אל על | בלעדי

דוד ברודט צפוי להתמנות מחר ליו"ר דירקטוריון אל על

דירקטוריון אל על אמור להצביע מחר על מינוי הדירקטורים החדשים • ברודט יחליף את יהודה (יודי) לוי שנכנס לתפקיד לאחרונה • ל"גלובס" נודע כי ברודט כבר השתתף היום בפגישה עם הנהלת משרד האוצר כנציג אל על

דוד ברודט/ צילום: איל יצהר
דוד ברודט/ צילום: איל יצהר

ממחר: יו"ר חדש לדירקטוריון אל על. מחר צפוי להתכנס דירקטוריון אל על, ולהצביע על מינוי הדירקטורים החדשים. דוד ברודט ייבחר כיו"ר הדירקטוריון, והוא יחליף את יהודה (יודי) לוי שנכנס לתפקיד לאחרונה. הדירקטוריון צפוי לאשר גם את מינוי שאר חברי הדירקטוריון שמבקש למנות בעל השליטה החדש בחברה, אלי רוזנברג, ואסיפה כללית שצפויה להתכנס באמצע חודש נובמבר צריכה לאשר את המינויים.

ל"גלובס" נודע כי ברודט כבר השתתף היום בפגישה עם הנהלת משרד האוצר כנציג אל על.

דוד ברודט (75), שימש כיו"ר בנק לאומי וכמנכ"ל משרד האוצר, ולפני כן כראש אגף תקציבים באוצר. בנוסף שימש גם כיו"ר המועצה הלאומי לסטטיסטיקה, כיו"ר בנק מזרחי וכמנכ"ל חברת yes.

חברי הדירקטוריון המיועדים כוללים את פרופ' גבריאלה שלו, ששימשה בעבר כשגרירת ישראל לאו"ם, כדיקנית הפקולטה למשפטים במכללה האקדמית אונו, חברת דירקטוריון בנק לאומי, וכיום משמשת כראש ועדת המינויים העליונה של המועצה להשכלה גבוהה בתחום מדעי החברה; עמיקם בן צבי, ששימש בעבר כיו"ר מכון התקנים; דירקטור נוסף הוא הכלכלן דורון כהן, שכיהן בעבר כסמנכ"ל רשות החברות הממשלתיות, חבר דירקטוריון בנק לאומי וכיום משמש כדירקטור בהראל ובצ'מפיון מוטורס. שני דירקטורים נוספים שנבחרו הם ג'ייסון גרינבלט, ששימש כשליח הממשל האמריקאי למזרח התיכון, וקברניט מוטי אנגלמן, שכיהן בתפקידי תעופה שונים.

עם פרסום הרשימה מסרה כנפי נשרים, החברה שהקים רוזנברג והמשמשת כבעלת השליטה באל על, כי "לדירקטוריון אל על החדש יש אחריות כבדה להשיב את אמון הלקוחות בחברה, ובשיתוף ההנהלה והעובדים, להוציא את החברה מהמשבר בו היא מצויה ולהעלות את אל על בחזרה למסלול ההמראה".

בימים אלה מצויה אל על בהליך של מו"מ עם גופים מממנים לטובת נטילת הלוואה בהיקף של 250 מיליון דולר בערבות מדינה בשיעור 75%. זאת כחלק ממתווה הסיוע שיצא לדרך עם הנפקת המניות לפני כחודש באמצעותם גייסה אל על 150 מיליון דולר.

מאל על נמסר: אין תגובה.