המעבר המפתיע של מנכ"ל מחלבות גד: ינהל את חברת גלידות פלדמן

החל מיום א' הקרוב מנכ"ל מחלבות גד בשלוש השנים האחרונות, ארז וולף, יתפוס את מקומו של המנכ"ל הפורש רונן זהר • המשותף לשתי החברות הללו – גד ופלדמן - הוא העובדה שקרן גרין לנטרן ודיסקונט קפיטל מחזיקות בהן

גלידות פלדמן / צילום: מתוך יוטיוב
גלידות פלדמן / צילום: מתוך יוטיוב

מנכ"ל מחלבות גד בשלוש השנים האחרונות, ארז וולף, יעבור לנהל את חברת גלידות פלדמן. לפני כארבעה חודשים נחשף ב"גלובס" כי וולף ביקש לפרוש מתפקידו ולעזוב את מחלבות גד. וולף, 60, יחל את תפקידו בגלידות פלדמן ביום ראשון הקרוב, ויתפוס את מקומו של רונן זהר שפורש עתה מהתפקיד לאחר תקופה של שנתיים.

המשותף לשתי החברות הללו - גד ופלדמן - הוא העובדה שקרן גרין לנטרן שבהובלת ריצ'י האנטר מחזיקה בשתיהן בשיעורי החזקה משמעותיים (50%), וזאת לצידה של דיסקונט קפיטל, זרוע ההשקעות של בנק דיסקונט.

גלידות פלדמן היא חברה קטנה בהרבה ביחס להיקפי המכר של מחלבות גד, שצמחה במידה ניכרת בתקופת ניהולו של וולף עוד הרבה לפני השפעות משבר הקורונה על ענף המזון. על הרקע הזה, ניתן להעריך כי הנסיבות הללו מסמנות את האמון שנותנות גרין לנטרן ודיסקונט קפיטל בוולף, והתקווה שלהן שיצליח להביא את פלדמן לקצב הגידול המרשים אליו הגיעה מחלבות גד בתקופתו.