תוכן שיווקי

כתבה זו נכתבה והופקה על ידי כותבי תוכן מקצועיים בשיתוף גורם מסחרי.

כתבות התוכן השיווקי בגלובס כוללות מידע ענייני בעל ערך מוסף לקורא, תוך שמירה על שקיפות מרבית כחלק מהקוד האתי של גלובס.

העבודה הפכה היברידית - והמחשבים הניידים משתדרגים בהתאם

בעידן הנוכחי של עבודה מרחוק המחשב הנייד חייב לייצר עבור איש העסקים סביבת עבודה משרדית מלאה • על מנת להגיע אליה נדרשים תוספות ושדרוגים כגון: אבטחה והצפנה, מצלמה איכותית, הפרדת רעשים, מסכי OLED חדים, קצב העברת נתונים גבוה ועוד

הכתבה בשיתוף Asus

המהפך שעבר עולם העבודה והאפשרות שהפכה יותר ויותר מקובלת לעבוד מרחוק ולא פיזית מהמשרדים, הביאה לשינוי גם בתחומים משלימים. כך למשל, המחשבים הניידים העסקיים. "אם בעבר המחשבים הללו היו נדרשים לעבוד בסביבות Office ,Windows, סטנדרטיות, היום הם צריכים לעשות יותר", אומר גיא איילות, מנהל תחום המחשוב העסקי ב"אסוס ישראל". "המפרטים יכולים להיות מאוד דומים, איכות המסך יכולה להיות זהה, המשקל יכול להיות דומה, אבל התוספות שאנחנו נותנים לאנשי עסקים עם הגמישות, עם האבטחה - הם אלו שעושים את השינוי ומביאים אותם לרמה אחרת" הוא מסביר.

ASUS ExpertBook B5 - כל מה שצריך לעבודה שוטפת מחוץ למשרד. לפרטים הקליקו כאן>>

סדרת ה-B5 של אסוס, המושקת בימים, אלו באה לענות על הצרכים החדשים של אנשי עסקים באמצעות מגוון תוספות - להעניק להם את הגמישות, את האבטחה ואת היכולת להתנייד בשקט נפשי. השדרוגים והחידושים הם רבים וכוללים: אבטחה והצפנה, חדות מצלמה, הפרדת רעשים, מסכי OLED חדים וקצב העברת נתונים בטכנולוגיית ה-Wi-Fi 6, המאפשרת מהירות של 40Mb פיקסל בשנייה, וגיבוי אוטומטי עם הגעה לנפח של מעל טרה.

כל אלו, מסכם איילות, נועדו להעניק את האופטימום בסביבת עבודה חוץ משרדית. "הלקוח העסקי קיבל עד כה מחשבים חזקים עם מפרטים חזקים, אבל לא נהנה מאיכות הצפייה, לא נהנה מאיכות המשקל ועוד, אנחנו רוצים להגיש לו מחשב שמותאם ל-2022".

ASUS ExpertBook B5 - כל מה שצריך לעבודה שוטפת מחוץ למשרד. לפרטים הקליקו כאן>>