לא רק ללין ושילב: הפועלים נכנס לשותפות עם פוקס גם בג'מבו

פועלים שוקי הון נכנסת לשותפות עם קבוצת האופנה הציבורית ברשת ג'מבו - הקמעונאית היוונית המוזלת אותה פוקס צפויה להביא לישראל • במסגרת העסקה פועלים שוקי הון תרכוש מהשותף של פוקס בשילב, אלעד רונן, 20% משילב, וכן 20% מתאגיד JUMBO, בתמורה לכ-40 מיליון שקל

הראל ויזל, מנכ"ל ובעלים קבוצת פוקס  / צילום: דימה טליאנסקי
הראל ויזל, מנכ"ל ובעלים קבוצת פוקס / צילום: דימה טליאנסקי

בנק הפועלים מהדק את החיבור עם קבוצת פוקס של הראל ויזל. אחרי שרכש 20% ממניות ללין, זרוע בנקאות ההשקעות של הבנק, פועלים שוקי הון, נכנסת לשותפות עם קבוצת האופנה הציבורית בשתי רשתות נוספות: רשת מוצרי התינוקות שילב, וג'מבו, הקמעונאית היוונית המוזלת אותה פוקס צפויה להביא לישראל.

במסגרת העסקה פועלים שוקי הון תרכוש מהשותף של פוקס בשילב, רונן אלעד, 20% משילב, וכן 20% מתאגיד JUMBO, בתמורה לכ-40 מיליון שקל.

את הרכישה הזו תבצע פועלים שוקי הון לאחר שפוקס תקצה לרונן אלעד, השותף שלה בשילב, 30% מזכויות ההון וההצבעה בתאגיד שעתיד להפעיל את חנויות JUMBO בישראל. במקביל, פוקס תרכוש מאלעד 20% משילב בתמורה לסך כולל של כ-30 מיליון שקל.

אם וככל שתושלם העסקה, פוקס תחזיק ב-70% משילב, פועלים שוקי הון תחזיק 20% ורונן יחזיק 10%, מזכויות ההון וההצבעה בשילב ובתאגיד JUMBO.

בנוסף, יחול מנגנון תוספת עתידית לתמורה מותנה בתוצאות שמוגבל בתקרה, אשר יחול ביחס לחלק מהמניות הנרכשות על ידי פועלים שוקי הון ועל ידי פוקס. פוקס מציינת כי מנגנון ההתאמה יכלול גם התייחסות לשווי שילב, ולהתאמה ככל שבמועד ההתאמה טרם החלה הפעילות JUMBO בישראל.

כיום שילב מוחזקת בחלקים שווים על ידי פוקס ועל ידי אלעד (50% כל אחד), כאשר פוקס הינה בעלת השליטה בשילב.