בעקבות הרפורמה: טריפל סי תפסיק לספק שירותי אינטרנט בלבד

רמי נחום, הבעלים והמנכ"ל של טריפל סי, מאוכזב מהרפורמה באינטרנט אבל כבר נערך ליום שאחרי • החברה תציע ללקוחותיה לעבור למסלולים הכוללים ספק ותשתית ביחד

רמי נחום, הבעלים של חברת טריפל סי / צילום: דן נחום
רמי נחום, הבעלים של חברת טריפל סי / צילום: דן נחום

ספקית האינטרנט טריפל סי הודיעה ללקוחותיה כי החל מהרבעון הראשון של השנה הבאה, תפסיק לספק אינטרנט ללקוחות שרוכשים ממנה שירות אינטרנט בלבד, ובמקום זאת תציע להם לעבור למסלולים הכוללים ספק ותשתית ביחד. זאת בעקבות הרפורמה של משרד התקשורת שאמורה ב-2022 לבטל את הפיצול הנהוג היום בשוק האינטרנט בין ספק ותשתית.

המטרה של המשרד היא לאפשר ללקוחות לרכוש אינטרנט כמוצר אחוד ללא פיצול, כלומר שכל מי שרוצה למכור אינטרנט יעשה זאת כמוצר אחוד הכולל ספק ותשתית, וזאת על-מנת להפסיק את הבלבול והעיוות הקיים היום בשוק התקשורת הישראלי.

טריפל סי, המנוהלת על-ידי רמי נחום, נמנית על הספקיות הקטנות שחוששות מהמצב החדש שייווצר בשוק, ובעיקר עם כניסת בזק והוט לתחום אספקת האינטרנט.

החברה הציגה את חששותיה בפני המשרד במסגרת השימוע שהוא עורך. רמי נחום אמר כי הוא מאוכזב מהרפורמה שעושה משרד התקשורת שתחזק את בזק והוט, אבל הוסיף כי הוא נערך לחזק את מעמדה של טריפל סי בשוק הסיטונאי ולהביא ערך מוסף ללקוחות שירכשו חבילה משולבת.

נזכיר שככל הנראה ספקיות נוספות נערכות לרפורמה ולמעבר למכירת אינטרנט בחבילות משולבות ספק ותשתית, וכך גם הספקית 099.