קרן ריאליטי רוכשת מגרש בחולון ב-74 מיליון שקל

הקרן זכתה במכרז לרכישת מתחם באזור התעשייה של חולון • דן מנחם, שותף בקרן ריאליטי: "לכל אזורי התעסוקה שנמצאים ליד תחנות הרכבת יהיו ביקושים לאורך זמן"

דן מנחם / צילום: טל גבעוני
דן מנחם / צילום: טל גבעוני

קרן ריאליטי זכתה במכרז לרכישת קרקע בחולון, בתהליך התמחרות במסגרת הליך פירוק שיתוף, בתמורה ל-74 מיליון שקל. הקרקע, ששטחה 10 דונם, נמצאת ברחוב המרכבה באזור התעשייה חולון.

על פי תוכנית בינוי העיר החלה על המתחם, ניתן לבנות במגרש כ-36 אלף מ"ר בייעוד תעסוקה ומסחר לבנייה על קרקעית בגובה של 20 קומות. מהקרן נמסר כי בכוונתם להשביח את הקרקע, הן באמצעות מימוש הזכויות הקיימות, והן באמצעות תוספת זכויות עתידיות הכוללות עירוב שימושים בהתאם לתוכנית המתאר החדשה המקודמת לעיר חולון.

דן מנחם, שותף בקרן ריאליטי מסביר שהרכישה של מתחם תעסוקה עכשיו היא לכאורה לא טריוויאלית ובכל זאת הגיונית: "בכל מגרש או נכס נדל"ני צריך להסתכל על המאפיינים המיוחדים של הנכס. מה שאנחנו מאוד אוהבים במגרש הזה זה הגודל. הוא לא גדול או קטן מדי.

"וחוץ מזה, יש לו נראות מכביש 4 והכניסה לאזור התעסוקה המרכזי של חולון. אנחנו שחקנים לטווח יותר רחוק ובכוונתנו לקדם תב"ע חדשה שתגדיל את אחוזי הבנייה ותשנה את תמהיל הבינוי". מנחם נמנע מלציין לאיזה כיוון ילכו, אך מבהיר כי הכוונה היא לעירוב שימושים.

עוד הוא מוסיף כי מיקומו של המגרש בקרבת תחנת המטרו העתידי היא יתרון משמעותי: "לכל אזורי התעסוקה שנמצאים ליד תחנות הרכבת יהיה להם ביקושים לאורך זמן, כי לשם הולך השוק".

קרן ריאליטי נוסדה בשנת 2008 ומנהלת 4 קרנות המתמחות בהשבחת נדל"ן בישראל, האחרונה שבהן הוקמה בשנת 2019 וגייסה 1.5 מיליארד שקל. הקבוצה מנהלת נכסים בהיקף של כ-5.5 מיליארד שקל.