המהלכים השיווקיים והפרסומות המובילות: כנס MAD יוצא לדרך

איך מייצרים מהלכים שיווקיים בעולם משוגע? • יוצרי הקמפיינים החשובים והמעניינים ביותר של השנה מדברים בכנס MAD השנתי של גלובס

ועידת MAD 2021
ועידת MAD 2021

אחרי הפוגת קורונה, ועידת MAD חוזרת ואיתה מדד המותגים של גלובס. הוועידה, שמתקיימת החל מ-2005, היא ההתכנסות המשמעותית ביותר של קהילת הפרסום, המדיה והדיגיטל בישראל. בוועידה שמתקיימת השנה בשל מגבלות הקורונה על חוף הים בהרצליה, ננסה להבין איך מייצרים מהלכים שיווקים בעולם שבו השינויים קיצוניים, קצביים ומפתיעים.

ביקשנו מיוצרים של מספר קמפיינים מיוחדים ופורצי דרך להציג בפנינו מה היה האתגר שעמד בפניהם, כיצד פיצחו אותו ומה היו התוצאות של הקמפיינים.

מותגים בעולם משוגע

אסנת רונן, יו"ר דירקטוריון פרטנר, שוחחה עם ערן גפן, מייסד חברת G^Team, על ניהול, מנהלים ומותגים בעולם משוגע.

המהפך של טיקטוק

מנכ"ל טיקטוק ישראל, אסף שגיא, הראה את המהפך שעשתה החברה, מאפליקציה לצעירים ככלי להעלאת סרטונים, לכלי שיווק שממליך מותגים, ופונה לקהלים נוספים.

הפועלים עם הנבחרת לאולימפיאדה

ביום שישי הקרוב תיפתח אולימפיאדת טוקיו 2020. בלי קהל, עם חשש ועם הרבה תקווה. בנק הפועלים מלווה את הנבחרת בדרך לשם.

ההמבורגר העבש

לשים על השולחן את המזון הרקוב: קמפיין הוופר העבש, הוא קמפיין בינלאומי אמיץ של קבוצת פובליסיס בספרד ורומניה, INGO בשטוקהולם ודיויד במיאמי. הקמפיין ביקש להראות מה קורה להמבורגר נטול חומרים משמרים. הקמפיין גרר תגובות נלהבות בעולם וזכה באינספור פרסים, כולל פרס המותג היצירתי בפסטיבל הפרסום של קאן.

הישראלי שהפך את וולמארט למגניבה

וולמארט הטילה על הישראלי גיא אורנים, המתגורר בלוס אנג'לס, משימה מאתגרת: להפוך את ענקית הקמעונאות למגניבה לקהל צעיר וליצר אימפקט מכירתי מיידי. אורנים התחיל את הקריירה שלו במשרד פרסום בישראל, הקים בלוס אנג'לס את ערוץ בייבי המקומי, מכר אותו והקים את חברת פירסט מדיה, שבראשה הוא עומד. הפיצוח הצליח מעל ומעבר לקריטריונים שהציבה החברה בכל הפרמטרים.

מרקטפלייס מפתיע ברומניה

ועוד גאווה ישראלית מעבר לים, הפעם בעולמות כרטיסי האשראי - שגית צור-להב מנכ"לית מקאן רומניה, שהתחילה כמנהלת שיווק בישראל וב-15 השנים האחרונות עובדת ברומניה, כבר גרפה עשרות פרסים ואריות מפסטיבל קאן. היא שעומדת מאחורי קמפיין למאסטרקארד, שייצר עבור יצרנים מקומיים ברומניה, המנותקים בדרך כלל מהמרחב הדגיטלי, מרקטפלייס משלהם, תוך שיתוף ברשת החברתית של הנהגים - וייז. 

גילוי מלא: ועידת MAD מתקיימת בחסות בנק הפועלים, חברת פרטנר, טיקטוק, נור ו-jcdecaux

צרו איתנו קשר *5988