהנו משכר של מיליוני שקלים ● וכמה עלה לחץ ההימור נגד השקל? ● שלוש תובנות מדוחות אלוני חץ

העסקאות ממשיכות ליפול / אילוסטרציה: טלי בוגדנובסקי, צילומים: ניומד, ענבל מרמרי, איל יצהר, אלבטרוס, shutterstock,

הסכמי השלום עם האמירויות היו הבטחה כלכלית גדולה. אז למה כל העסקאות נופלות?

חברת הנפט של אבו דאבי תכננה לרכוש 50% מניו־מד יחד עם BP, אך הקפיאה את המו"מ בגלל המלחמה ● זו אינה הפעם הראשונה שהשקעה אמירתית לא מבשילה ● מאז הסכמי אברהם, הציפיות לגל עסקאות פגשו רגולציה ושיקולים ביטחוניים ● מנגד, התיירות פורחת והנוכחות האמירתית בקרנות ההון סיכון בעלייה

צ'אק שומר, מנהיג הסיעה הדמוקרטית בסנאט / צילום: ap, J. Scott Applewhite

החידה הגדולה של נאום צ'אק שומר: האם תם עידן התמיכה הדו־מפלגתית בישראל

הפעם האחרונה שבה ישראל נקלעה למרכזה של מחלוקת מפלגתית בארה"ב הייתה ב־1981, ומאז היא נהנית מהסכמה נדירה ● רוב היהודים נוהים זה שנים אחרי המפלגה הדמוקרטית ● השאלה הגדולה: האם הם יפנו לה עורף, או יסכימו עם ביקורתה על ישראל? והאם הם יתרמו כסף?

טוקיו, יפן. השינוי קרוב? / צילום: טלי בוגדנובסקי

המדינה האחרונה בעולם ששמרה על ריבית שלילית מחשבת מסלול מחדש

אפילו משבר האינפלציה העולמי ב־2022 לא הביא את יפן לחרוג ממדיניות הריבית השלילית ● השבוע צפויה הודעת ריבית דרמטית, וההערכות הן כי השינוי קרוב ● בין הסיבות: עליות שכר חדות

תחנת הכוח של OPC בחדרה / צילום: באדיבות החברה

למרות התנגדות שרי הממשלה: הוות"ל אישרה שתי תחנות כוח במרכז

הוועדה אישרה את הקמתה של תחנת הכוח ריינדיר במועצה האזורית דרום השרון וכן את הרחבתה של תחנת הכוח OPC חדרה ● הממשלה לא אישרה את שתי התוכניות הללו במאי האחרון, ואם חבריה יתנגדו שוב, הצעד יסתום עליהן את הגולל

יהודה בר און מנכ''ל נת''ע לשעבר / צילום: כדיה לוי

קאמבק ענק: הוא עזב את נת״ע לפני חמש שנים. האם הוא בדרך חזרה?

השבוע פורסם המכרז לאיתור מחליף למנכ"ל נת"ע, חיים גליק ● זאת רק לאחר שיו"ר הדירקטוריון זומנה לשיחות "יישור" אצל שרת התחבורה ● שמו של יהודה בר און, האיש שהוציא את הקו האדום של הרכבת הקלה בגוש דן לדרך ונחשב למנכ"ל דומיננטי, עלה כמועמד אפשרי להחליף בתפקיד את גליק

יניב פרטוש (מימין) וניב חורש / צילום: שי פרנקו

יניב פרטוש מונה למנכ"ל משותף בסוכנות הדיגיטל ארלו של ראובני־פרידן

פרטוש יכהן בתפקיד במקביל לניב חורש, מבעלי הקבוצה, שביצע את התפקיד עד כה לבדו ● במקביל למהלך בוצעה שורה של מינויים נוספים בסוכנות